Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lastenne selata joulun lelukuvastoja

Vierailija
13.11.2020 |

...vai heitättekö ne roskiin saman tien näyttämättä lapsillenne?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annan. Lapset odottavat kuvastoa.

Vierailija
2/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on2 lasta ja ne lelukuvastot oli aivan mahtavia. Lapset suorastaan keräsi niin ja yhdessä niitä selasivat antaumuksella. Saivat valita aina yhden vähän kalliimman joululahjan tai syntymäpäivälahjan ja sitä päätöstä harkittiin tuntikausia selaten lehtiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai annan. Mutta jännä juttu, mun äiti ehdotti juuri, että etsittäis yhdessä joululahlalelu ja tilattais nettikaupasta. 6-vuotiaani sanoi, ettei halua mitään lelua. Että haluaa karkkia ja vaatelahjan. Ja siis tässä ei ole kyse siitä, etteikö lapseni leikkisi, hän leikkii kyllä, eikä siitä, että leluja ostettaisiin jatkuvasti. Yleensä leluja saa vain lahjaksi.

Vierailija
4/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs muuten joululahjatoiveet selviäisi? Pari kertaa kävimme lelukaupassakin keräämässä toiveita.

Vierailija
5/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessani joulun odotus alkoi Anttilan joulukuvaston saapumisesta.

En tosi muista siitä tilatun minulle koskaan mitään muuta kuin kerran rattikelkan, muistaakseni Jovi-merkkisen. Vaikka tilaus tehtiin hyvissä ajoin saapui kelkka vasta helmikuussa ja suoraan kovaan käyttöön useammaksi vuodeksi.

Vierailija
6/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan Anttilan kuvaston <3

Vierailija
7/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lukea, ne selaa sitä innoissaan. Muutamat sieltä sitten valitaan

Vierailija
8/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä näytä! Löytäisivät kuitenkin Pinkin Flamingon, joka istuu läpinäkyvällä vessanpöntöllä ja kakkii glitteriä ja laulaa. Arveluttavaa asenteellista markkinointia ala-ikäisille.

Vierailija
9/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on kiva selailla ja haaveilla. Me leikittiin pienenä leikkiä että valitsimme joka aukeamalta yhden tuotteen jonka haluaisi. Tiedettiin että ei saada.

Vierailija
10/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo teinejä, mutta tietenkin he saivat selata kuvastot ja selasivaykin ne moneen kertaan. Eteeni tuli juuri poikani kahdeksan vuotta sitten kuusi vuotiaana ihan itse kirjoittama lahjatoivelista, siinä luki mm. leluautoja, lekoja, karkkia ja taisteluhampsteri. Sanassa taistelu s-kirjain oli nurinpäin, mutta hyvin siitä selvisi mitä hän oli kuvastostosta löytänyt.

Vierailija
11/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä näytä! Löytäisivät kuitenkin Pinkin Flamingon, joka istuu läpinäkyvällä vessanpöntöllä ja kakkii glitteriä ja laulaa. Arveluttavaa asenteellista markkinointia ala-ikäisille.

Tai sen mustan nuken joka sanoo "olen muunsukupuolinen" kun sen mahaa painaa.

Vierailija
12/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on kiva selailla ja haaveilla. Me leikittiin pienenä leikkiä että valitsimme joka aukeamalta yhden tuotteen jonka haluaisi. Tiedettiin että ei saada.

Ihan sama juttu oli meidän lapsilla ja itse valitsin aikoinaan Anttilan kuvastosta joka sivulta jonkun tuotteen, joka olisi kiva. Myös Elloksen kuvasto oli kiva hieman myöhemmin. N46

Vierailija
13/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että näinkin moni antaa lelukuvastoja lapsilleen näytille. Aikamoista lelujen mankumista on sit koko joulunalusaika...

Vierailija
14/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en antaisi? Saahan lapsi haaveilla, ja lapsen on hyvä oppia myös se, että vaikka tarjolla on 1000 lelua, niitä kaikkia ei saa itse.

Vierailija
15/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että näinkin moni antaa lelukuvastoja lapsilleen näytille. Aikamoista lelujen mankumista on sit koko joulunalusaika...

Aika monessa perheessä on mankuminen kielletty. Lapsille on opetettu, ettei mankumisella voita mitään vaan päin vastoin häviää.

Vierailija
16/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun lapset sen kummemmin mangu, vaikka kuvastoja selaavatkin.

Vierailija
17/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mankumista? Lapsi kirjoitti joulupukille kirjeen lahjatoivelistalla. Kun siellä oli 10 erilaista barbia pyysin lasta numeroimaan ne tärkein toive järjestykseen. Lisäksi lapsi ei kuvitellut saavansa kaikkea listalla olevaa. Missään vaiheessa ei manguttu.

Vierailija
18/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena joulun odotus alkoi aina siitä lelukuvastosta. Siitä ruksattiin niitä haavelahjoja, mutta ei aaton tullessa edes ollut väliä, oliko saadut lahjat niitä kuvastosta ruksittuja vai ei.

Se kuvasto aloitti sen odotuksen ja toi joulun tunnelmaa.

Vierailija
19/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Nehän on lasten lehtiä!

Vierailija
20/36 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mankumista? Lapsi kirjoitti joulupukille kirjeen lahjatoivelistalla. Kun siellä oli 10 erilaista barbia pyysin lasta numeroimaan ne tärkein toive järjestykseen. Lisäksi lapsi ei kuvitellut saavansa kaikkea listalla olevaa. Missään vaiheessa ei manguttu.

Muistan, kun itse lapsena toivoin Pocahontas - nukkeja, siis Pocahontas ja ne kaikki oheisnuket, plus kaikkia mahdollisia pocahontas-leluja (oli tullut Disneyn pocahontas-elokuva silloin).

Sain jouluna pocahontas-barbinuken ja olin onneni kukkuloilla 😄

En tosiaan enää edes muistanut mitään oheisleluja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi