Mitä rehellistä työhösi liittyvää mielipidettä et voi sanoa ääneen?
Päihdeongelmaiset ovat usein uskomattoman itsekkäitä ja ilkeitä ja lypsävät yhteiskunnasta rahat (esim. toistuvilla tehottomilla katkoilla) jotka mielestäni voisi ennemmin sijoittaa lasten ja vanhusten hyvinvointiin. Sosionomi
Kommentit (3246)
Papeista aivan liian suuri osa on empatiakyvyttömiä ja vahvasti narsisteja ihmisiä, jotka eivät sovi alalle ollenkaan.
Hirveän vaikeita itseään ja omaa ääntään rakastavia tyyppejä, jotka eivät useinkaan ole itse edes kristittyjä. Menevät lisäksi töissä aina ja kaikessa siitä, missä aita matalin.
Ja sosiaaliset taidot niin olemattomat, että möläyttelevät esim sureville ihmisille ihan mitä sattuu. Toki heissä on mahtaviakin tyyppejä, mutta mielestäni liikaa näitä itseensä rakastuneita julkisuutta tavoittelevia ateisteja.
Että hoitajissa on myös laiskoja, itsekkäitä, moraalittomia, potilaille ilkeitä tyyppejä, jotka kuluttaa aikansa valittaen ja tupakoiden ja tehden valituksia työstä ja työkavereista jättäen varsinaiset työt muille.
Tunnolliset hoitajat painaa töitä niidenkin edestä ja uupuu ja rikkoo kroppansa.
Mutta hoitajapulassa on pakko ottaa töihin ja sietää kaikenlaisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen ystävällinen ja iloinen palvellessani sinua, en tee sitä sen vuoksi että yrittäisin vihjailla haluavani treffipyynnön tai seksuaalista kanssakäymistä.
Terveisin,
Viime viikolla tuntematon asiakas ehdotti puolitosissaan, että antaisin suikkaria töiden jälkeen.
Jos tarpeeksi monelta kysyy, joku voi suostuakin.
Vierailija kirjoitti:
Myymämme kallis voide ei estä ikääntymistä yhtään sen enempää kuin marketin perusvoide.
Sama. Olin vuosia töissä kosmeettisia luksustuotteita valmistavassa firmassa ja samat ainesosat luksusvoiteissa oli kuin nykyisessä työssäni perusvoiteita valmistavassa firmassa. En ole ikinä tavannut keetän, joka ostaa näitä kalliita voiteita niihin oikeasti uskoen. Kai se on enemmän sellaista ahdistuksen hoitoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla toimeentulotuen varassa elävillä ihmisillä on ihan absurdeja vaatimuksia siitä, mitä kaikkea heille pitäisi viimesijaisella taloudellisella tuella sataprosenttisesti veronmaksajien pussista tarjota. "Ei noilla hinnoilla saa asuntoa yhtään mistään", sanovat. Sitten kun yhdessä katsotaan netistä, niin löytyy monta kymmentä hintahaarukkaan menevää asuntoa. "Niin, no noi nyt on jossain *tähän lähiön nimi*". No nii-in, niin ne on, mutta kuka niissä lähiössä sitten asuisi jos ei työttömät, kouluttamattomat toimeentulotukiasiakkaat, jotka ei tee rahansa eteen itse yhtään mitään?
Ja ihan absurdeja on olleet ne vaatimukset sietää kaltoinkohtelua monella. Kouluissa ja työpaikoilla. Monet heistä on todellisuudessa ihan ainakin olleet viimesilleeen ahkeria mutta yhteiskunta ei antanut vastinetta.
Kolme alapeukuttajaa hyväksyy teinien ekaluokkalaiselta rikotun sääriluunkin. kovin duunari raksalla oli joskus alkoholisti. se pitim hiillostaa pihalle että muut sai paremmat duunit
Eivät nämä lukutaidottomat tuilla eläjät ymmärrä olla lisääntymättä :(
Ylipaino on Suomessa käsistä ryöstäytynyt epidemia, jonka hoidossa eivät enää pehmeät keinot auta. Pelkästään ylipainon aiheuttamien sairauksien hoito maksaa miljardeja edes laskematta menetettyjä terveitä työvuosia. Tarvitaan keppiä valtion tasolta. Korkeat haittaverot sipsille, karkille, roskaruualle jne. ja paljousalennukset pois kuten alkoholilla. Ylipainoisille korkeampi verotus, eli verovähennyksiä normaalipainosta esim. omakustanteisella lääkärintodistuksella. Valitettavasti nämä tuskin tulevat toteutumaan, koska maassamme ylipainoiset ovat jo enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin piestä ne tyypit jotka ostaa tiskistä 15 euron lohifileen ja tumppaa sen jonnekkin maustehyllyyn pilaantumaan.
Työssä kassalla/lihatiskilläEi se ole sulta pois. Taidatkin olla itse kauppias.
Tämä. En ole koskaan käsittänyt, miksi ihmiset tuhlaavat energiaa välittämällä asioista, jotka eivät heille mitenkään kuulu. Vai onko rivimyyjän palkka niin huikea, että se saa välittämään ruokahävikistä ja muista kauppiaan eduista? :)
Ei kuulu? No nyt tuli voittajakommentti. Ymmärrät kai, että asiakkaat maksaa ton hävikin siinä tuotteen hinnassa? Mitä enemmän hävikkiä, sitä enemmän paineita nostaa hintaa.
Tähän kommenttiin on varmaan turha mainita mitään siitä moraalisesta puolesta :D
Taitaa tuo kommentoija olla joku 70 äo:n v a j ukki, joka jättää kaupassa niitä tuotteita pilaantumaan minne sattuu. Ymmärrys ei riitä hänellä.
Ei normaaliälyiset jätä kaupassa pilaantuvia tuotteita hyllyihin joihin ne ei kuulu.
Sori, kyllä jättää, varsinkin minkkiturkkirouvat, kun löytävät jotain vastaavaa kalliimmalla! Myyjäthän ovat vain heidän "palvelijoitaan", joutavat kiikuttamaan tavarat paikoilleen, paitsi että niin ei voi tehdä, kylmäketju jo katkennut. Arvaas, mihin päätyvät? Saman kaupan "kotikeittiön" valmisruokiin :-(
Mikähän tämä kauppa on? Sen ei tarvita korkeaa Äo:ta!
Ai jos laittaa minkkiturkin niin ei voi olla vähä-älyinen?
Sori, mutta kyllä voi.
News flash! Köyhän näköinen ihminen risoissa verkkareissa voi olla 130 äo:inen.
Rikkaus ei tee kenestäkään älykästä. Haloo!
Haloo itsellesi, katso, mihin kommenttiin ( loppuosaan ) vastasin " ei normaaniälyiset jätä kaupassa pilaantuvia tuotteita hyllyihin" NÄYTÄ AIEMMAT LAINAUKSET, ennenkuin lainaat kommenttia, mikä on vastaus lainattuun kommenttiin!
Tai ehkä minun olisi pitänyt lihavoida tuo viimeinen lause, että olisit ymmärtänyt, mihin kommenttini liittyi? Jatkossa teen näin, kaksijakoista kommenttia lainatessani !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin piestä ne tyypit jotka ostaa tiskistä 15 euron lohifileen ja tumppaa sen jonnekkin maustehyllyyn pilaantumaan.
Työssä kassalla/lihatiskilläEi se ole sulta pois. Taidatkin olla itse kauppias.
Tämä. En ole koskaan käsittänyt, miksi ihmiset tuhlaavat energiaa välittämällä asioista, jotka eivät heille mitenkään kuulu. Vai onko rivimyyjän palkka niin huikea, että se saa välittämään ruokahävikistä ja muista kauppiaan eduista? :)
Ei kuulu? No nyt tuli voittajakommentti. Ymmärrät kai, että asiakkaat maksaa ton hävikin siinä tuotteen hinnassa? Mitä enemmän hävikkiä, sitä enemmän paineita nostaa hintaa.
Tähän kommenttiin on varmaan turha mainita mitään siitä moraalisesta puolesta :D
Taitaa tuo kommentoija olla joku 70 äo:n v a j ukki, joka jättää kaupassa niitä tuotteita pilaantumaan minne sattuu. Ymmärrys ei riitä hänellä.
Ei normaaliälyiset jätä kaupassa pilaantuvia tuotteita hyllyihin joihin ne ei kuulu.
Sori, kyllä jättää, varsinkin minkkiturkkirouvat, kun löytävät jotain vastaavaa kalliimmalla! Myyjäthän ovat vain heidän "palvelijoitaan", joutavat kiikuttamaan tavarat paikoilleen, paitsi että niin ei voi tehdä, kylmäketju jo katkennut. Arvaas, mihin päätyvät? Saman kaupan "kotikeittiön" valmisruokiin :-(
Mikähän tämä kauppa on? Sen ei tarvita korkeaa Äo:ta!
Ai jos laittaa minkkiturkin niin ei voi olla vähä-älyinen?
Sori, mutta kyllä voi.
News flash! Köyhän näköinen ihminen risoissa verkkareissa voi olla 130 äo:inen.
Rikkaus ei tee kenestäkään älykästä. Haloo!
