Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripustautuva yli-innokas mies, pelottaa!

Vierailija
13.11.2020 |

Tutustuin noin 4 kk sitten herttaisen oloiseen mieheen. Olen kuitenkin suhteellisen hitaasti lämpenevä, ja mies lähti puskemaan "suhdetta" eteenpäin vähän pelottavan nopeasti. Minun mielestäni kun emme koskaan alkaneet seurustelemaan. Kirjoittelimme facessa ja kävimme muutaman kerran kahvilla. Emme koskaan esim harrastaneet seksiä.

Hyvin nopeasti kävi ilmi, että mies on ihan sairaalloisen innoissaan. Merkitsi minua mm. facepäivityksiin, niissä kertoi rakastavansa minua. Itse voisin sanoa samaa toiselle ihmiselle ehkä vuoden jälkeen, ehkä en koskaan. Jouduin piilottamaan merkinnät facesta kun hävetti sellainen julkinen rakkauden julistus. Puhumattakaan siitä, etten edes kunnolla tuntenut miestä. Oli puhunut minusta myös äidilleen, joka kuulemma odotti tapaamistamme. Myös hänen teini-ikäinen poikansa oli hyvin tietoinen minusta, vaikka minusta lapsiin pitäisi tutustua vasta sitten, kun jutusta on ihan varma. Yritti merkitä minut facessa parisuhdestatukseensa. En tietenkään sellaiseen suostunut, mutta mies vaihtoi kuitenkin oman statuksensa kysymättä minulta.

Yritin suhtautua häneen välinpitämättömästi, mutta asia ei tuntunut menevän jakeluun. Lopulta aikoina alkoi puhua lapsista, kertoi muun muassa ostaneensa jonkun ravintolisän, että siittiöt olisivat parempia. Kyseli, miten minun mielialalääkitykseni kanssa käy, kun tulen raskaaksi. Ainakin minusta tässä vaiheessa touhu alkoi olla ihan sairasta.

Kaikki tapahtui siis kovin lyhyessä ajassa. En missään vaiheessa antanut ymmärtää, että haluan jotain enemmän tai että tällainen olisi ok. Toki siinä mielessä vika oli ehkä vähän minussakin, etten tarpeeksi ajoissa riittävän tiukasti uskaltanut sanoa, että tällaisen täytyy loppua.

Sain vihdoin sanottua, että tämä ei onnistu. Mies ei kuitenkaan tuntunut uskovan. Sanoi, etten saa kertoa hänelle, jos minulla tulee olemaan uusia suhteita, koska se musertaisi hänet. Lupasin olla kertomatta. Tämän jälkeen mies sanoi, ettei niin kuitenkaan käy, sillä jos minulla tulee olemaan muita, hän aikoo myös olla paikalla. Nyt on jo useamman päivän yrittänyt "kääntää päätäni", vaikka hyvin selvästi olen sanonut, etten halua hänen enää laittavan viestejä minulle.

Minua nyt ihan oikeasti pelottaa mitä mies seuraavaksi keksii. Suututtaa, että olen päästänyt itseni tällaiseen tilanteeseen. Keksiikö kukaan mitään, millä pääsisin miehestä lopullisesti eroon?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa pitkä ja epäselvä juttu, pahoittelut! Toivottavasti joku jaksaa lukea. ap

Vierailija
2/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, no kiitos ilmoituksesta. 😄 ap

Vierailija
4/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis mielisairas matkalla Alibiin.

Vierailija
5/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 Mitä meinaat? ap

Vierailija
6/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla nelosen kommentilla viitattiin mielialalääkkeisiin, niin jo on kivikautista ajattelua. Iso osa suomalaisista tavallisista ihmisistä syö mielialalääkkeitä.

Vierailija
7/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi vaistojensa mukaan.minä myös torjuin miehen, joka ei uskonut millään että en halua edetä liian nopeasti ja esim just että kertoili ekojen treffien jälkeen minusta aikuisille lapsilleen.

Vierailija
8/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi kirvesmurhaaja. Et ole hyvää seuraa hänen lapselleen. Sitten tee lasu huonosta vanhemmuudesta.

Kyl se äijä katoaa.

Vierailija
9/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Jos olet jo selvästi asian ilmaissut, niin älä vastaa viesteihin. Jos rasittaa, niin estä hänet. Ja jos yhtään tulee jotain uhkailua tai edes jotain sinne päin, niin tallenna kaikki. Tee selväksi, että ryhdyt hyvin herkästi toimenpiteisiin, jos ei lopeta.

Vierailija
10/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa mutta minuakin ahdistaisi. Mitä jos blokkaat kaikkialta?

Vierailija
11/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aattelinkin, että en vastaa ja tarvittaessa estän, mutta pelottaa, että tyyppi ilmestyy tyyliin oveni taakse tai alkaa uhkailla läheisiäni. ap

Vierailija
12/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Pääsitkö hänestä lopulta eroon? ap

Vierailija
13/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis muuten tekemisissä? Viitaten tuohon ettet saa kertoa jos sinulla on muita.

Vierailija
14/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis vauhdissa, tollassia ne on. Ei auta kun toivoa että väsyy pian. Jos alkaa tosissaan vainoomaan, poliisin puheille vaan.

Vierailija
15/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis omasta puolestani ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä. ap

Vierailija
16/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis omasta puolestani ole hänen kanssaan enää missään tekemisissä. ap

Siinä tapauksessa kuulostaa hieman uhkaavalta tuo "hän aikoo myös olla paikalla".

Mutta ei ole tehnyt mitään. Ei oikeasti edes uhkaillut joten mitään muuta et voi tehdä kuin jättää huomiotta ja jatkaa elämääsi.

Vierailija
17/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Sepä se. En ihan tajua, mitä tuolla yritti tarkoittaa.

Vierailija
18/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hirveetä! Onneksi lähdit lätkimään riittävän ajoissa!

Vierailija
19/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille puheluita, joissa et puhu mitään, mutta huohotat äänekkäästi. Toista näitä useita kertoja vuorokaudessa, erityisesti öisin. Kerro, että sairas äitisi odottaa tapaamistanne, ota kuva ränsistyneestä mökistä ja keinutuolista, kerro että se on äidin paikka ja että äitisi pitää erityisen paljon hänen kaltaisistaan miehistä. Kerro, että hän muistuttaa kovasti isääsi, joka katosi mystisesti erään koulupäiväsi aikana, kun äiti oli sairaana kotona.

Laita sille viestejä, joissa kuvailet erityisen tarkasti vaikka käärmeen nylkemistä ja sano, että fantasioit siitä että hän olisi käärme ja voisit nylkeä hänet. Sano, että sinua kyllä mietityttää hänen pieni peniksensä, mutta että olet ostanut netistä lävistyslaitteet ja punnukset, jotta voitte aloittaa pipulin venyttämisen asap. 

Vierailija
20/82 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 Kiitos tästä 😄 ap