Uneksinko minä tämän kaiken vai kummitteleeko täällä? :(
Pakko avautua vähän, olen joutunut osaksi inhottavaa "ilmiötä", josta en oikein tiedä mitä tämä on.
Se alkoi siten, että koirani alkoi yhtäkkiä keskellä yötä murisemaan makuuhuoneen ovelle. Ensin pidin tätä ihan normaalina, sillä koira usein murisee rappukäytävän äänille.
Tämä kuitenkin toistui useampana yönä, eikä rappukäytävässä ollut ketään.
Pidämme yleensä makuuhuoneen ovea kiinni, mutta huomasin muutamana yönä oven olevan auki kun heräsin. Pidin tätäkin ihan normaalina, ajattelin että koira on varmaan saanut oven jotenkin auki.
Sitten yhtenä yönä herään siihen, että koira murisee ovelle taas. Kuuluu omituinen tömähdys ja ovi aukeaa. Koira ei ole lähelläkään ovea.
Olen alkanut kävelemään unissani PALJON tässä asunnossa, lähestulkoon joka yö. Mieheni yleensä joutuu todistamaan kävelyäni ja saatan liikkua unissani todella pitkään. Kerran olin kuulemma seisonut makuuhuoneen oviaukossa yli tunnin. ( Mies oli herännyt ja nähnyt minut seisomassa siinä, nukahtanut ja herännyt tunnin kuluttua uudestaan, olin edelleen siinä.
Huomasin yhtenä aamuna käsissäni ja jaloissani puremajälkiä, ihmisen siis. En tiedä olenko tehnyt tuonkin unissani, mutta se oli pelottavaa. :(
Olen harkinnut meneväni lääkärille vaivani kanssa, jos vaikka jollain unilääkkeellä saisi tuon kävelyn loppumaan.
Jotenkin tämä koko asunto ahdistaa... Tuntuu ihan kuin täällä olisi läsnä jotain muutakin, vaikka luultavasti tosi asiassa se olen vain minä joka unissakävelen.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:38"]
Oma koira murisi niskavillat pystyssä tyhjälle sängylle. Se oli oikeasti pelottavaa. Vielä kun samassa asunnossa aukesi kylppärin ovi aina itsestään yöllä. Mutta kyllä minäkin Ap:n tarinaa epäilen..löi vähän yli tuossa puremakohdassa :D
[/quote]
Tosin ap:han ei missään vaiheessa kivenkovaan väittänyt että tässä olisi välttämättä kyse kummittelusta.
[/quote]
Mutta juurihan Ap tuolla sanoi, kuinka ovi on itsestään auennut
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:38"]
Oma koira murisi niskavillat pystyssä tyhjälle sängylle. Se oli oikeasti pelottavaa. Vielä kun samassa asunnossa aukesi kylppärin ovi aina itsestään yöllä. Mutta kyllä minäkin Ap:n tarinaa epäilen..löi vähän yli tuossa puremakohdassa :D
[/quote]
Tosin ap:han ei missään vaiheessa kivenkovaan väittänyt että tässä olisi välttämättä kyse kummittelusta.
[/quote]
Mutta juurihan Ap tuolla sanoi, kuinka ovi on itsestään auennut kun koira ei ole ollut ovea lähelläkään. Ja kuinka monesti ihminen unissakävellessään puree itseään? XD Kaikkea ei tartte uskoa! :D
[/quote]
Onhan ihmiset murhanneet ja satuttaneet itseään unissaan esim. veitsillä.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Mutta juurihan Ap tuolla sanoi, kuinka ovi on itsestään auennut kun koira ei ole ollut ovea lähelläkään. Ja kuinka monesti ihminen unissakävellessään puree itseään? XD Kaikkea ei tartte uskoa! :D
[/quote]
[/quote]
Okei. Oot pelottava.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Okei. Oot pelottava.
Mieheni kävelee (ja puhuu) paljon unissaan. Ei meillä silti kummittele. Meillä on myös yhdessä huoneessa ovi joka menee välillä itsekseen kiinni. Ja toinen ovi voi aueta itsekseen. Ei meillä silti asu kummituksia. Poikani puhuu paljon mielikuvituskaverista, ja tyttökin on nyt ruvennut vilkuttamaan tyhjälle ilmalle, Väliilä asunnossa kolistelee. En silti usko että meillä kummittelee. Johan se olisi neljässä vuodessa tehnyt selväksi että haluaa jotain =D
Olen myös itse kävellyt unissani, ja kärsinyt unihalvauksista kun kärsin masennuksesta. Näin niin elävästi unia missä minut murhattiin eri tavoin, ja yhden todella pahan unen jälkeen missä minua kuristettiin kuoliaaksi minulla oli kurkku todella kipeä ja kosketusarka, ja oli vaikeaa puhua. En silti usko että mikään demoni olisi yrittänyt minua kuristaa =D
Toivoisin että tämä demoni-provolija pitäisi edes vähän pidemmät välit kirjoitustensa kanssa.. Vai yrittääkö luoda kuvan että näitä tapahtuu monelle ja että on ihan yleistäkin että demonit kyläilee ihmisten luona?
suositteleisin että ei kopioisi niin suoraan The Conjuringista, Paranormal Activitysta jne, ksoka aika moni on kuitenkin nähnyt ne leffat....
Äh, eiks ap jaksa edes yrittää enää? Vai tuliko demoni katkaisemaan nettipiuhat? =D
Jos et viihdy asunnossa, muuta pois.
Mäkin luulin että mun kämpässä kummitteli. Paljastui hiireksi joka oli käynyt sellasen 3kk ruokailemassa mun keittiön roskiksella. Että sellainen kummitus.
Miksi se makuuhuoneen ovi on lukossa ja koira sisällä lukitun oven takana?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 01:31"]Miksi se makuuhuoneen ovi on lukossa ja koira sisällä lukitun oven takana?
[/quote]
Hyvä pointti, voisko ap. vastata vai paljastuiko provoksi.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]