Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvätuloinen nainen, voisitko ottaa kotimiehen?

Vierailija
12.11.2020 |

Moni hyvätuloinen mies ottaa kotivaimon, mutta voisitko hyvätuloisena naisena ottaa kotimiehen?

Siis jos rahan puolesta voisit, niin voisitko henkisesti?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie kalatkin järvestä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minusta olisi kamala ajatus, että suhteen päättyessä toinen jäisi tyhjän päälle. En pitäisi kotimieheksi tieten tahtoen jättäytyvää miestä kovin älykkäänä (eri asia jos olisi rajoitteita jotka estäisivät työskentelyn tai vaikeuksia työllistyä). Osapäivätöitä tekevä puoliso sen sijaan olisi ihan hyvä.

Onko tietentahtoen kotirouvaksi jäävä nainen älykäs? No eipä haittaa miehiä yhtään, esitellä höpsö nuori söpöliini. Mitäs jos minä naisena toisin hassun nuoren komistuksen näytille firman juhliin, ja hänellä ei olisi työelämässä mitään statusta? Siis, ei haittaisi mua, muuten kuin että tämä ei tosiaan ole normi.

Jos kyseinen kotirouvaksi esittäytyvä nainen olisi fiksun oloinen, niin ajattelisin että kotirouvana olemisen taustalla voisivat silloin olla mielenterveysongelmat, krooniset kivut yms. Harva aikuinen haluaa olla pitkiä aikoja täysin pelkästään tulojen varassa.

Olisihan se kuitenkin mukavampaa kertoa vieraille ihmisille olevansa omasta tahdostaan kotirouvana kuin että työelämässä toimimista rajoittaa taipumus psykoottiseen masennukseen.

Otan osaa. Onko kyse omasta tilanteestasi vai "toisen puolesta - toiveajattelusta?

Tunnen yhden pokerilla hyvän tulotason saavuttaneen miehen puolison. Hänen tapauksessaan vuosien kotona oleminen ei ole puhdas valintakysymys.

Sitä en halua tässä paljastaa miksi tiedän pariskunnan tilanteesta paljon. Ei tuo mikään hyvä asetelma parisuhteessa kuitenkaan ole ollut.

Kyllähän monet tietävät kotiäitien asioista paljon paremmin kuin nämä itse, että et ole mikään poikkeus.

Vierailija
62/63 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistuisi. Olen kyllä hyväpalkkainen, mutta kotona oleminen on mun unelma! En olisi tyytyväinen, jos mies saisi tehdä sitä mitä itse haluaisin oikeasti tehdä ja mun olisi pakko käydä töissä. Olisin koko ajan tyytymätön, katkera ja ärsyyntynyt koko asetelmasta. Olen myös sen verran introvertti, että mun unelma olis paljon matkusteleva mies, joka ei olisi ihan aina kotona. Mä voisin sitten laittaa kotia mielen mukaan ja pitää miestä hyvänä silloin kun hän kotiin tulisi! 

Mulla on sellainen. Mihin osoitteeseen laitan tulemaan? Jumalaisen komea, seksikäs, äärimmäisen fitissä kunnossa, treenaa 6*vk, todella upea sängyssä, älykäs, hauska ja charmikas. Rikas, mutta todella harvoin kotona. Itse voisin ottaa vaihteeksi enemmän kotona olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varakas nainen tarvitse tuollaista kotimiestä mihinkään, koska siivous ja kodinhoito sujuu omin voimin tai sen voi ostaa, ja seksiä saa helposti muutenkin. Luotettava ja osaava koiran hoitaja olisi paljon tarpeellisempi, mieluiten nainen.

Tarvisin kyllä! Siis, olen aika väsynyt töistä ja en jaksaisi kaikkea kodinhoitoa siihen päälle. Mutta olisi ihana tulla kotiin, kun ei tarvisi tehdä mitään kuin istua pöytään, ottaa haarukka ja veitsi ja viinilasi ja edessä olisi iloinen kumppani.

Seksillä en tee mitään.

Eli tarvitsisin ennen kaikkea kumppanin. Joka olisi kotona ja tekisi kotityöt ja olisi aina minun kanssa.