Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköpaineista kärsivät naiset ovat tyhmiä

Vierailija
13.11.2020 |

En näe yhtäkään syytä kärsiä nykypäivän maailmassa niinkin turhasta ongelmasta, kuin oma ulkonäkö.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun on perussiisti ja asiallinen. Toki räväkkäkin voi olla tai kaunis, mutta siitä paineiden ottaminen on huvittavaa ja tyhmyyttä.

Vierailija
2/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos on siisti, ulkonäköpaineet ovat turhia ja tyhmyyttä. Vaikkei olisi kaunis taikka räväkkä tai omaperäinen tai mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tyhmiä, mutta arvomaailma itsetuhoinen. Onnellisuus rakentuu jollekin ihan muulle kuin ulkoisen olemuksen suhteelle ympäristöön.

Vierailija
4/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa ainakin parisuhdemarkkinoilla, ja aika monella samalla onnellisuuteen. Pääsääntöisesti sillä, joka toisia nimittelee on itsellä ongelmia itsetunnon kanssa.

Vierailija
5/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on pahin. Siitäkin pääsee onneksi sillä ettei kyttää jokaista vastaantulevaa IG modelia tai ota itseensä ihmisten sanomisia.

Vierailija
6/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö vaikuttaa ainakin parisuhdemarkkinoilla, ja aika monella samalla onnellisuuteen. Pääsääntöisesti sillä, joka toisia nimittelee on itsellä ongelmia itsetunnon kanssa.

Mitähän se paineitten otto asiaa auttaa? Tyhmä se on, joka ottaa asiasta paineita. Jos ei kelpaa parhaan näköiselle miehelle, niin sitten ei kelpaa. Voi voi.

Vierailija
7/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydeltään yleensä tyhmiä tai keskivertoja, suurempi yhdistävä tekijä on huono itsetunto.

Vierailija
8/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä yks tyhmä. Ei voi mitään mutta haluaisin n

yttää hyvältä. Olen ruma kasvoista ja nyt vielä pari lisäkiloa. Käynti Tiina Jylhällä ja -5kg tekis ihmeitä itsetunnolle. 

Vierailija
9/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se paineitten otto asiaa auttaa? Tyhmä se on, joka ottaa asiasta paineita. Jos ei kelpaa parhaan näköiselle miehelle, niin sitten ei kelpaa. Voi voi.

Mielummin itse olisin kelpaamatta, kuin että kelpaisin ainoastaan massiivisella ulkonäköön panostamisella, ja sen muuntamisella.

Vierailija
10/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehet? Tasa-arvon nimissä pitää puhua myös miesten ulkonäköpaineista

Vierailija
11/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Toiset näkee nälkää, kuolee sotaan, ovat ihmiskaupan uhreja yms.. ja naiset mankuu ku leukaperät vähä roikkuu. Ei mitään suhteellisuudentajua.

Vierailija
12/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Toiset näkee nälkää, kuolee sotaan, ovat ihmiskaupan uhreja yms.. ja naiset mankuu ku leukaperät vähä roikkuu. Ei mitään suhteellisuudentajua.

Yleinen argumentaatiovirhe on vetää jokin objektiivisesti isompi asia ja oikeuttaa kritiikin vaimentaminen kuoliaaksi jostakin muusta asiasta, joka koskettaa toista ihmistä.

Kyllä suhteellisuudentajua on hyvä olla, mutta asiat pitää osata myös erotella toisistaan ja ymmärtää se, että on olemassa erilaisia elämäntilanteita, olosuhteita, katsantokantoja ja näkemyksiä jotka ovat jokaisen yksityiskohtainen asia. Asioille kuuluu se oma konstektinsa.

Pitäisikö minun olla keskustelematta vaikkapa kihdistä vain siksi, koska jossakin päin maailmaa ihmiset kärsivät? Tuollainen pseudojeesustelu ja itsensä moraalinen korottaminen korokkeelle muiden yläpuolelle on puhdasta egoisimia ja ylimielisyyttä. Turha on alkaa ruotimaan asiayhteydestä irtaallaan olevista asioista.

En minä ala valittamaan ruoanlaittoryhmässä sosiaalisessa mediassa, kuinka minua ärsyttää ihmisten laiskuus, nyt vaikkapa yhtenä esimerkkinä. Asioille on aikansa ja paikkansa. Jos haluat keskustella maailman talouskriiseistä ja nälänhädästä, tee sellaisille oma ketju.

Kyllä ulkonäkö vaikuttaa moneen asiaan, vaikka se ei mikään kovin suosittu mielipide ole. Eipä se asia muutu vaikka se yritetään kiistää kovasti. Näkeehän tämän nykyään mm. työelämässä. Työpaikoille halutaan edustuskelpoisia ihmisiä rakentamaan firman julkista imagoa. Parisuhdeasioissa ulkonäöllä on todella suuri merkitys. Se on sosiaalisissa tilanteissa myös eräänlainen käyntikortti, joka avaa ovia.

Vierailija
13/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalta kajahtaa?

Vierailija
14/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen argumentaatiovirhe on vetää jokin objektiivisesti isompi asia ja oikeuttaa kritiikin vaimentaminen kuoliaaksi jostakin muusta asiasta, joka koskettaa toista ihmistä.

Kyllä suhteellisuudentajua on hyvä olla, mutta asiat pitää osata myös erotella toisistaan ja ymmärtää se, että on olemassa erilaisia elämäntilanteita, olosuhteita, katsantokantoja ja näkemyksiä jotka ovat jokaisen yksityiskohtainen asia. Asioille kuuluu se oma konstektinsa.

Pitäisikö minun olla keskustelematta vaikkapa kihdistä vain siksi, koska jossakin päin maailmaa ihmiset kärsivät? Tuollainen pseudojeesustelu ja itsensä moraalinen korottaminen korokkeelle muiden yläpuolelle on puhdasta egoisimia ja ylimielisyyttä. Turha on alkaa ruotimaan asiayhteydestä irtaallaan olevista asioista.

En minä ala valittamaan ruoanlaittoryhmässä sosiaalisessa mediassa, kuinka minua ärsyttää ihmisten laiskuus, nyt vaikkapa yhtenä esimerkkinä. Asioille on aikansa ja paikkansa. Jos haluat keskustella maailman talouskriiseistä ja nälänhädästä, tee sellaisille oma ketju.

Kyllä ulkonäkö vaikuttaa moneen asiaan, vaikka se ei mikään kovin suosittu mielipide ole. Eipä se asia muutu vaikka se yritetään kiistää kovasti. Näkeehän tämän nykyään mm. työelämässä. Työpaikoille halutaan edustuskelpoisia ihmisiä rakentamaan firman julkista imagoa. Parisuhdeasioissa ulkonäöllä on todella suuri merkitys. Se on sosiaalisissa tilanteissa myös eräänlainen käyntikortti, joka avaa ovia.

Lässyn lässyn. Tosiasia nyt vaan on että toisille elämän suurimnat kysymykset on selvitä hengissä ja toisille taas tunkea kuonoonsa mahdollisimman paljon botoxia. Ei siinä ole mitään jeesustelemista. Jonkun mielestä se on suurinta mitä elämässä bou saavuttaa. Mutta kyllä se nyt vaan silti monen mielestä on ihan hlvetin typerää puuhaa. Kukaan ei toki kiellä olemasta hlvetin typerä.

Vierailija
15/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa siihen, millaista kohtelua saa osakseen. Tässä artikkeli ulkonäkösyrjinnästä työelämässä: 

https://yle.fi/uutiset/3-11592525

Vierailija
16/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perusnätti parisuhteessa elävä (ja aina helposti parisuhteeseen päässyt) on kirjoittanut tuon aloituksen. On helppo huudella sellaisesta, joka ei kosketa itseä. Sinkkuus vuodesta toiseen on kuitenkin raskasta ja vaikuttaa elämänlaatuun ja onnellisuuteen suuresti.

Itselläni merkittävin syy sinkkuuteeni on aavistuksen keskivertokriteereistä poikkeava ulkonäkö (muutamat epämiellyttävät/erikoiset kasvonpiirteeni), joihin ei auta laihdutus, kuntoilu, tyylikonsultti, kampaamo tai siisteyskään. Niihin auttaisivat vain kalliit plastiikkakirurgiset toimenpiteet.

Silitetyissä uusissa vaatteissa, meikattuna ja puhtaissa hiuksissa, ruskettuneena ja hoikkanakin naamani on liian ruma, jotta voisin saada kumppanin. Ja liian ruma olin aivan nuorenakin. Voisin ehkä saada jonkun ulkonäköasioita ymmärtämättömän tavismiehen, joka tyytyisi paremman puutteessa minuun, mutta en sellaista, josta voisin itsekin kiinnostua aidosti ja johon voisin rakastua.

Ei minua kiinnosta sellaiset miehet, joilla ei ole lainkaan kauneuden ja estetiikan tajua, ja haluaisin itsekin komeahkon miehen. Minua häiritsisi mahdollisissa kumppaniehdokkaissani monetkin fyysiset vajavaisuudet, joten haluaisin kaunis- ja siropiirteisen, vartaloltaan sopusuhtaisen ja hoikahkon miehen, jota olisi ilo katsella. Joku mahakas, lihava, pottunokkainen, leuaton, lyhytjalkainen tai harvahiuksinen ei kiinnosta.

Silti tiedostan maailman ongelmat. Mutta ei se omaa henkilökohtaista tragediaani korjaa mihinkään. Sinkkuuden myötä olen ikuisesti yksin. Ihminen on kuitenkin laumaeläin ja kaipaisi seuraa elämäänsä. En ole oikeasti tyhmä myöskään millään mittaristolla (asia on testattu).

Vierailija
17/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin itse olisin kelpaamatta, kuin että kelpaisin ainoastaan massiivisella ulkonäköön panostamisella, ja sen muuntamisella.

Minä en. Kyllä teen ulkonäköni eteen kaiken mitä voin, etten joudu tyytymään mieheen jota en pidä puoleensavetävänä. Tietenkään en tee mitään mistä en pidä ja mikä ei ole oikeasti minua.

Vierailija
18/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS.

Vierailija
19/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, yleensä nämä pahasti itsetunto-ongelmaiset, huomionhakuiset, kehonkuvahäiriöiset, parannelluthan nimittelevät heitä ihmetteleviä kateellisiksi...

Vierailija
20/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, yleensä nämä pahasti itsetunto-ongelmaiset, huomionhakuiset, kehonkuvahäiriöiset, parannelluthan nimittelevät heitä ihmetteleviä kateellisiksi...

Mua ei ole paranneltu ja itsetuntoni on siis hyvin huono. En ole kenellekään kateellinen, enkä usko, että minulle olisi kukaan kateellinen.

Silti ulkonäköni parhaimmat piirteet ovat sellaisia, joita monet fiksaavat itselleen muutamalla satasella (fillereitä, irtohiuksia). Joten joku voisi luulla, että rumalla naisella tapauksessani on fillereitä ja hiuslisäkkeet. Ne nyt vain ovat luontaisesti parhaimmat piirteet yhdistettyinä niihin ongelmapiirteisiin, jotka minun tapauksessani vaatisivat 10 000+ euron hintaisia leikkauksia. On väärin, jos mua luullaan rumuuteni vuoksi vielä feikiksikin, kun on piirteiden puolesta sattunut huono tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi