Kauhu! Jäätelöautot tulevat jälleen
Just kun on saanut olla iloinen ilman sitä ärsyttävää pimputusta.
Kommentit (30)
Älähän nyt, tulee kesäinen fiilis :) Pää pystyyn, mammaseni, ja syö vaikka jäätelö :)
Meidän vakikuski lupasi jo viime kesänä, että keväällä nähdään. Kiva kun tulee!
Ja se tulee yleensä juuri silloin, kun nuorimmainen on juuri nukahtanut taistelun jälkeen. Sitten taas valvotaan! Ihan kuten hätäsireenin testaus kerran kuussa (olis edes kerran vkssa niin muistais varoa)...
Kannattais varmaan lukea paremmin uutiset, nehän ilmoittivat että tunnusmusa tulee olemaan ihan erilainen eikä tällä uudella jätskiautolla ole kuulemma mitään tekemistä sen vanhan kanssa....
Niin kuskimme kertoi tulevasta tunnaristakin viime kesänä, että uusi tulee. Sikäli uudella Jätskiautolla on tekemistä entisen kanssa, että joku entisistä kuskeista perusti nyt tämän uuden. Käsittääkseni meidän kuski oli yksi hyvin vahva näistä, joistakin lupajutuista olivat puhuneet jo viime kesänä. Olivat ajatelleet, että uuden pyörittäminen on paras aloittaa keväällä kesää (parasta myyntikautta) vasten.
T. 3
Ei ole yhtään kivaa, kun kokonaisen illan saa kuunnella ärsyttävää pimputusta. Toivottavasti tunnus olisi miellyttävämpi. Sitten voisin jopa harkita palvelun käyttämistä. :)
Mua ei haittaa se pimputus yhtään, varma kesän merkki. Ne ovat kuulemma muuttaneet sitä pimputuksen säveltä. No, sittenhän sen kuulee, kun se kaartaa meidän alueen pikkuteille. Jäätelökesää odotellessa... :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 22:33"]http://www.jatskiauto.com/tuotteet/group?group_id=389 täällä laktoosittomat tuotteet :)
Mun mielestä jätskiauto on kiva ja erilainen juttu, ei mikään pakkomyyntikeino. Itse aion käydä ja olen 22-vuotias lapseton :D jätskiauto ei muuten aja ainakaan vielä kuin vasta Joensuussa, Kuopiossa, Vantaalla, Kouvolassa ja Oulussa :o
[/quote]
Siinä tuli taas oikein vakiovastaus kapitalismikritiikkiin. Kaikki on positiivista, fantastista, kivaa, erilaista, ihanaa, rentouttavaa. Kriitikot taas yleensä ovat negatiivisia, ikäviä, ahdasmielisiä, valittajia, kerrostalokyttääjiä.
Miksi haluat antaa tukesi tuollaiselle toiminnalle? Koska sinä hehkutit miten kiva jäätelöauto on ja nyt hävettää miten sinua on käytetty hyväksi? Ei tuo ketään hämää, tekee vain sinusta entistä säälittävämmän.