Mitä joululahjaksi yli 70-vuotiaille vanhemmille?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ehdotatte noita muistikortteja, suurennuslaseja, vitamiineja ja turvahälyttimiä, niin tunneko te yhtään 70 vuotiasta? Nykypäivän setsemänkymppiset eivät ole ole toinen jalka haudassa.
Totta. Myös torkkupeitot/huovat unohtaisin. Tädilläni on 28 käyttämätöntä huopaa. On yrittänyt sanoa että tuokaa vaikka kahvipaketti ennemmin, mutta ei. Aina tulee huopia. Tänä jouluna menee 30 rikki todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 71 vuotta ja en halua yhtään tavaraa tai muutakaan sälää. Muutenkin joululahjoihin käytetyt rahat voisi lahjoittaa esim. köyhille lapsiperheille todelliseen tarpeeseen. Joulu on perseestä.
Tuon hyvä vinkki. Meillä ei lähetetä joulukortteja , ei oo lähetetty vuosiin, eikä osteta joululahjoja. Aikuisia olemme.
Laitetaan rahaa joulukeräyksiin, joka vuosi Hyvä joulumieli- keräykseen ja sitten muihinkin kuten Pelatusarmeijan keräykseen.
Kalle Päätalon ja Aila Meriluodon uusinta pukkipaperiin vaan!
Tabletti hankittiin mutsille viime jouluna ja on ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalon ja Aila Meriluodon uusinta pukkipaperiin vaan!
Sinäpä oletkin vitsikäs :D.
Mitä hittoa. Isäni on 68 v, aktiivinen, urheilee, harrastaa ulkoilua, museoita, kulttuuria, tekee mökillä töitä enemmän kuin nuoret miehet elämänsä aikana, käy töissä ja aina menossa. Jos antaisin lahjaksi sudokulehden, suurennuslasin, vitamiineja, turvahälyttimen tai liukuesteet kenkiin niin se olisi melkein loukkaus, vaikkakin varmasti huumorilla ottaisi.
70 on uusi 50.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa. Isäni on 68 v, aktiivinen, urheilee, harrastaa ulkoilua, museoita, kulttuuria, tekee mökillä töitä enemmän kuin nuoret miehet elämänsä aikana, käy töissä ja aina menossa. Jos antaisin lahjaksi sudokulehden, suurennuslasin, vitamiineja, turvahälyttimen tai liukuesteet kenkiin niin se olisi melkein loukkaus, vaikkakin varmasti huumorilla ottaisi.
70 on uusi 50.
Ihan vain ohiksena, minä lenkkeilen, käyn kuntosalilla, teatterissa, harrastan hyväntekeväisyyttä, olen erinomaisessa kunnossa. Mutta, täytän myös sudokuja, sanaristikoita ja kudon sukkia. On vanhanaikaista ajatella niinkin, että yksi rauhallinen harrastus sulkisi jonkun toisen aktiivisemman pois. Mulla oli tuttava, jonka matkusteli eläkeiässä ympäri maailman reppureissaajana sekä harrasti vaellusta- sanaristikkolehtiä ja sudokuita aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 on uusi 50.
Ihan vain ohiksena, minä lenkkeilen, käyn kuntosalilla, teatterissa, harrastan hyväntekeväisyyttä, olen erinomaisessa kunnossa. Mutta, täytän myös sudokuja, sanaristikoita ja kudon sukkia. On vanhanaikaista ajatella niinkin, että yksi rauhallinen harrastus sulkisi jonkun toisen aktiivisemman pois. Mulla oli tuttava, jonka matkusteli eläkeiässä ympäri maailman reppureissaajana sekä harrasti vaellusta- sanaristikkolehtiä ja sudokuita aina mukana.
Unohdin mainita, että olen 50.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea säilykkeitä,pähkinöitä,kuivahedelmiä,keksejä,mehua ,suklaata,
joulupipari itsetehty iso jne.
Ei tämä korona-aika ikuisuuksiin kestä! Ruokavaroiksi voisi EHKÄ ajatella. Olen 70v enkä käytä säilykkeitä vaan syön tuoretta ruokaa. Mitä tekisin kekseillä enkä juo koskaan mehua. No hyvät pähkinät ja suklaa olisivat mieluisia, mutta mitä tekisin isolla joulupiparilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea säilykkeitä,pähkinöitä,kuivahedelmiä,keksejä,mehua ,suklaata,
joulupipari itsetehty iso jne.
Ei tämä korona-aika ikuisuuksiin kestä! Ruokavaroiksi voisi EHKÄ ajatella. Olen 70v enkä käytä säilykkeitä vaan syön tuoretta ruokaa. Mitä tekisin kekseillä enkä juo koskaan mehua. No hyvät pähkinät ja suklaa olisivat mieluisia, mutta mitä tekisin isolla joulupiparilla?
Pipari toimii joulukoristeenakin.
Tietysti hyvä tietää mikä on tarpeen.
Jalopeno,paprika,kurpitsa,suolakurkku,kalasäilyke,leivontatuotteet tarpeen mukaan.
Jos tekee salaatteja tai ruokaa. tv. Keksihiiri.
En eläkeiässä.
Olen 71 vuotta ja en halua yhtään tavaraa tai muutakaan sälää. Muutenkin joululahjoihin käytetyt rahat voisi lahjoittaa esim. köyhille lapsiperheille todelliseen tarpeeseen. Joulu on perseestä.