Pissaan suihkussa
Pissaan aina suihkussa käydessäni, seisaallani, samalla kun vesi valuu ja huuhtelee virtsan suihkukaivoon.
Kommentit (13)
Aika monikin tekee niin. Ja sitten on joitain joiden mielestä se on kamalaa ja epähygieenistä, mutta eivät tietenkään osaa perustella että miksi. :D
No hyi helvetti, se jää todella pitäksi aikaa sinne suihkukaivoon. Laimenee ajan myötä, mutta kyllä se sieltä haisee pitkään. Kerran kokeillut ja toista kertaa en sitä tee.
Hyvä, säästät vettä. Miettikää jos kaikki suomen 5,5 miljoonasta ihmisestä tekisivät niin joka aamu eli kerran päivässä, niin se olisi 5,5 miljoonaa vessan vetoa vähemmän joka päivä. Selvää veden säästöä!
5/5, näin on, Suihkussa pissaaminen on silkkaa veden säästöä, luin muuten jo vuosia sitten jostain ohjeen, että kannattaa pissata suihkussa heti kun laittaa veden päälle. Vaikka minä sammutan veden juoksemisen pesemisen ajaksi, huuhtoutuu silti pissa sieltä lattiakaivosta pois. Ellei huuhtoudu, on kaivossa jotain vikaa.
on kahdenlaisia ihmisiä: niitä, jotka pissaavat suihkussa, ja niitä, jotka valehtelevat asiasta. ;)
mä olen aina pissinyt suihkussa, ja nykyään alan automaattisesti pissata kun menen suihkuun :D vieraittenkin suihkuissa aina, hehheh.
mä olen aina pissinyt suihkussa, ja nykyään alan automaattisesti pissata kun menen suihkuun :D vieraittenkin suihkuissa aina, hehheh.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 15:26"]
No hyi helvetti, se jää todella pitäksi aikaa sinne suihkukaivoon. Laimenee ajan myötä, mutta kyllä se sieltä haisee pitkään. Kerran kokeillut ja toista kertaa en sitä tee.
[/quote]
Teillä on sitten kipeästi kylppäriremontin paikka jos vedet jää seisomaan suihkukaivoon pitkäksi aikaa. Saattaa olla joku tukos jossain siellä alempana, mutta tuohan aiheuttaa tosi vakavan homeriski kylppärin rakenteissa, jos ei viemäri vedä kunnolla.
[/quote]
Ensinnäkin, miten se pelkkä kusi jää sinne suihkukaivoon jos kerran vesi menee ihan hyvin viemäriin? Ja toisekseen, eikö teillä osata pestä niitä suihkukaivoja? Siis vaikka ei suihkuissa kuseskelisikaan, niin sinne suihkukaivoon kerääntyy kaikenlaista moskaa, jonka vuoksi sitä pitää säännöllisesti pestä. Vai oikeastiko elät jossain paskaisessa luukussa, jossa ei osata kodin perussiivouksia tehdä!? Sellaisessa
[/quote]
Kuulostaa siltä että olet pissannut suihkukaivoon ilman suihkuttelua. Ja siitähän ei ollut nyt kysymys.
Suihkun yhteydessä ei ongelmia tule -näin 40 vuoden kokemuksella näin uskallan sanoa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Mä pissaan uimahallinkin suihkussa.
ap