Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit ja kierukka

Vierailija
09.03.2014 |

Laitatin mirenan synnytyksen jälkeen ja olen ollut todella tyytyväinen tähän. Ainoa vaikutus on se ettei ole menkkoja mikä on ihan parasta. Nyt kun olen lopettanut jo imetyksen n. 7kk sitten niin rinnat ovat tosi lörtsyt.Sellaset nahkaset hernepussit. Sitten kun on vaikka kontallaan niin ihan ne on ihan järkyttävän näköset. Tulee mieleen se Romulusta ja Remusta imettävä susipatsas, jos tiedätte mitä tarkotan. Ja sitten itse kysymykseen...

Onko kellään sellaista kokemusta, että kun kierukan poistaa niin tissit jotenkin vähäsen edes täyttyisivät/terhakoituisivat?

Eli pitääkö kierukka tissit pieninä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se nyt mitenkään yllätyksenä tullut, että tissit lerpahtaa imetyksen jälkeen, mutta onko tässä nyt odotettavissa minkään näköstä parannusta...

-ap

Vierailija
2/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens alkuun mirenan laiton jälkeen mulla tissit turpos ihan selkeästi, se sekä näkyi että tuntui. Mutta muutaman kuukauden kuluttua kun hormonit tasaantui tasaantui tissitkin takas normaaleiksi. Mulla ne ei kyllä imetyksen jälkeen muuttuneet miksikään. Sikäli olen kai onnekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta tisseistä ja ehkäisystä kysyisin kanssa! Olen vaihtamassa Yasminellet minipillereihin. E-pillerit kasvatti rinnat kaksi kuppikokoa. Onkohan nyt odotettavissa, että tissit pienenee "normaaleihin" mittoihin ? :(

Vierailija
4/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa kylmää ja kuumaa vettä rinnoille vuorotellen, auttaa kiinteyttämään rintoja kun auttaa ihon verenkiertoon.

Vierailija
5/5 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän