Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä asiat ärsyttää kunpanissasi?

Vierailija
10.03.2014 |

mies toljottaa tietokonetta 24/7,ei osallistu koskaan siivoukseen,sotkee,ja silti jaksaa motkottaa sotkusta,jonka on itse aiheuttanut,ei huomio,kuuntele,vastaa,ei anna seksiä,kyylää netissä ex ja tulevia ,kyllähän tätä listaa riittää...huoh...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva juominen. Eikä voi myöntää olevansa holisti.

Vierailija
2/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sori kirjotusvirheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuuntele, huutaa puheeni päälle, ja ehkä ärsyttävin piirre on se, että kun mies huomaa jollakin saaneensa minut ärsyyntymään, niin millä tahansa kommentilla lisää vettä myllyyn ja sitten kun romahan, niin kysyy muka itsekkin ärsyyntyneenä, et "mikä sua nyt TAAS vaivaa!?" ja "Sähän oot taas niin v**un hyvällä päällä!!"

Vierailija
4/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu...meillä kans viinapiru äijä keksii vaikka mistä riidan aiheen,että pääsee lähtemään,aina sitten kylillä selittelee miten vit..moinen akka on kotona.mä oonki sanonu,et saat voittaa ja ala mennä jo vielä ku kerkeet t.ap

Vierailija
5/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi kunppani,kun se on kumppani.

Vierailija
6/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes kunppani, mutta kun on kunpani. Kun pani, joo. 

Vierailija
7/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:02"]

ja sori kirjotusvirheet.

[/quote]

No ne just ärsyttää.

Vierailija
8/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa mielettömästi muiden naisien tujottelu. Ei tee sitä mitenkään huomaamattomasti, vaan pää kääntyy ihan kunnolla. No olen alkanut tehdä samaa toisille miehille ja tästähän tulee aina valitusta ja narinaa. Luuleeko toi äijä tosiaan että hän saa tehdä mitä tekee mutta kieltää multa saman... no way.

Vierailija
9/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta pitää vääntää vitsiä. Tuntuu välillä että ois 24/7 joku show menossa, jolla koittaa naurattaa mua. Ärsyttävintä on jos oikeasti oon pahalla päällä tai pyydän auttamaan jossain ja mies vaan vastailee "hauskasti" takaisin.

Vierailija
10/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dramaattisuus. Itsekin olen ehkä hieman elämää suurempi, mutta en siinä mittakaavassa kuin tuo.

Vierailija
11/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun panis edes joskus.t.ap

Vierailija
12/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on niin perkeleen ihana, ettei siitä munapäästä löydy moitittavaa.

Noh, puhuminen ja omien tunteiden jakaminen vähä hakusessa, riitelytaitoja ei myöskään ole.

Vierailija
13/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on jatkuvasti yhteydessä vanhempiinsa. Äiti soittaa n.5 ja isä 3. Krt päivässä. Ja heille ei uskalleta sanoa mitään vastaan. Seinällemme oli ilmestynyt kaamea tarrakoriste, anopin tekosia, ja miehestä tämä on normaalia

Vierailija
14/14 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:10"]

Minun mieheni on jatkuvasti yhteydessä vanhempiinsa. Äiti soittaa n.5 ja isä 3. Krt päivässä. Ja heille ei uskalleta sanoa mitään vastaan. Seinällemme oli ilmestynyt kaamea tarrakoriste, anopin tekosia, ja miehestä tämä on normaalia

[/quote] Tää on jo aika kummallista. Me soitellaan kerran viikossa tai sitten, jos on asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän