Trump on lopettanut maan johdon, katselee telkkaria paivan kuluksi.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Eipähän kukaan puhu Bidenin rikoksista, no kohta ne nousee päivänvaloon.
Laita lista niista rikoksista kun naytat tietavan.
Narsisti ei vissiin tee itsemurhaa?
Tuli vain mieleen, että laittais piipun suuhunsa kun niin koville ottaa.
Minä pidän Trumpista ja hänen kyvykkyydestään olla johtaja. Trump on nostanut talouden kukoistukseen, korjannut välit Pohjois-Koreaan ja Venäjään ja kolminkertaistanut työpaikat. Omatkin poliitikkomme ovat tämän huomanneet, olipa Trump ehdotettu Suomesta käsin Nobel palkinnon ansaitsevaksikin. Hieno mies, hieno aate, kansa ja kotimaa edellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on lopettanut maan johdon - ampumalla, myrkkyruiskeella vai jotenkin muuten?
Letkuksi heittäytymällä :D! Lötkönä ollen. Passiivis aggressioita hohkaten. Gandhilaisella vastarinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän on lopettanut maan johdon - ampumalla, myrkkyruiskeella vai jotenkin muuten?
Lopetti itsensä tukehtumalla suoltamaansa persusontaan.
Persu sitä ja persu tätä.
Surullista kun nuija ja tosinuija johtavat maata vielä kaksi kuukautta, jos noi daijut katsoo tota menoa. Ai niin Trump on vaan nuija.
"Olemme demokraatteja! Niin hyviä, että pierummekin haisee ruusuille. Haukumme netissä muita ja huijaamme minkä kerkiämme. Sellaisia me olemme".
Vierailija kirjoitti:
Todisteita vaalivilpistä löytyy jokaisesta osavaltiosta, Bidenin kampanjatiimi on helisemässä ja linnatuomioitakin voi tulla tästä ennennäkemättömän laajasta koplauksesta ja filungista. Trump itse kertoi miljoonista käännetyistä äänistä.
Vaalituomarit eivat ole loytaneet mitaan vaarinkaytoksia eivatka myoskaan kansainvaliset vaalitarkkailijat.
"Trump itse kertoi", hahaaahhhaaa. Stable Genius.
Vierailija kirjoitti:
Todisteita vaalivilpistä löytyy jokaisesta osavaltiosta, Bidenin kampanjatiimi on helisemässä ja linnatuomioitakin voi tulla tästä ennennäkemättömän laajasta koplauksesta ja filungista. Trump itse kertoi miljoonista käännetyistä äänistä.
no nyt minäkin uskon jos trumppi on noin sanonut. niin sitähän se toitotti jo ennen vaalejakin. kumma juttu ettei kukaan ole niitä todisteita tuonut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän kukaan puhu Bidenin rikoksista, no kohta ne nousee päivänvaloon.
Eivät nouse koska niitä ei ole.
Trump on tässä se ongelma, ääliö!
Mikä ongelma? Oletko joku kommunisti vai mikä ongelma kyseessä?
Vaihtoehtomedia on business siinä missä valtavirtamediakin. Joku rikastuu molemmissa.
Vaihtoehtoisessa tosin kuuluukin esittää perättömiä salaliittohörhöilyjä koska rahat pitää kerätä shokkitykityksellä siksi että asiat on kerrottu ammattitaitoisemmin ja faktoihin perustuen muualla.
Palstoilla sekoilemalla ohjataan sivuille, kerätään klikkauksia ja sitä kautta rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no nyt minäkin uskon jos trumppi on noin sanonut. niin sitähän se toitotti jo ennen vaalejakin. kumma juttu ettei kukaan ole niitä todisteita tuonut esiin.
Todisteitahan on tuotu esiin vaikka kuinka paljon ja siksihän asioita nyt tutkitaankin. Monissa eri paikoissa USA:ta vaaleissa ei ole noudatettu lakia.
Olen pahoillani jos lukemasi sontamediat eivät ole sinulle asiasta tiedottaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtomedia on business siinä missä valtavirtamediakin. Joku rikastuu molemmissa.
Vaihtoehtoisessa tosin kuuluukin esittää perättömiä salaliittohörhöilyjä koska rahat pitää kerätä shokkitykityksellä siksi että asiat on kerrottu ammattitaitoisemmin ja faktoihin perustuen muualla.
Palstoilla sekoilemalla ohjataan sivuille, kerätään klikkauksia ja sitä kautta rahaa.
-Terveisin Sanoman väki
tps://news.yahoo.com/republican-senator-said-hell-step-053500232.html?guccounter=1&guce_referrer
Nyt alkaa republikaaneilla menna hermo Trumpin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
tps://news.yahoo.com/republican-senator-said-hell-step-053500232.html?guccounter=1&guce_referrer
Nyt alkaa republikaaneilla menna hermo Trumpin kanssa.
Onneksi demokraatit kuitenkin rakastaa Trumppia kuten tästä voit todeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteitahan on tuotu esiin vaikka kuinka paljon ja siksihän asioita nyt tutkitaankin. Monissa eri paikoissa USA:ta vaaleissa ei ole noudatettu lakia.
Olen pahoillani jos lukemasi sontamediat eivät ole sinulle asiasta tiedottaneet.
Mitaan todisteita ei ole tuotu esiin, kaikki pyorii vaan Trumpin paassa. Alaka sina, suomijuntti, nimittele USAn mediaa sontamediaksi. Kaanna katseesi oman maasi asioihin, kylla taalla selvitaan ilman apuasi.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Vaihtoehtomedia on syntynyt kyllä ihan toiselta pohjalta kuin helpon rahan toivossa, kuten kaikki sellaisiin kirjoittelevat kirjoittajatkin. Ihan hyvästä syystä ovat syntyneet ja ovat varsin tarpeellinen kanava jos haluaa tietää mitä maailmassa on todella meneillään koko skaalalla.
Mikä yllätys! Kukapa muukaan niistä olis kertonut😂