Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uneksinko minä tämän kaiken vai kummitteleeko täällä? :(

Vierailija
08.03.2014 |

Pakko avautua vähän, olen joutunut osaksi inhottavaa "ilmiötä", josta en oikein tiedä mitä tämä on.

Se alkoi siten, että koirani alkoi yhtäkkiä keskellä yötä murisemaan makuuhuoneen ovelle. Ensin pidin tätä ihan normaalina, sillä koira usein murisee rappukäytävän äänille.

Tämä kuitenkin toistui useampana yönä, eikä rappukäytävässä ollut ketään.

Pidämme yleensä makuuhuoneen ovea kiinni, mutta huomasin muutamana yönä oven olevan auki kun heräsin. Pidin tätäkin ihan normaalina, ajattelin että koira on varmaan saanut oven jotenkin auki.

Sitten yhtenä yönä herään siihen, että koira murisee ovelle taas. Kuuluu omituinen tömähdys ja ovi aukeaa. Koira ei ole lähelläkään ovea.

Olen alkanut kävelemään unissani PALJON tässä asunnossa, lähestulkoon joka yö. Mieheni yleensä joutuu todistamaan kävelyäni ja saatan liikkua unissani todella pitkään. Kerran olin kuulemma seisonut makuuhuoneen oviaukossa yli tunnin. ( Mies oli herännyt ja nähnyt minut seisomassa siinä, nukahtanut ja herännyt tunnin kuluttua uudestaan, olin edelleen siinä.

Huomasin yhtenä aamuna käsissäni ja jaloissani puremajälkiä, ihmisen siis. En tiedä olenko tehnyt tuonkin unissani, mutta se oli pelottavaa. :(

Olen harkinnut meneväni lääkärille vaivani kanssa, jos vaikka jollain unilääkkeellä saisi tuon kävelyn loppumaan.

Jotenkin tämä koko asunto ahdistaa... Tuntuu ihan kuin täällä olisi läsnä jotain muutakin, vaikka luultavasti tosi asiassa se olen vain minä joka unissakävelen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa, ihan selkäpiitä karmii, varsinkin nuo puremat. Muuta pois siitä asunnosta.

Vierailija
2/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
4/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissakävelijäsuvut ovat usein taipuvaisia myös ns. unihalvaukseen, tiedät kai mikä se on? Meillä muuten aukeilee ovet ilmavirran voimasta, koska talo on vanha ja ovi ei enää "istu" tiukasti kehyksiinsä.

Kokeile laittaa tuolilla ovi kiinni. Jos se sitten vielä aukeaa, se on outoa.

Vierailija
5/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu joku paranormaaliexpertti teidän kämppään, saatte miljoonan.

Simsalabim kaikki aktiviteetti loppuu kun sitä yritetään todistaa.

Vierailija
6/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovet kun vielä narisevat hiljaa avautuessaan

Vierailija
7/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nettiin ja etsi ohjeet miten pyydetään enkelilta suojelua.Tarvitset sitä todella.Kodissasi voi olla demoni.

Vierailija
8/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ilmeisesti ahdistaa. Rentoudu vähän.

Vierailija
9/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, on tullut sitten katsottua Paranormal activityä? :D

Vierailija
10/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä sarjassa, jossa näytettiin lavastettuna kammottavia tositarinoita, oli jakso jossa asukkaalle tuli jälkiä selkään.

Talossa oli demoni.

Vierailija
11/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo..eikös jossain kauhuleffassa ollut juuri tuollainen kohta, että toinen käveli unissaan ja seisoi keskellä huonetta vaan tuijottaen sitä nukkumassa ollutta.

Vierailija
12/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo :D Suoraan Paranormal Activitysta toi yks kohta

Vierailija
13/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta koirasi tavoille niin ei tarvitse murista käytävän äänille eikä kummituksille.

Vierailija
14/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöhöpöä koko juttu, turhaan te täällä kauhistelette.

AP hanki kuitenkin apua, noin voimakas unissakävely voi olla jo vaarallista.

Vierailija
15/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIiiih taas näitä aavejuttuja! Lopettakaa jo tää provoaminen

Vierailija
16/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koira murisi niskavillat pystyssä tyhjälle sängylle. Se oli oikeasti pelottavaa. Vielä kun samassa asunnossa aukesi kylppärin ovi aina itsestään yöllä. Mutta kyllä minäkin Ap:n tarinaa epäilen..löi vähän yli tuossa puremakohdassa :D

Vierailija
17/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:38"]

Oma koira murisi niskavillat pystyssä tyhjälle sängylle. Se oli oikeasti pelottavaa. Vielä kun samassa asunnossa aukesi kylppärin ovi aina itsestään yöllä. Mutta kyllä minäkin Ap:n tarinaa epäilen..löi vähän yli tuossa puremakohdassa :D

[/quote]

Tosin ap:han ei missään vaiheessa kivenkovaan väittänyt että tässä olisi välttämättä kyse kummittelusta.

Vierailija
18/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koirat pärisee välillä ihan olemattomille. Ja itse kärsin silloin tällöin 'unihalvauksista'. Että älä nyt sotke tuota unissakävelemistäsi mihinkään 'yliluonnolliseen', koska sellaista nyt vaan ei ole olemassa.

Vierailija
19/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:38"]

[/quote]

Tosin ap:han ei missään vaiheessa kivenkovaan väittänyt että tässä olisi välttämättä kyse kummittelusta.

[/quote]

Mutta juurihan Ap tuolla sanoi, kuinka ovi on itsestään auennut kun koira ei ole ollut ovea lähelläkään. Ja kuinka monesti ihminen unissakävellessään puree itseään? XD Kaikkea ei tartte uskoa! :D

Vierailija
20/30 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo unissakävelyn määrä kuulostaa ihan luonnottomalta, varsinkaan kun aikuinen ihminen ei normaalisti kävele unissaan lainkaan.

Et varmaan saa kunnollista unta, kun aivot ovat koko ajan jossain valvetilan rajamailla. Suosittelen kyllä todellakin että haet jotkut vahvat rauhoittavat/unilääkkeet.

Tosin muistathan että unilääkkein saatu uni on keinotekoista, jote pysyväksi ratkaisuksi tuosta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme