Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni ei anna mun puhua miehestäni mitään. Sietämätöntä?!

Vierailija
08.03.2014 |

Mä elän juuri elämäni onnellisinta aikaa, kun olen nyt yhdessä tulisesti rakastamani miehen kanssa. Me sovitaan toisillemme niin täydellisesti, molemmat leijaillaan ihan pilvissä toisistamme. Tämä on kunnon sellainen satukirjarakkaus.

Sitten on mun sisko, joka on syntymästään asti ollut mun paras ystäväni. Yhdessä ollaan tavallaan eletty toistemme elämät. Olisi ihanaa ja meille siis luonnollista jakaa tämä nykyelämäni onni siskoni kanssa, mutta en saa tehdä sitä, koska siskolle tulee paha mieli. Hän itkee mulle jatkuvasti sitä, miten kovasti mieheni muistuttaa yhtä hänen exäänsä, joka jätti siskoni vaikka siskoni rakasti häntä enemmän kuin mitään.

Sisko itkee tuota tosi usein vaikken edes puhu miehestäni tai mitään häntä koskevasta. Sitten jos puhun, se on vielä kamalampaa. Sisko on suoraan sanonut, että tahtoisi meidän eroavan, niin hän pääsisi eroon ikävistä muistoistaan.

Mua vituttaa niin paljon, että sisko, joka on koko elämäni ollut paras ystäväni, suhtautuu onneeni näin! En todellakaan saa olla mieheni kanssa hänen seurassaan, en puhua miehestäni mitään, en siitä mitä tehdään yhdessä jne. Minun pitäisi leikkiä sinkkua siskoni mieliksi ja parempi hänestä jos olisin sitä käytännössäkin.

Neuvokaa, millä saan siskon järkiinsä ennenkuin ehdin kuristaa hänet!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aiheuta siskollesi pahaa mieltä. Eroa mielestäsi ja etsi toisenlainen, sellainen jonka sisko sietää. Hänkin tekisi niin jos sinä kärsisit. Älä käännä veistä haavassa.

Vierailija
2/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:24"]Älä aiheuta siskollesi pahaa mieltä. Eroa mielestäsi ja etsi toisenlainen, sellainen jonka sisko sietää. Hänkin tekisi niin jos sinä kärsisit. Älä käännä veistä haavassa.

[/quote]

Oletko tosissasi? Tällaisen rakkauden voi kokea vain kerran elämässään. Ainakin mulle tämä on ensimmäinen kerta, enkä usko toista yhtä täydellistä miestä löytyvän, jonka kanssa kemiat kohtaa täydellisesti.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:24"]

Älä aiheuta siskollesi pahaa mieltä. Eroa mielestäsi ja etsi toisenlainen, sellainen jonka sisko sietää. Hänkin tekisi niin jos sinä kärsisit. Älä käännä veistä haavassa.

[/quote]

Tarkoittaako mielestä eroaminen toiseksi ihmiseksi muuttumista vai hulluksi tulemista :D

Vierailija
4/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta ja ehkä myös ärsyttävintä koko jutussa on se, että tuosta siskoni exän teosta on jo reilut 2 vuotta ja suurimman osan siitä hän eli jo selvästi miehestä ylipäässeenä, vaikka aikoinaan häntä hirmuisesti rakastikin. Nyt miehestäni tulevan muistutuksen myötä tuo exä oli muka koko hänen elämänsä ja mä olen paska sisko, kun otan omaksi miehekseni hänen kopionsa. Ulkonäkö on oikeasti ainut, jossa voi olla pieniä yhteneväisyyksiä.

AP

Vierailija
5/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on hyvä suhde, niin miten olisi ihan perinteinen kissa pöydälle -menetelmä? :) Selventäen että olet pahoillasi hänen erostaan, mutta toivoisit häneltä kunnioitusta ja hienotunteisuutta myös sinun suhdettasi kohtaan, vaikket odottaisikaan suoranaista ilkamointia. Ja jos tuollaisia erontoivomisia ja muita asiattomuuksia tulee, niin voit sanoa heti kättelyssä ja suoraan että kommentti oli epämiellyttävä. 

Neuvoisin, että ole pehmeä mutta silti tiukka. Vaikka pyrkisit olemaan ymmärtäväinen hänen tilannettaan kohtaan niin sano silti asiat asiallisesti ja selkeästi, jämäkästi. 

Mikäli muu ei auta, niin sitten voit pyytää että ehkä on syytä ettette kummatkaan puhu suhteistanne toisillenne, jos se aiheuttaa näin rajuja myllerryksiä. :)

Vierailija
6/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:24"]

[/quote]

:D 

Vierailija
7/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on paras kaverisi? Asutko tuppukylässä?

Vierailija
8/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en tajunnut suuttumukseltani aloituksessa mainita, että olen tosiaan puhunut siskolle kuin Runeberg, ollut olkapäänä näille miljoonille itkukohtauksilleen, ja elänyt hänelle suurimmaksi osaksi kuin miestäni ei olisikaan jne. Ollaan mieheni kanssa seurusteltu puoli vuotta ja koko sen ajan tämä on ollut tätä. Milloin hitossa sisko lopettaa tämän pelleilyn!

Nyt alkaa tuntua, että pinnani on venytetty äärimmilleen ja kohta se napsahtaa. Miten edes voisin pitää siskoani parhaana ystävänäni enää, kun joudun peittelemään hänelle elämääni näin rajusti.

AP

Vierailija
9/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa: 

Ai. No, sitten skipataan se tough love - vaiheen "love" ja mennään suoraan coreen. :) Seuraava kiusallinen vuodatus niin keskeytät sen ja ilmoitat nasevasti, että nyt saa riittää, et jaksa enää märehtiä tätä kaksi vuotta sitten tapahtunutta eroa oman suhteesi kustannuksella etkä halua kuulla kommentteja, että sinun tulisi erota tehdäksesi sisarellesi hyvän mielen. Ja mikäli jatkaa tästäkin, niin 
a) keskeytät joka kerran ja ilmoitat, että tästä et halua enää puhua tai 
b) hieman etäisyyttä siskoon, ja katsot josko hän rauhoittuu kun suhde ei enää ole tuore. :)

Siinä minun ehdotukseni. :) Olkapäänä ja ymmärtäjänä on hyvä olla, mutta roskasangoksi ei tarvitse ryhtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi