Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa vaivata 4 - vuotiaita tyttöäni. ..

Vierailija
08.03.2014 |

Keskiviikon ja torstain välisestä yöstä asti on herännyt joka yö hetkeksi aikaa huutamaan ja itkemään, koska alapäätä kutittaa. Lapsi rauhoittunut alapään rasvaamisella eikä ole enää herännyt uudelleen. Päivät on oma pirteä itsensä, ei sanallakaan mainitse kutinoista ja kaikki on hyvin, kun menee nukkumaan kaikki on hyvin, mutta herää keskellä yötä huutamaan hetkeksi, muuten on aina nukkunut yöt todella hyvin.

Epäilin jo kihomatoja, mutta päiväkodista sanottiin että ne näkee paljaalla silmällä jos sellaisia on, öisin olen koittanut niitä etsiä, tuloksetta, ulosteen seassakaan ei matoja näy..

Ollaan menossa maanantaina lääkärille, mutta onko kenelläkään ajatusta, mikä voisi vaivata? Tytöllä on atooppinen iho ja pimppi punoittanut jo monta kuukautta ilman ihmeempiä muita oireita, hygienia on hyvä ja rasvattu on säännöllisesti. Olen yhdistänyt herkkään ihoon mutta nyt alkanut vaivata enemmän. Pissatulehduksen oireita ei ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kihomatoja kyllä aina näe. Varsinkaan kakassa. Itse antaisin kyllä Pyrvin-kuurin varmuuden vuoksi, ja katsoisin rauhoittuuko kutina sillä.

Vierailija
2/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako sen kuurin antaa varmuuden vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut antibioottikuuria lähiaikoina? Hiiva vain  tuli mieleeni.

Vierailija
4/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:54"]Onko ollut antibioottikuuria lähiaikoina? Hiiva vain  tuli mieleeni.

[/quote]

Ei ole nyt lähiaikoina syönyt antibioottikuuria. Sama kävi kyllä mielessä.

Vierailija
5/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani tytöllä oli samankaltaista ongelmaa n. kk. Hiivatulehduksena lääkäri hoiti mutta ei parantunut. Meni gynelle joka totesi tosi pahan hiivan ja siihen antibioottikuuri. Gyne kertoi että on yleinen vaiva myös pikkutytöillä.

Vierailija
6/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perjantaina jos menossa hakemaan pyrvin- kuuria apteekista mutta sitten kun en löytänyt matoja niin en uskaltanut lähteä varmuuden vuoksi kuuria syöttämään vaan ajattelin että varmisti asian lääkäriltä.

Vierailija
7/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa. Laita kylpyveteen n. 2rkl ruokasoodaa ja tyttö kylpyyn. Tällä konstilla itse hoitanut oman hiivatulehduksen jo useamman kerran. Ja se hyvä puoli ettei tästä ainakaan ole mitään haittaa ja voi tuoda nopean helpotuksen.

Vierailija
8/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa. Laita kylpyveteen n. 2rkl ruokasoodaa ja tyttö kylpyyn. Tällä konstilla itse hoitanut oman hiivatulehduksen jo useamman kerran. Ja se hyvä puoli ettei tästä ainakaan ole mitään haittaa ja voi tuoda nopean helpotuksen.

Vierailija
9/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 17:02"]6 jatkaa. Laita kylpyveteen n. 2rkl ruokasoodaa ja tyttö kylpyyn. Tällä konstilla itse hoitanut oman hiivatulehduksen jo useamman kerran. Ja se hyvä puoli ettei tästä ainakaan ole mitään haittaa ja voi tuoda nopean helpotuksen.

[/quote]

Ok, Täytyypä kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän