Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rehellistä työhösi liittyvää mielipidettä et voi sanoa ääneen?

Vierailija
13.11.2020 |

Päihdeongelmaiset ovat usein uskomattoman itsekkäitä ja ilkeitä ja lypsävät yhteiskunnasta rahat (esim. toistuvilla tehottomilla katkoilla) jotka mielestäni voisi ennemmin sijoittaa lasten ja vanhusten hyvinvointiin. Sosionomi

Kommentit (3246)

Vierailija
1841/3246 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin piestä ne tyypit jotka ostaa tiskistä 15 euron lohifileen ja tumppaa sen jonnekkin maustehyllyyn pilaantumaan.

Työssä kassalla/lihatiskillä

Ei se ole sulta pois. Taidatkin olla itse kauppias.

Typerys. Miksi heittää syömäkelpoista ruokaa roskiin?

eri

Ei mitään, mutta miksi piestä joku 15euron takia, varsinkaan kun et itse sitä maksa.

Kaikki asiakkaat sen maksaa. Hävikin hinta on laskettu tuotteen hinnan päälle. Sinäkin maksat.

Vierailija
1842/3246 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia pitäisi antaa paljon nykyistä helpommin. Kuka meistä haluaa viettää viimeiset elinvuotensa vuoteessa maaten, ainoat ihmiskontaktisi olisivat  vaipanvaihdot ja ruokittavana ollessa, jolloin jatkuva jännitys syötkö mitään tai tukehdutko ruokaasi leijuisi pilvenä syöttäjän yllä, lääkityynä unen ja tokkuruuden välimaastoon. Alapäätä kutittaa, mutta haalari estää sinua syömästä omaa ulostettasi ja sotkemasta itsesi. Vaihtoehtona olisi kuolla vaikka 79-vuotiaana sen 81-vuotisen taipaleen sijaan, mutta viimeiset vuodet vielä kävellen osittain ja itse syöden ja puhuen. Vanhustenhoitaja.

Ja näille annetaan nyt ensimmäisten joukossa koronarokotteet, etteivät vaan kuolisi ennenaikaisesti. Hukkaan menee rokotteet. Parempi olisi antaa se viimeinen nukutuslääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jokaisen viestin läpi ja sanon isolle osalle kirjoittajista: Olisiko aika vaihtaa alaa jos olet noin loppuunpalanut?

Mille alalle? Työelämä taitaa nykyään olla aika kuraa joka paikassa. Harva pystyy tekemään omien arvojen mukaista työtä niin, että siitä saisi jotain tulojakin itselleen.

Olen siinä onnellisessa asemassa, että toimin yrittäjän ja nautin työstäni. Teen fyysistä saneerausalan työtä ja tykkään lähteä joka aamu töihin.

Vierailija
1844/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palomies-ensihoitaja,

Nykypäivänä ihmiset on erittäin kuplassa kasvaneita, minkäänlaisia kädentaitoja tai oma-alotteisuutta ei ole, kaiken näköistä tuubaa tulee meille hälytyksinä.

Mutta ensihoidon puolella vasta rokki soi, milloin joku on saanut haavan kynsiä leikatessa, milloin on hammas kipeä, pieru jumissa, aivan kaikkea tulee tehtävinä. Toki osa on häken upeasssa erics-järjestelmässä vika, mutta lähtökohtaisesti syy on ihmisten kyvyttömyydessä elää normaalia elämää ja kadonnutta taitoa laittaa itse sitä laastaria sormeen

Vierailija
1845/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asiantuntijatyössäni:

"Tässä firmassa ei olisi pitänyt aloittaa vastuullani olevan asian kehittämistä lainkaan, koska vaadittavat resurssit ja johdon strateginen ymmärrys puuttuvat eikä kehitettävä asia istu yrityksen toimintatapoihin tai kulttuuriin. En kuitenkaan voi sanoa tätä ääneen, koska muuten menettäisin työpaikkani."

Vierailija
1846/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkastaja. Työpaikka ollut taas lööpeissä.

Vierailija
1847/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen henkilökohtaisen avustajan työtä erään firman kautta, jota on täälläkin haukuttu.

Firmassa ei mikään toimi ja on outoa meininkiä.

Laitetaan pitkiä, 10 tunnin työvuoroja työvuorolistalle. Ensimmäinen vuoro saattaa alkaa esim klo 7.30 ja viimeinen vuoro loppua klo 21.

Työvuorot eri puolilla kaupunkia, joten työ on juoksemista paikasta toiseen ja siirtymisistä ei aina makseta.

Mahdollisuutta kunnon työpaikkaruokailuun ei ole.

Oma esimieheni ei osaa hommiaan, ei osaa suunnitella työvuorolistoja, vaan laittaa esim päällekäisiä vuoroja ja ilta-aamuvuorojakomboja. Vastaa hyvin huonosti yhteydenottoihin.

En saa tukea esimieheltä tai tunne työkavereitani.

Asiakkaissa paljon hoidollisia toimenpiteitä vaativia asiakkaita, joihin työntekijät eivät saa koulutusta.

Paska paikka, odotan sitä hetkeä kun multa menee lopullisesti kuppi nurin ja irtisanoudun.

Vierailija
1848/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palomies-ensihoitaja,

Nykypäivänä ihmiset on erittäin kuplassa kasvaneita, minkäänlaisia kädentaitoja tai oma-alotteisuutta ei ole, kaiken näköistä tuubaa tulee meille hälytyksinä.

Mutta ensihoidon puolella vasta rokki soi, milloin joku on saanut haavan kynsiä leikatessa, milloin on hammas kipeä, pieru jumissa, aivan kaikkea tulee tehtävinä. Toki osa on häken upeasssa erics-järjestelmässä vika, mutta lähtökohtaisesti syy on ihmisten kyvyttömyydessä elää normaalia elämää ja kadonnutta taitoa laittaa itse sitä laastaria sormeen

Sitten kannattaa alkaa vaikka roskakuskiksi tai muuksi missä ei olla kenenkään kanssa tekemisissä jos et tule muiden kanssa toimeen.

Vierailija
1849/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti kehitysvammaiset ihmiset laitoksissa kuluttavat miljoonia rahaa, ilman että siitä on hyötyä kenellekään (mistä tiedetään kärsiikö/ymmärtääkö yms) . Samalla rahalla voisi kehittää ja ylläpitää vaikka mitä muuta toimintaa .

Vierailija
1850/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia “luovia” toimistoja johtaa todellista luovuutta vailla olevat ihmiset. Riittää, että osaa puhua sontaa, lukea menestyjien elämänkertoja kuin raamattua ja kopioida ideoita muilta.

Vierailija
1851/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin piestä ne tyypit jotka ostaa tiskistä 15 euron lohifileen ja tumppaa sen jonnekkin maustehyllyyn pilaantumaan.

Työssä kassalla/lihatiskillä

Ei se ole sulta pois. Taidatkin olla itse kauppias.

Haluaisin piestä sinut, enkä minäkään ole kauppias.

Vierailija
1852/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf kirjoitti:

Olen opettaja. 

Olen hyvin huolissani siitä, että tasa-arvo tässä maassa ei koskaan toteudu. Itse asiassa tässä asiassa on menty reippaasti takapakkia.

Tähän suurin syy on poikien paapominen asenteella "pojat on poikia". Pojat saavat perseillä ja sikailla, ja se on ok heidän sukupuolensa vuoksi. Tytöiltä vastaavaa käytöstä ei hyväksyttäisi.

Sitten itketään että "pojilla ei ole koulussa kivaa, koska koulu on suunniteltu tytöille". Sehän ei pidä paikkaansa. Ei tytöilläkään ole koulussa niin kivaa, mutta tytöt on kasvatettu siihen, että omalla vastuulla olevat hommat hoidetaan, oli kivaa tai ei. 

Toivoisin kovin, että vanhemmat kasvattaisivat sekä tytöt että pojat siihen, että omat vastuut kannetaan, toisista ja itsestä pidetään huolta, kotityöt yhteisessä kodissa kuuluvat kaikille, ruokaa opetellaan laittamaan ja opitaan siivoamaan, toisia kohdellaan kauniisti ja puhutellaan nätisti jne.

Kyllä se vaan on totta, ja sinä taidat olla yksi ongelmista joka tätä opetuskulttuuria vahvistaa, vaikka yhden osa-alueen oletkin tunnistanut, kurin puutteen. Pojat tarvitsevat kilpailua ja myös kuria, sinunlaiset ovat kitkeneet ne pois, jotta herkille, usein tytöille, ei tulisi paha mieli. Pojat kärsii, tyttöjen eduksi. (Eikä se ole sattumaa.)

PS. Meilläpäin yksi opettaja laittoi pojat tyhjään luokkaan ala-asteella, ja opetti vain tyttöjä. Siinä vasta tasa-arvoa.

Vierailija
1853/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en vois sanoa ääneen, että käytän työaikaa paskapalstan kommentointiin.

Vierailija
1854/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajien vanhempien ja opettajien kanssa sossupuolella keskusteluissa tekisi mieli sanoa, että ettekö nyt ääliöt saa menemään jakeluun, että vastuu touhun loppumisesta on teillä. Niitten selittelyjen kuunteleminen miksi ei taaskaan nähdä ja älytä mistään mitään on puuduttavampaa kuin mikään. Sillä ajalla mitä jauhetaan pzzaa olisi lopetettu kaikki kiusaaminen koko maasta ja minulla ois piiiiitkä loma.

Vierailija
1855/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koronarajoitukset on perseestä ja pääosin turhia. Meillä oli sairaaloissa ihan hitosti tilaa koronapotilaille, me suorastaan lomailemme kun ihmuset eivät enää hakeudu hoitoon.

