Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin sakemanni haluaa tappaa mun pienen koiran!

Vierailija
09.03.2014 |

En tiedä miksi! Joka kerta kun näkee koirani, nostaa niskakarvat pystyyn ja murisee. Joskus alkaa myös rähisemään. :( Pelkään oikeasti koirani puolesta, joka on pieni chihu, tuollainenhan tappaa sen sekunnissa.

Jotain vikaa päänupissa, kun ei ymmärrä miten heikko toinen on, verrattavissa pentuun.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkään ei arvosta kaikkia lapsia, ei edes omiaan (yleensä varsinkaan tyttöjä), jos olosuhteet on köyhät ja huonot. Eläimiä me ollaan kaikki.

Vierailija
22/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan kyllä tuota, että peruskoulussa pitäisi jo takoa päähän eläinten käyttäytymisen periaatteet! Voisikohan tästä tehdä jonkinlaisen aloitteen tai adressin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:20"]Ihminenkään ei arvosta kaikkia lapsia, ei edes omiaan (yleensä varsinkaan tyttöjä), jos olosuhteet on köyhät ja huonot. Eläimiä me ollaan kaikki.

[/quote]

No näin oli vielä 1800-luvulla ja nykyään ehkä jossain syvimmässä onkalossa.

Vierailija
24/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appivanhemmat varmaan ovat noita onkaloiden olmeja sitten, koska eivät arvosta tyttöjä ollenkaan niin kuin poikia.

Vierailija
25/27 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 10:55"]

..tai sitten se sakemanni tekee vaan työtään eli pitää tunkeilijat kaukana. Te ette chihunne kanssa kuulu sakemannin laumaan olette tunkeilijoita ja teidät pitää ajaa pois. Sakemanni ei tiedä sitä että ahaa, olette naapureita ja on ok sietää teitä hänen reviirillään. Eikä ajattele sitä että onpa tuo pieni, pidänpä suuni supussa ja olenpa inhimillinen. Newsflash; Koirat eivät ajattele kuin ihminen.

Kandee opetella koirien sielunelämästä jotain. Ennen koiran hankintaa.

[/quote]

Eikö sitten olisi aika kohtuullista kysyä, että kuka idiootti ottaa tollasen vartiointiviettisen koiran kerrostaloon, jos ei osaa hallita sen koiransa vartiointiviettiä ja kouluttaa sitä oikein. Mä olen tavannut moniakin vahtiviettisiä koiria, jotka osaa käyttäytyä asiallisesti rappukäytävissä, niin eiköhän tänkin sakun ärhentely ole vaan koulutuksen puutteesta kiinni. Musta ei todellakaan olis ok, että mun naapurissa asuisi iso koira, joka alkaisi ärhentelemään mulle ja koiralleni aina kun satutaan samaan aikaan rappukäytävään. 

Vierailija
26/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee samalla tavalla kun mun naapuri, nosta koiras syliin tulos: pikku chihu ei ikinä uskalla moikkaa isoa koiraa. parasta mitä teet on katot riehuvaa koiraa kerran ja sitä pois päin aivan kun ei olisi mitään, viidennen kerran jälkeen oppii olemaan hiljaa.

Vierailija
27/27 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele sakemannin reaktiota, kyllä muakin ottais päähän jos jotain koiran irvikuvaa eli chihuahuaa joutuisi päivittäin katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi