Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietätte naistenpäivää te, joille

Vierailija
08.03.2014 |

ei kelpaa ruusut, passaus, lahjat ja vapaus päättää itseään koskevissa asioissa kotona ja kotimaassa?

Onko tapananne lähteä tekemään vapaaehtoistyötä maailman tyttölasten auttamiseksi näin lauantain kunniaksi? MIssä toteutatte aatteenne jaloja ilmenemismuotoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Kritiikkiä riittää siitä kuinka naiset ovat käsittäneet kaiken väärin ja alkuperäinen ajatus hukkuu. Antakaa nyt faktaa pöytään miten päivää kuuluu oikeasti viettää ja kuinka moni teistä valivalivalittajista näin toimii.

Vierailija
2/4 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kannabista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä on minulle vain yksi päivä muiden joukossa. Ymmärrän lasten ja puolison syntymäpäivät, siis nämä merkkipäivät jotka koskettavat minua ja läheisiäni, mutta vaikka tämä päivä on minulle suunnilleen yhtä erityinen kuin unikeonpäivä.

Vierailija
4/4 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi juuri tänä päivänä pitäis jotenkin erityisesti kukittaa tai passata? Ja sitäpaitsi kuinka joku kermaperse muija KEHTAA valittaa ettei saa naistenpäivälahjaa kun ajattelee mitä naisille tapahtuu, enemmän toki muualla maailmassa mutta myös Suomessa? Että kehtaa itkeä jonkun kukkapuskan perään kun on paikkoja jossa naisten ja tyttöjen raiskaaminen, pahoinpitely ja alistaminen ovat jokapäiväisiä itsestäänselvyyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme