Kesällä joulupukkia katsomaan?
Kannattaako mennä? Onko siellä Santa Park (vai mikä sen nimi nyt oli) tosi kallista? Kannattaako ajaa sinne asti, onko siellä tarpeeksi tekemistä 5 vuotiaiden kanssa? Onko joku muu hyvä reitti jonka varrella olisi kivoja taukopaikkoja, vai ajetaanko vaan Kokkola-Oulu-Rovaniemi?
Kommentit (6)
Joo, katsoin noita sivuja, mietityttää vaan että kun olen kuullut että sielläpäin on kaikki hirveän kallista, mutta olihan tuolla kesällä halvemmat ainakin ne pääsyliput. Ja se mietityttää että onko 5 vuotiaat sitten liian pieniä joihinkin juttuihin? No vanhemmat tietysti voi olla mukana, mutta ei me voida isot ihmiset kiipeillä missään leikkiapaikan jutuissa, ja tiedän että pojat haluaa... etteivät sitten ole jumissa jossain putkessa katonrajassa :)
Rovaniemellä on Rollohalli joka on Hoplopin tapainen paikka.
Myös hoplop avattiin Rovaniemelle vuodenvaihteessa! Arktikum on museo ja ehkä osittain myös tiedekeskus, luulen että sielläkin voisi olla kivaa käydä! Itse kävin siellä syksyllä ja muistaakseni aika pieniäkin lapsia siellä näin.
Ja keskustassa on myös Angry Birds-leikkipuisto!
No pojat kyllä tykkää vihaisista linnuista, eivät ole pelanneet peliä, vaan katsoneet piirrettyjä :) Mutta ovat varmasti valmiina heti lähtöön kun sanotaan että on sekä joulupukki että Angry Birdsit ja että saa leikkiä.
Mua kiinnostaisi käydä ametistikaivoksella, se on oikeastaan ainoa asia mikä kiinnostaa lapissa, en ole koskaan Oulua pohjoisemmassa käynyt.
Santa Parkiin aikuisen lippu maksaa muistaakseni 25-30 euroa. Olen kerran käynyt ja tykkäsin:) myös perhepaketteja myydään, en muista hintaa mutta googleta!