Mitä tapahtuu jos työvoimapoliittisen koulutuksen päätyttyä en löydäkään alan töitä?
Jatkuuko työttömyys normaalisti vai voiko työkkäri pakottaa muuttamaan jonnekin missä töitä on?
Kommentit (28)
Kiinnostaako sua lailliset hommat ja laittomat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä perustat tietysti yrityksen ja alat myymään osaamistasi ja elätät itse itsesi.
5 alapeukkua itsensä elättämiselle. Hyvä vasemmisto.
Se ittensä elättäminen on tehty nykyään tosi hankalaksi. Valtion vasemmistolaiset on pilannu kaiken laeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sua lailliset hommat ja laittomat?
Ei kiinnosta laittomat. En ole mikään j ä n n i s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä perustat tietysti yrityksen ja alat myymään osaamistasi ja elätät itse itsesi.
5 alapeukkua itsensä elättämiselle. Hyvä vasemmisto.
Se ittensä elättäminen on tehty nykyään tosi hankalaksi. Valtion vasemmistolaiset on pilannu kaiken laeillaan.
Kyllä ittensä vielä elättää jos suostuu asumaan itsariyksiössä huonolla alueella ja ei perusta perhettä. Ja ihmetellään miks kukaan ei tee vauvoja
Tietysti etsit uusia kouluja tai muita töitä . Voit työllistyä . Lyhyt aikaiset työt on hyviä työkokemuksen kannalta . Oot silti ihminen .
En tiedä miksi ihmiset aina kammoaa näitä koulutuksia. Jos olen vaikka 5 vuotta työttömänä ja siinä ajassa voisin myös opiskella itseni vaikka rakentajaksi, lähihoitajaksi ja maalariksi ILMAISEKSI niin totta kai sen teen jos on mahdollisuus.
Mulle työkkärissä vähän naurettiin kun innoissani hain kaikkiin haussa oleviin työvoimakoulutuksiin. Käskivät valita vaan yhden ja hakea siihen. Ei oo varmaan ennen ollut yhtä innokasta työkkärinkurssille menijää.