Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu jos työvoimapoliittisen koulutuksen päätyttyä en löydäkään alan töitä?

Vierailija
12.11.2020 |

Jatkuuko työttömyys normaalisti vai voiko työkkäri pakottaa muuttamaan jonnekin missä töitä on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työkkärissä vähän naurettiin kun innoissani hain kaikkiin haussa oleviin työvoimakoulutuksiin. Käskivät valita vaan yhden ja hakea siihen. Ei oo varmaan ennen ollut yhtä innokasta työkkärinkurssille menijää.

Vierailija
22/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trulli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako sua lailliset hommat ja laittomat?

Vierailija
24/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä perustat tietysti yrityksen ja alat myymään osaamistasi ja elätät itse itsesi. 

5 alapeukkua itsensä elättämiselle.  Hyvä vasemmisto. 

Se ittensä elättäminen on tehty nykyään tosi hankalaksi. Valtion vasemmistolaiset on pilannu kaiken laeillaan.

Vierailija
25/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako sua lailliset hommat ja laittomat?

Ei kiinnosta laittomat. En ole mikään j ä n n i s  

Vierailija
26/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä perustat tietysti yrityksen ja alat myymään osaamistasi ja elätät itse itsesi. 

5 alapeukkua itsensä elättämiselle.  Hyvä vasemmisto. 

Se ittensä elättäminen on tehty nykyään tosi hankalaksi. Valtion vasemmistolaiset on pilannu kaiken laeillaan.

Kyllä ittensä vielä elättää jos suostuu asumaan itsariyksiössä huonolla alueella ja ei perusta perhettä. Ja ihmetellään miks kukaan ei tee vauvoja

Vierailija
27/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti etsit uusia kouluja tai muita töitä . Voit työllistyä . Lyhyt aikaiset työt on hyviä työkokemuksen kannalta . Oot silti ihminen .

Vierailija
28/28 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ihmiset aina kammoaa näitä koulutuksia. Jos olen vaikka 5 vuotta työttömänä ja siinä ajassa voisin myös opiskella itseni vaikka rakentajaksi, lähihoitajaksi ja maalariksi ILMAISEKSI niin totta kai sen teen jos on mahdollisuus.