Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripustautuva yli-innokas mies, pelottaa!

Vierailija
13.11.2020 |

Tutustuin noin 4 kk sitten herttaisen oloiseen mieheen. Olen kuitenkin suhteellisen hitaasti lämpenevä, ja mies lähti puskemaan "suhdetta" eteenpäin vähän pelottavan nopeasti. Minun mielestäni kun emme koskaan alkaneet seurustelemaan. Kirjoittelimme facessa ja kävimme muutaman kerran kahvilla. Emme koskaan esim harrastaneet seksiä.

Hyvin nopeasti kävi ilmi, että mies on ihan sairaalloisen innoissaan. Merkitsi minua mm. facepäivityksiin, niissä kertoi rakastavansa minua. Itse voisin sanoa samaa toiselle ihmiselle ehkä vuoden jälkeen, ehkä en koskaan. Jouduin piilottamaan merkinnät facesta kun hävetti sellainen julkinen rakkauden julistus. Puhumattakaan siitä, etten edes kunnolla tuntenut miestä. Oli puhunut minusta myös äidilleen, joka kuulemma odotti tapaamistamme. Myös hänen teini-ikäinen poikansa oli hyvin tietoinen minusta, vaikka minusta lapsiin pitäisi tutustua vasta sitten, kun jutusta on ihan varma. Yritti merkitä minut facessa parisuhdestatukseensa. En tietenkään sellaiseen suostunut, mutta mies vaihtoi kuitenkin oman statuksensa kysymättä minulta.

Yritin suhtautua häneen välinpitämättömästi, mutta asia ei tuntunut menevän jakeluun. Lopulta aikoina alkoi puhua lapsista, kertoi muun muassa ostaneensa jonkun ravintolisän, että siittiöt olisivat parempia. Kyseli, miten minun mielialalääkitykseni kanssa käy, kun tulen raskaaksi. Ainakin minusta tässä vaiheessa touhu alkoi olla ihan sairasta.

Kaikki tapahtui siis kovin lyhyessä ajassa. En missään vaiheessa antanut ymmärtää, että haluan jotain enemmän tai että tällainen olisi ok. Toki siinä mielessä vika oli ehkä vähän minussakin, etten tarpeeksi ajoissa riittävän tiukasti uskaltanut sanoa, että tällaisen täytyy loppua.

Sain vihdoin sanottua, että tämä ei onnistu. Mies ei kuitenkaan tuntunut uskovan. Sanoi, etten saa kertoa hänelle, jos minulla tulee olemaan uusia suhteita, koska se musertaisi hänet. Lupasin olla kertomatta. Tämän jälkeen mies sanoi, ettei niin kuitenkaan käy, sillä jos minulla tulee olemaan muita, hän aikoo myös olla paikalla. Nyt on jo useamman päivän yrittänyt "kääntää päätäni", vaikka hyvin selvästi olen sanonut, etten halua hänen enää laittavan viestejä minulle.

Minua nyt ihan oikeasti pelottaa mitä mies seuraavaksi keksii. Suututtaa, että olen päästänyt itseni tällaiseen tilanteeseen. Keksiikö kukaan mitään, millä pääsisin miehestä lopullisesti eroon?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelle tiukasti, että tämä loppuu tähän. Yritti kääntää päätäni vielä ainakin kymmenen A4-paperin verran viime yön aikana messengerissä, kertoi ettei aio luovuttaa. Sanoin sitten, että "en aio luovuttaa" ei ole tässä tapauksessa rakkautta tai huolenpitoa, vaan riippuvuutta, ahdistelua, kiristystä, stalkkaamista, pakottamista, henkistä väkivaltaa jne. Tässä vaiheessa ainakin kuulosti ymmärtävänsä asian. Toivottavasti tämä oli viimeinkin tässä. ap

Todella ikävää sanoa tämä, mutta harvemmin nämä lopettavat noin äkkiä. Eli olisin sinuna nyt hyvin varovainen, mies voi pitää jonkin aikaa hiljaiseloa ja samalla suunnitella jotain. Ole varovainen kun liikut ulkona, kerro läheisillesi tästä, että he tietävät hälyttää apua tarvittaessa ja osaavat myös itse olla varuillaan.

Tämä , olet törmännyt läheisriippuvaiseen , rajattomaan narsistiin. Mulla on kokemusta , kannattaa ilmoittaa poliisille sen vuoksi jos kaveri tekee jotain niin tietävät ilmoituksestasi. Ikävä kyllä tilanne voi paheta , katsele ympärillesi! Jos on kauan hiljaista siellä suunnitellaan jotain. Ole varovainen!

Huutista pilkutukselle ja kiinnostus bump.

Vierailija
82/82 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan