Hyvätuloinen nainen, voisitko ottaa kotimiehen?
Moni hyvätuloinen mies ottaa kotivaimon, mutta voisitko hyvätuloisena naisena ottaa kotimiehen?
Siis jos rahan puolesta voisit, niin voisitko henkisesti?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistuisi. Olen kyllä hyväpalkkainen, mutta kotona oleminen on mun unelma! En olisi tyytyväinen, jos mies saisi tehdä sitä mitä itse haluaisin oikeasti tehdä ja mun olisi pakko käydä töissä. Olisin koko ajan tyytymätön, katkera ja ärsyyntynyt koko asetelmasta. Olen myös sen verran introvertti, että mun unelma olis paljon matkusteleva mies, joka ei olisi ihan aina kotona. Mä voisin sitten laittaa kotia mielen mukaan ja pitää miestä hyvänä silloin kun hän kotiin tulisi!
Mulla on sellainen. Mihin osoitteeseen laitan tulemaan? Jumalaisen komea, seksikäs, äärimmäisen fitissä kunnossa, treenaa 6*vk, todella upea sängyssä, älykäs, hauska ja charmikas. Rikas, mutta todella harvoin kotona. Itse voisin ottaa vaihteeksi enemmän kotona olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varakas nainen tarvitse tuollaista kotimiestä mihinkään, koska siivous ja kodinhoito sujuu omin voimin tai sen voi ostaa, ja seksiä saa helposti muutenkin. Luotettava ja osaava koiran hoitaja olisi paljon tarpeellisempi, mieluiten nainen.
Tarvisin kyllä! Siis, olen aika väsynyt töistä ja en jaksaisi kaikkea kodinhoitoa siihen päälle. Mutta olisi ihana tulla kotiin, kun ei tarvisi tehdä mitään kuin istua pöytään, ottaa haarukka ja veitsi ja viinilasi ja edessä olisi iloinen kumppani.
Seksillä en tee mitään.
Eli tarvitsisin ennen kaikkea kumppanin. Joka olisi kotona ja tekisi kotityöt ja olisi aina minun kanssa.
Kyllähän monet tietävät kotiäitien asioista paljon paremmin kuin nämä itse, että et ole mikään poikkeus.