Että THLn ja HUSin lausunnot ja kannanotot näyttävät olevan huomionhakuisten poliittisia ambitioita omaavien henkilöiden itsekorostusta ja tärkeäksi tekeytymistä ja/tai kuplassa elävien kapeakatseisuutta. Siis monet tehohoitolääkärit haluaisivat kieltää suunnilleen kaiken, koska näkevät kaikesta aina ne hurjimmat lopputulokset. Heille ratsastaminen tarkoittaa lähes aina vaikeaa aivovammaa, kissan raapaisu verenmyrkytystä joka johtaa neliraaja-amputointiin, alkoholinkäyttö haimatulehdusta jonka jälkeen maataan teholla maha auki viikkoja jne. Siis ymmärtänette pointin, he eivät näe lukuisia ihmisiä joille hevoset ja ratsastus ovat tärkeä ilon tuoja, he eivät näe että kissa voi olla omistajalleen erittäin rakas ja jopa ns ainoa ystävä ja että naarmut ovat 99,9998% todennäköisyydellä harmittomia, he eivät tunnu näkevän että ihmiset viettävät iloisia baari-iltoja joista löydetään se tuleva vaimo/mies ja kaikki eivät suinkaan joudu välittömään syöksykierteeseen ja alkoholisoidu.

Siksi koronan suhteen pitäisi kuunnella lähinnä muita kuin teho-osastojen lääkäreitä, siis niitä työterveys- ja tk-lääkäreitä, jotka näkevät sen 99% valtavan enemmistön joille korona on flunssa, psykiatreja jotka näkevät masennuksen ja ahdistuneisuuden lisääntymisen, geriatreja jotka voisivat valistaa elämänlaadun merkityksestä arvona vsnhukselle elämän pitkittämisen sijaan jne.

Vierailija
1856/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsiä ne on sitten koulussa myös. Käytöshäiriöisiä pikku kullannuppuja, jotka häiritsevät opetusta , vittuilevat opettajille ja häiritsevät muiden oppimista luokassa. Kun häiriökäyttäytymisestä kertoo vanhemmille niin vetävät kilarit ja kyselevät missä on positiivinen palaute?! NO SITÄ EI VOI LAPSESTANNE ANTAA!

Vierailija
1857/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa virkamieskunnasta on aivan pihalla hommistaan.Tietoja ei päivitetä kun on kerran päästy vakinaiselle ”pallille”.Puhutaan aivan potaskaa.

Vierailija
1858/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että koronarajoitukset on perseestä ja pääosin turhia. Meillä oli sairaaloissa ihan hitosti tilaa koronapotilaille, me suorastaan lomailemme kun ihmuset eivät enää hakeudu hoitoon.

Että THLn ja HUSin lausunnot ja kannanotot näyttävät olevan huomionhakuisten poliittisia ambitioita omaavien henkilöiden itsekorostusta ja tärkeäksi tekeytymistä ja/tai kuplassa elävien kapeakatseisuutta. Siis monet tehohoitolääkärit haluaisivat kieltää suunnilleen kaiken, koska näkevät kaikesta aina ne hurjimmat lopputulokset. Heille ratsastaminen tarkoittaa lähes aina vaikeaa aivovammaa, kissan raapaisu verenmyrkytystä joka johtaa neliraaja-amputointiin, alkoholinkäyttö haimatulehdusta jonka jälkeen maataan teholla maha auki viikkoja jne. Siis ymmärtänette pointin, he eivät näe lukuisia ihmisiä joille hevoset ja ratsastus ovat tärkeä ilon tuoja, he eivät näe että kissa voi olla omistajalleen erittäin rakas ja jopa ns ainoa ystävä ja että naarmut ovat 99,9998% todennäköisyydellä harmittomia, he eivät tunnu näkevän että ihmiset viettävät iloisia baari-iltoja joista löydetään se tuleva vaimo/mies ja kaikki eivät suinkaan joudu välittömään syöksykierteeseen ja alkoholisoidu.

Siksi koronan suhteen pitäisi kuunnella lähinnä muita kuin teho-osastojen lääkäreitä, siis niitä työterveys- ja tk-lääkäreitä, jotka näkevät sen 99% valtavan enemmistön joille korona on flunssa, psykiatreja jotka näkevät masennuksen ja ahdistuneisuuden lisääntymisen, geriatreja jotka voisivat valistaa elämänlaadun merkityksestä arvona vsnhukselle elämän pitkittämisen sijaan jne.

Totta puhut.

Vierailija
1859/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitantat ovat kykenemättömiä toimeenpanemaan mitään.Olen sos ja terv yhteisorganisaatiossa töissä. Ja olen terveysalan edustaja.

Vierailija
1860/3246 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sentään positiivinenkin. Järkevä oikein toimiva ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme