Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsytti miehessäsi tänään?

Vierailija
09.03.2014 |

-

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 lisää; auttaa lapsia ottamaan iltapalaa, ohjata pesuille ja nukkumaan; mitä näitä nyt onkaan.

Vierailija
22/31 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtikäs mikään. Mulla on aika täydellinen mies. :) Olihan se kallis, mutta oletan että kestää monta monituista vuotta, kun on Apple- merkkinen...

Vierailija
24/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on muuttunut hitaasti mutta varmasti -ja totaalisesti- viimeisimmän kuuden vuoden aikana. yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.

numero 8

Vierailija
25/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään mikään. Itseä välillä harmittaa kun toinen jaksaa käytännössä koko ajan puunata, laittaa, siivota, kokata - ja onneksi mikä tärkeintä - leikkiä lasten kanssa -- paljon vähemmällä unella kuin minä. Ainoa mikään tänään kiusaa on oma väsymys (katsottiin eilen yhdessä telkkaa lasten jo nukahdettua). Yhteiseloa takana -- vajaa 14 vuotta...

Vierailija
26/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei se lähde mun kanssa ulos kävelylle. En viitsi minäkään. Ei lähde ikinä.

Vierailija
27/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu lähtemään kanssani opiskelukaverini häihin. Ei kuulemma tykkää koko naisesta. Mun mielestä ei hänen siitä tarvii tykätäkään, mutta olisi kohteliasta lähteä kun kutsutaan eikä oo kiva mennä yksin juhlimaan. Aion kyllä mennä tietenkin, mutta ottaa päähän miehen suhtautuminen.

Vierailija
28/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki. Kyseessä on lasteni isä, emmekä ole naimisissa. Sen tyhmä virnistys, idiootin puheet, maiskuttelu syödessä, typerä myötäileminen joka helvetin asiassa, omien mielipiteiden puute, lässyttäminen, hölmöläismäinen optimistisuus, tapa siivota...voisin jatkaa listaa loputtomiin. Kaikista eniten ärsyttää kun se katsoo koiransilmillään mua, kuin odottaen hyväksyntää, ohjeita tai rapsutusta! en kestä sitä idioottia enää päivääkään!!!

Vierailija
29/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se et tuo siivoo koko ajan. Ei muuta vikaa mut meidän yhteisen vähän aikamme se käyttää siivoukseen. Ei osaa rentoutua pitää aina varata reissu jonnekki eräkämpälle et saa seksiä ja yhteistä aikaa ees joskus.

Vierailija
30/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minä saan aina keksiä lapsille ohjelmaa viikonlopuksi. Ellen jaksa, lapset kattoo vaan videoita.

Vierailija
31/31 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusi mulle 2 tuntia syyttä ja vielä suuttui kaiken lisäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi