Lue keskustelun säännöt.
Olen ollut tyytyväinen hiuksiini jo
09.03.2014 |
useamman vuoden. Ja se johtuu tietenkin siitä, että en enää käy kampaajalla! Ensin lopetin raitojen ottamisen ja huomasin, että oma väri olikin ihan kiva. Sitten alkoi ärsyttää just se, että puolipitkästä tukasta leikattiin aina pitkä polkka, kun pyysi, että kuivat latvat pois. Tai "mä vähän kerrostan tätä, kun sulla on niin paljon tätä tukkaa". V...u miten ärsyttävää. Mutta nyt tosiaan oon ollut tyytyväinen, kun en oo kampaamopalveluita käyttänyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä että oot tyytyväinen. Hyvä olisi myös osata kampaajallekin sanoa että ei mä en halua kerrostusta.