Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tapahtui ennen niin huomaavaiselle miehelle

Vierailija
08.03.2014 |

Minulla oli se " jota kaikki kadehti". Mies joka huomioi syntymäpäivänä, jouluna, ystävänpäivänä ja arjessa.

10v oltu yhdessä ja perhe kasvanut yhdellä lapsella.

Syntymäpäivä osui miehen lomalle ja tiesi mitä toivoin. Samaa kuin aina, aikaa rakkaan/rakkaiden kanssa.

Tuli riitaa samalla viikolla ja mies ilmoitti tyyliin " perun kaiken minkä järjestin". Ja näin teki. Ei edes onnitellut. Edellisenä äitienpäivän yönä valvoi ja kun lapsi heräsi ( on vieläkin pieni) odotin hetken että mies menee lapsen kanSa laittamaan kahvia jne. (Kuten minäkin tein isänpäivänä) Nousin sitten ylös ja hoidin ja olin lapsen kanssa. Noin 12aikaan tein sitten miehelle aamiaisen...

Naistenpäivä on mielestäni epäoikeudenmukainen kun ei ole miesten päivääkään...mutta skippasi myös ystävänpäivään jne. Minulle siis riittäisi kortti tai pienikin muistaminen... mutta ei...

Isänpäivänä laitoin brunssin jolla mies kehuskeli kavereilleen, että pöydässä oli sitä ja tätä jne jne...

Mitä tapahtui?

Kyse ei siis ole siitä että " en saanut mitään". Mutta aikaisemmin olen aina kauhulla odottanut että lyökö mies ihan yli...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla