Melodifestivalen finaali alkoi juuri nyt
Kommentit (54)
Pääseköhän ruotsalaiset ikinä Abbasta yli :D
Ja Charlotte Perrelli. Ei vitsi, tekevät jo parodiaa itsestään noiden artistiensa ja tuulikoneidensa kanssa :D :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:11"]
Mulle kelpasi 8 ja 10.
Miten ne tuon Helena Paparizoun ja Alcatrazinkin vielä laittoivat lavalle?
[/quote]
Koska suurimmat viisufanit ovat homomiehiä, ja viisuissa menestyy klassisella viisulla :)
Mä uskoisin, että Ace Wilder voittaa (no:10) ja biisi on vahvoilla myös koko viisuissa. Just doin' nothin'.
20
Ace oli mun mielestäni koko sakin huonoin. Tosin saattaa vaikka voittaakin. Ei vaan istu mun musiikkimakuuni.
Siis noilla on samanlainen pistesysteemi kuin euroviisuissa :o vähän eri meininki
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:26"]
Siis noilla on samanlainen pistesysteemi kuin euroviisuissa :o vähän eri meininki
[/quote]
kuin meillä siis.
Nämä pisteet antaa noiden maiden jury. Sitten näiden jälkeen tulee yleisön äänet. Yleensä yleisöäänet ratkaisee loppujen lopuksi. Siellä on niin paljon pisteitä jaossa yleisöäänestyksen perusteella.
Viime vuonna Yohio olisi päässyt viisuihin jos vain juryäänet olisi otettu huomioon.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:27"]
Nämä pisteet antaa noiden maiden jury. Sitten näiden jälkeen tulee yleisön äänet. Yleensä yleisöäänet ratkaisee loppujen lopuksi. Siellä on niin paljon pisteitä jaossa yleisöäänestyksen perusteella.
Viime vuonna Yohio olisi päässyt viisuihin jos vain juryäänet olisi otettu huomioon.
[/quote]Eikun anteeksi. Taisi olla niin että Yohio pääsi kakkoseksi yleisöäänillä ja jury jätti sen viimeisten joukkoon.
Charlotte Perrelli ja Alcazarin tumma nainen ovat selkeästi käyneet samalla plastiikkakirugrilla.
Kuinka yllättävää että Suomesta ei pyydetty jurya...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:38"]
[/quote]
Miksi pitäisikään? Eihän siellä ollut kuin Tanska näistä naapurimaista.
Hirveetä kuraa toi Juryn suosikki!
[/quote]Ne haluaa mahdollisimman monipuolisesti Euroopan alueilta. Yksi naapurimaa riittää.
[/quote]
Ihan hyvä vaan, kun katsoo Viisukuppilan foorumilta mielipiteitä MF:sta... suomalaisten musiikkimaku on iha surkea.
Melloa en katso enempää kuin Sigridin osuuden, se on niin helmi :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 21:37"]
Pikkuisen toisenlainen meininki kuin Uuden Musiikin Kilpailussamme :-/
[/quote]Miks ne ei silti voita mitään juuri koskaan. Vähän persoonatonta roinaahan toi on
[/quote]
Et taida olla kovinkaan hyvin perillä asioista. Ruotsin panostus on tuonut heille 5 voittoa (vain Irlannilla on enemmän voittoja), 1 kakkossijan ja 5 kolmoissijaa, joten kyllä satsaaminen on kannattanut aika hyvin.