Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusmietteitä

Vierailija
09.03.2014 |

Haluaisin saada hyvän kropan. Ja minulla onkin muuten, mutta maha! Olen 168 cm pitkä ja painan noin 68 kiloa. Käyn kuntosalilla ja tanssissa, jalat ovat timmit, takapuoli sopivan leveä, rinnat ihanat c-kupit (ja koska kasvaneet vasta aikuisiällä a-kupista niin ovat timmit eivätkä roiku), käsivarsissa on himppunen allia, mutta ovat työn alla. Mutta vyötärön ympärys on yli 90 cm eikä pienene millään! Näytän todellakin raskaana olevalta, varsinkin syötyäni, jolloin maha turpoaa kireäksi palloksi enkä pysty edes käyttämään vatsalihaksiani. Lihakset ovat jääneet erilleen viiden raskauden jälkeen, joten tilaa laajeta on, mutta ei niillä ole edes mitään saumaa kuntoutua tuon turvotustaipumuksen takia. Kirurgisia toimenpiteitä pelkään ja kammoan arpia, en halua sellaisiakaan pilaamaan mahaani. Yhtä vähän kehtaisin sitä näyttää silloin julkisesti kuin nyt :(

Vatsalihasten päälläkin on ihan kunnon silavareppu. Saisikohan sen hävitettyä kavitaatiolla? sen jälkeen voisi miettiä miten alemmat kerrokset saisi kuntoon. Onko ehdotuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä sen verran, että ennen lapsia painoin alle 50 kg. Sellaisiin mittoihin laihduttamalla (helppoa, kun olen oikeastaan vielä syömishäiriöinenkin) saisin varmaan mahankin häviämään, mutta kun en halua hävittää noita muita osiani :(

Lihaa en syö ja pavutkin saavat voimaan huonosti, joten hiilariton ruokavalio on aika mahdoton. En pysty syömään paljon koska periaatteessa inhoan syömistä, kasvisten loputon pupeltaminen ei onnistu, tarvitsen jotain energiapitoisempaa. Kokeilin jonkin aikaa kasvis ruokaa runsaasti öljyllä siivitettynä, mutta annostelin rasvaa niin paljon että lihoin vaan :(  Ilmseisesti myös aineenvaihduntani on pysyvästi tavallista hitaampi lapsuuden ja nuoruuden "nälkäkuurin" ansiosta.

ap

Vierailija
2/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it be and enjoy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalasykkeinen ja pitkäkestoinen liikunta polttaa keskivartalon läskejä.

Vierailija
4/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin tuolta toisesta viestistä hypoxi-linkin. Se kuulosti tosi hyvältä, joskin kalliilta vaihtoehdosta. Joudun keikkaamaan kaikki itseeni käytetyt rahat perheen vähäisistä ruokarahoista. Vaikeeta, koska mies kyttää niitä.

ap

Vierailija
5/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, löytyisikö joltakulta kokemusta tuosta hypoxista? Onko se tosiaan matalatehoista liikuntaa? Minulla on nimittäin ilmesesti myös sydänvika, koska sykkeeni ei koskaan liikunnassa nouse, vaan kehon happitaso romahtaa. Joten en tietenkään pysty rankkaan liikuntaan. En ole halunnyut "ilmoittautua sairaaksi" käymällä tutkimuksissa, mutta olisiko se hyvä ennen kun panee rahansa kiinni?

ap

Vierailija
6/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin jaksa uskoa noihin hypoxeihin ja kavitaatioon, uskon että ainoa keino polttaa rasvaa mahasta on energiavaje, jolloin rasvaa lähtee myös muualta. Vyötärönympäryksesi kuulostaa kieltämättä suurelta, mutta olethan mitannut sen oikeasta kohdasta, kapeimmasta kohdasta navan yläpuolelta? Jos maha häiritsee, varmaan vain pakko uhrata vähän tissejä ja persettäkin.

Vierailija
7/7 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua luovuttaa tissejäni ja persettäni (*itkupotkuraivari*)! Rasvaimu nyt ainakin hävittäisi mahan, mutta pelottaa tuollaiset kirurgisen menetelmät. Toi hypoxi kuulostaa kiinnostavalta, varsinkin jos ne sivuilla esitellyt tutkimustulokset eivät ole feikkejä :) Ehkä mä sitä kokeilen kunhan saan rahat raavittua kasaan. Syömispuoli on kuitenkin ongelma. Mä en saa itsenäni syömään normaalisti oikein mitenkään. Siis mun "normaali" ruokavalio päivittäin on suunnilleen 3-5 juustovoileipää ja tuoremehua. Lisäksi pari pientä karkkipatukkaa ja/tai proteiinipatukkaa tai -pirtelöä. 2-4 kertaa viikossa lisäksi lämmin ruoka, joka on lähinnä juustosalaatti runsailla kastikkeilla tai pizza. Siitä oon nyt yrittänyt muuttaa leivät ja pizzat kananmunaksi ja kypsennetyiksi kasviksiksi, sillä seurauksella että on kamala nälkä ja sorrun sitten vetämään isoja karkkipussillisia tms. Enkä tietenkään laihdu.