Haloo itsellesi, katso, mihin kommenttiin ( loppuosaan ) vastasin " ei normaaniälyiset jätä kaupassa pilaantuvia tuotteita hyllyihin" NÄYTÄ AIEMMAT LAINAUKSET, ennenkuin lainaat kommenttia, mikä on vastaus lainattuun kommenttiin!
Tai ehkä minun olisi pitänyt lihavoida tuo viimeinen lause, että olisit ymmärtänyt, mihin kommenttini liittyi? Jatkossa teen näin, kaksijakoista kommenttia lainatessani !
Taidat olla tyhmä itsekin.
Nämä ihanat kotikutsuilla tilattavat vaatteet ovat ylläni vain töissä niitä myydessä, vaikka väitän muuta. Jakut ja tunikat saavat parikymppisenkin näyttämään viisikymppiseltä. Legginsit ja collegehousut eivät korvaa housuja. Ostatte näitä monipuolisiksi toimistovaatteiksi koska niin minä nämä esittelen, mutta itse en näitä toimistolla käyttäisi. Jotain mekkoa ehkä.
Henkilökohtaisia avustajia kyykytetään ja orjuutetaan paskalla palkalla. Teetetään sellaisia asioita joita ihan hyvin itse kykenisivät tekemään. Vanhuksia makuutetaan kodeissaan kuset ja p*skat housuissa mutta vammaisille myönnetään avustustunteja ihan älyttömiin hommiin. Tehdään jopa lapsia joista ei itse pystytä huolehtimaan vaan siihenkin pitää palkata hoitaja ja mitään ei makseta itse.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten mielenterveysongelmat on 80% ihan keksittyä huuhaata. Tiukempi kuri ja lässytys pois. Ei aina tarvi olla kivaa ja aikuiset voisi lopettaa hokemasta "minäkin olen käynyt terapiassa". Ei mt-ongelmia tarvi normalisoida. Aikuisten mittapuulla on ok hyväksyä, jos pää brakaa, mutta nää teinit on keksineet, että on suorastaan muodikasta olla psyykkisesti kärsivä ja pyörittää höpötystensä ympärillä kauheaa koneistoa. Nuoret matkii ja imee arvomaailmaa, jossa on hienoa ja rohkeaa oikeastaan kertoa olevansa masentunut yms.
Mielenterveysongelmat pitäisi aina tutkituttaa asiantuntijoilla. On totta että on monia nuoria varsinkin sosiaalisessa mediassa jotka diagnosoivat itsensä mielenterveysongelmaisiksi koska ajattelevat sillä saavansa huomiota tai ajattelevat että voivat piiloutua sen taakse jos ovat inhottavia. Mutta on myös nuoria joilla on oikeasti masennusta, ahdistusta, adhd:ta yms. eikä kukaan tiedä koska ei tutkita ja nuori saattaa olla itse niin tottunut pahaan oloonsa että ei edes tajua olevansa sairas.
Suurin osa siivoustyöstä on sitä että tehdään vaan puhtaan näköistä eikä oikeasti puhdasta. Se johtuu ihan siitä että siivouksesta ei olla valmiita maksamaan joten siivousaika on vedetty niin tiukalle että on mahdotonta tehdä hyvää jälkeä. Taitavat, huolelliset ja siivoustyöstä tykkäävät ihmiset eivät jaksa ja halua tehdä paskaa jälkeä joten he vaihtavat alaa. Jäljelle jää ammattitaidottomia hutiloita jotka pelkästään levittävät kuraa, eivätkä välitä puhtaudesta.
Siivousala on pilattu kiireellä ja surkealla palkalla. Sopimukset 0-soppareita ja pitää olla valmis työskentelemään ma-su kaikkina vuorokauden aikoina. Työilmapiiri on todella huonoa kun ihmiset ovat väsyneitä. Pomot tietävät alan ongelmakohdat mutta kellään ei ole halua saada muutosta aikaan, sama koskee liittoa. Pomot ovat usein itsekin tehneet siivoustyötä mutta heti kun pääsevät esimiesasemaan niin unohtuu nuo asiat mitkä mättävät. Sitten itketään kun työ ei kellekkään kelpaa. Siivousfirmojen unelmatyöntekijä on sellainen joka ei valita mistään eikä välttämättä edes tiedä oikeuksiaan. Juostaan tukkaputkella pitämättä taukoja...iloisesti hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Papeista aivan liian suuri osa on empatiakyvyttömiä ja vahvasti narsisteja ihmisiä, jotka eivät sovi alalle ollenkaan.
Hirveän vaikeita itseään ja omaa ääntään rakastavia tyyppejä, jotka eivät useinkaan ole itse edes kristittyjä. Menevät lisäksi töissä aina ja kaikessa siitä, missä aita matalin.
Ja sosiaaliset taidot niin olemattomat, että möläyttelevät esim sureville ihmisille ihan mitä sattuu. Toki heissä on mahtaviakin tyyppejä, mutta mielestäni liikaa näitä itseensä rakastuneita julkisuutta tavoittelevia ateisteja.
Olen huomannut saman. Eräs niistä kulkee liperit kaulassa ja jos en kiinnitä mitään huomiota, niin alkaa puhua kovalla saarnasäänellä. Joku britti olisi tehnyt komedian ajat sitten.
Missä se Neil on kun sitä taas kaivattais.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on Suomessa käsistä ryöstäytynyt epidemia, jonka hoidossa eivät enää pehmeät keinot auta. Pelkästään ylipainon aiheuttamien sairauksien hoito maksaa miljardeja edes laskematta menetettyjä terveitä työvuosia. Tarvitaan keppiä valtion tasolta. Korkeat haittaverot sipsille, karkille, roskaruualle jne. ja paljousalennukset pois kuten alkoholilla. Ylipainoisille korkeampi verotus, eli verovähennyksiä normaalipainosta esim. omakustanteisella lääkärintodistuksella. Valitettavasti nämä tuskin tulevat toteutumaan, koska maassamme ylipainoiset ovat jo enemmistö.
Lopetetaan ensin ne alkoholistit, tai siis niiden hyysäys. Entä tupakoitsijoiden verotus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen ystävällinen ja iloinen palvellessani sinua, en tee sitä sen vuoksi että yrittäisin vihjailla haluavani treffipyynnön tai seksuaalista kanssakäymistä.
Terveisin,
Viime viikolla tuntematon asiakas ehdotti puolitosissaan, että antaisin suikkaria töiden jälkeen.Jos tarpeeksi monelta kysyy, joku voi suostuakin.
Vastenmielinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisia avustajia kyykytetään ja orjuutetaan paskalla palkalla. Teetetään sellaisia asioita joita ihan hyvin itse kykenisivät tekemään. Vanhuksia makuutetaan kodeissaan kuset ja p*skat housuissa mutta vammaisille myönnetään avustustunteja ihan älyttömiin hommiin. Tehdään jopa lapsia joista ei itse pystytä huolehtimaan vaan siihenkin pitää palkata hoitaja ja mitään ei makseta itse.
Kirjoitin jo aiemmin ketjussa, että vammautuneita on todella raskasta hoitaa koska he ovat joustamattomia ja tietävät oikeutensa. Oikeudet on muillakin ihmisryhmillä, mutta vammautuneet/liikuntavammaiset ovat ihan oma lukunsa. Mutta miltä mahtaa tuntua hoitaa heidän lapsiaan, jos vanhemmatkaan eivät ole aikuistuneet ja kyykyttävät hoitajia/avustajia? En osaa ees kuvitella....
-Hoitsu
Vierailija kirjoitti:
Omaiset luulevat, että vihanneksena sängyssä makaavaa potilasta voi muka jotenkin kuntouttaa. Mutta ei se niin mene. Potilaalla täytyy olla paljon omaa toimintakykyä jäljellä, jotta mitkään kuntoutustoimenpiteet olisivat mahdollisia.
Joo, ihan kuin se, että joku tulee tökkimään sitä vihannesta säännöllisesti, muka jotenkin yhtään auttaisi sitä potilasta kuntoutumaan. Jos potilas on liian sairas ja omia voimavaroja kuntoutua ei ole, ei se terapeutin tekemä "tökkiminen" auta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo aiemmin ketjussa, että vammautuneita on todella raskasta hoitaa koska he ovat joustamattomia ja tietävät oikeutensa. Oikeudet on muillakin ihmisryhmillä, mutta vammautuneet/liikuntavammaiset ovat ihan oma lukunsa. Mutta miltä mahtaa tuntua hoitaa heidän lapsiaan, jos vanhemmatkaan eivät ole aikuistuneet ja kyykyttävät hoitajia/avustajia? En osaa ees kuvitella....
-Hoitsu
Tämä ei onneksi pidä paikkaansa, osa vammaisista/liikuntavammaisista on todella mukavia persoonia. Valitettavasti tälle alalle tulee töihin täysin epäpäteviä(kin) ihmisiä, joiden myötä vammaisista/liikuntavammaisista saattaa kasvaa hyvin epäileviä ja vaikeita ihmisiä.
Terveisin toinen hoitsu
Terveisin,
Viime viikolla tuntematon asiakas ehdotti puolitosissaan, että antaisin suikkaria töiden jälkeen.