Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska viimeksi kirjoitit rakkauskirjeen? Kenelle, minkälaisen?

Vierailija
09.03.2014 |

Minä jouduin kirjoittelemaan moisia eilen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nyt kirjoittaa sinulle, tuntematon mies... kirjoitan sinulle elämäni kirjeen kunhan kerrot jotain pientä itsestäsi, jotta saan aikaan juuri sinulle henkilökohtaisen kirjeen. Paras rakkauskirje voisi päätyä uutisotsikkoihin. Joku huuteli jo sellaisenkin asian perään kuin, että tuunaa uutisotsikko ja täällä on ihan ammattipalstailijoitakin paikalla... Oikea rakkaus on ikuisuusaihe...

Vierailija
2/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 40 ja ikinä en ole sellaisia kirjoittanut, tuskinpa tulen kirjoittamaankaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sääli. Kirjoita nyt ihmeessä vaikka jollekin kuvitteelliselle, suurelle rakkaudelle. Kyllä sun tarttee kokea rakkauskirjeen kirjoittaminen. Jokaisen ihmisen tarttis semmoinen kokea.

Vierailija
4/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä. Voi niitä aikoja kun ajattelin, että kyseinen poika olisi se oikea... häitäkin suunnittelin päiväkirjoihin... Tulee ihan tippa linssiin vanhoja muistellessa, nuoruus tosiaan on elämän parasta aikaa :')

Vierailija
5/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut enkä saanut.

Yhä muistelen kateellisena naapurintytön saamaa rakkauskirjettä joskus esiteininä:

"Äänesi on kuin kärpäsen surinaa korvissani, minun ääneni on kuin karhun mörinää korvissasi".

Vierailija
6/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana kirjoittelin silloisen poikaystävän kanssa kirjeitä pojan ollessa armeijassa. sen jälkeen en olekaan rakkauskirjeitä kirjoitellut. 

Pitäisköhän yllättää oma mies joku kerta :)

Vierailija
7/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kysymys! Pari vuotta sitten kirjoitin rakkauskirjeen kirjeystävälleni. :-) Ihan vain siksi, että rakkauskirjeitä on kiva kirjoittaa ja saada.

Vierailija
8/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin eilen naistenpäivänä kirjoittamaan ja tulihan niitä kirjoiteltua. Niillä voi kummasti ilahduttaa toista. Voihan ystävänkirjeitä kirjoittaa myös samaa sukupuolta olevalle, josta tykkää niin, että halkee... Kirjoittamaan kirjeitä siitä, hus, hus...