Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja häätanssi

Vierailija
12.11.2020 |

Meillä on vuoden kuluttua häät ja otin puheeksi häätanssin. Mielessäni oli tietty hidas rakkausballadi, johon löysin youtubesta koreokrafian (ei mikään perinteinen valssi, vaan hieman vapaampi, mutta yksinkertaiset askeleet). Ehdotin tanssia miehelle ja hän tyrmäsi sen aivan täysin. Miten saisin miehen opettelemaan häätanssin kanssani, koska se olisi minulle tärkeä juttu. Mitään yläastediscomeininkiä en haluaisi vaan nyt kun kerran mennään naimisiin niin hoidettaisi tanssikin kunnialla!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa olla sivuhenkilö omissa häissään. Huono juttu.

No ei kuule ole sivuhenkilö. Ihan yhdessä olemme häitä miettineet. Minä vain olen tehnyt käytännön järjestelyt, kun olen asiasta enemmän kiinnostunut.

Niin ja kerroit, että mies suostui isoihin häihin vain sinun takiasi, eikä ole halunnut tehdä mitään häiden eteen.

En ole sanonut häiden olevan isot.. Mistähän tuon revit?

Vierailija
42/45 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan häissänne ohjelmanumerona myös morsiamen ryöstö ja TuttuJuttu-visakisa?

Sinun häissäsi ilmeisesti oli, juntti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin tapauksessa häät ovat selvästi naisen haluama juttu, ja miehen mielipidettä ei kysytä, eikä kaivata. Mutta kun se perkele ei suostu tekemään kaikkea juuri kuten MINÄ haluan! Minä, minä, MINÄ!

Hyvää loppueläämää teille, harmooninen pariskunta.

Kylläpä kateus paistaa läpi. Hyvää loppuelämää vaan! Toivottavasti joku sutkin huolii..

Tämä on jotenkin niin uskomaton kommentti, joten koitan tikulla jäätä ja kysyn. Miten tai mistä kohdasta aiemman kirjoittajan kommentista käy ilmi, että hän yksineläjä, sinkku, joka on katkera ja kateellinen siitä, ettei ole löytänyt itselleen elämänkumppania?

Vierailija
44/45 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi taitaa olla sivuhenkilö omissa häissään. Huono juttu.

No ei kuule ole sivuhenkilö. Ihan yhdessä olemme häitä miettineet. Minä vain olen tehnyt käytännön järjestelyt, kun olen asiasta enemmän kiinnostunut.

Niin ja kerroit, että mies suostui isoihin häihin vain sinun takiasi, eikä ole halunnut tehdä mitään häiden eteen.

En ole sanonut häiden olevan isot.. Mistähän tuon revit?

"Olen itse kosinut häntä, ostanut sormuksen, varannut juhlapaikan, suunnitellut ohjelmaa, maksanut hääpuvun, varannut valokuvaajan ja esiintyjän... "

Tuosta sen revin. "Isot häät" tarkoittavat minun mielestäni sitä, että on juhlapaikka, joka pitää varata hyvissä ajoin, pitopalvelut, valokuvaajat ja esiintyjät ja morsian on ihan pähkinöinä kaiken sen touhottamisen kanssa vähintään vuoden verran 😙

Vierailija
45/45 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies tyrmäsi kappale-ehdotuksesi täysin? Eikö hän pitänyt kappaleesta vai siihen liittyvästä tanssista? Oletteko puhuneet millaisen kappaleen mies haluaisi?

Me emme halunneet liikaa huomiota häävalssin aikana ja pyysimme vanhempia liittymään mukaan tanssin puolivälissä. Oli hyvä kompromissi, kun kahdestaan tanssiminen tuntui kiusalliselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan