Hei aikuinen nainen, mitä toivot tänä vuonna joulupukilta?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävän. Mieluiten tällaisen
Oikeesti?
Joo. Kuinka niin? :o Oliver Phelps on ihana. Ois unelmieni mies. :3
Makunsa kullakin
Katso nyt miten suloinen *___* Nuo silmät..
Vierailija kirjoitti:
Surrrrrrrr...
Sinäkin haluat ompelukoneen?
Villa- ja pörrösukkia.
Osakkeita.
Verenpainemittarin.
Fazerin suklaata.
Lahjakortin jotta voin ostaa uuden sängyn.
Matkalahjakortin Finnairille.
Suklaata, tyynyliina, käsipyyhe, saippua, lahjakortti Prismaan.
Jos jotain pitää sanoa niin sukkia ja alushousuja, tiettyjä slogin mallistosta. Hankin mielummin itse sen mitä tarvitsen.
Harrastuksiin liittyviä juttuja. Ja uudet tohvelit, vanhat ovat käytössä kuluneet.
Lämpimät kumisaappaat ja uusi hiihtoasu olintoivelistalla. Kumpparit ainakin saa ihan kohtuuhinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävän. Mieluiten tällaisen
Oikeesti?
Joo. Kuinka niin? :o Oliver Phelps on ihana. Ois unelmieni mies. :3
Makunsa kullakin
Katso nyt miten suloinen *___* Nuo silmät..
Huoh 🤭
En halua mitään. Oltaisi vaan kerrankin rauhassa ja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain pitää sanoa niin sukkia ja alushousuja, tiettyjä slogin mallistosta. Hankin mielummin itse sen mitä tarvitsen.
Siis oikeesti sukat ja alushousut on niin saakelin tylsiä lahjoja, et sit vois olla ostamatta yhtikäs mitään. Vtuttaa avata hieno paketti, josta paljastuu jotkut kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti sukat ja alushousut on niin saakelin tylsiä lahjoja, et sit vois olla ostamatta yhtikäs mitään. Vtuttaa avata hieno paketti, josta paljastuu jotkut kalsarit.
Slogin alushousut on aika hinnakkaita jos niitä ostaa monet kerralla. Olen iloinen jos joku haluaa ostaa minulle lahjan joka tulee varmasti käyttöön. Minusta siinä ei ole mitään tylsää.
Kosmetiikan, korut, asusteet/vaatteet ja muut tavarat valitsen ihan itse että tulee varmasti mieleiset. En halua ylimääräistä "ihan kivaa" tavaraa nurkkiin pyörimään.
Mikä on sitten ei-tylsä lahja?
Vierailija kirjoitti:
Joulupukin pökkimään päälleni + tontut.
Mitä ne tontut tekee? Tahdittaa? Tipe-tipe-tip-tap?
kai nyt sieltä lompsalta irtoisi sen verran että kunnosn tiss..,
ja on hyvä huomata että mitä enemmän yrittää häiritä jonkun mieskohteen joulurauhaa kostop tyyppisellä epätoivolla; täytyy muistaa että paikat väljähtää kuten juomat kupissa,ja niin sitäkin täytyy päästä tiukemmaksi operoimaan..
Rekkamiehen pastilleja kauniissa peltirasiassa.
Joku pelikonsoli voisi olla kiva, sellainen mitä koko perhe voi pelata yhdessä, ja siihen kaikille sopiva peli tai kolme.
Seksiä siipalta, edellisestä kerrasta onkin jo seitsemän kuukautta.
Toinen kiva lahja olis vaikka ukko imurin varressa, esim. kymppikortti vuodelle 2021. Ukon edellisestä imurointikerrasta on siitäkin jo useampi kuukausi.
Itse kaipaisin
- Lahjakorttia kampaajalle
- Lankoja neulottavaksi
- Hajuvettä
- Jotain parempaa suklaata, ehkä kultasuklaan herkkuja?
- Ravintolaillallinen tai vaikkapa toisen kokkaama illallinen
Nörttipuoltani miellyttäisi
- Lahjakortti xboxille
- Pelikuulokkeet
Haluaisin hajuvesisetin. Itse valitsemani tietysti. Kaikkineen n. 120e, eli mielestäni enemmän kuin kohtuuhintainen. En sitä kuitenkaan saa, koska miehellä on tapana ostaa samat lahjat kuin aina - joku kallis koru, lemmenloma ja perheloma.
Astioita ja kirja