Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olisi sinusta tehty dokumentti?

Vierailija
12.11.2020 |

Mitä aihepiiriä tai elämäntilannetta se todennäköisesti käsittelisi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus jossa monenlaista väkivaltaa ja vanhemman päihdeongelmaa, pakkotyötä, sadistinen äitipuoli. Siitä seurannut muutaman vuoden laitoskierre, itsenäistyminen jonka myötä lähdin tutustumaan itseeni ja etsimään itseäni traumojen, dissosiaatio-oireiden ja syömishäiriön sekä vakavan masennuksen ja ahdistuksen keskeltä. Matkalla ollut onnekkaita sattumiakin, hyviä ihmisiä ja ns. ”pelastavia enkeleitä”. Traumaoireilu jatkunut pitkälle aikuisikään, mutta tavallaan olen jo selvinnyt. Onneksi olen saanut apua terapiasta ja psykiatrian puolelta. Ja olen onnekas siinä suhteessa, että minussa on luontaista resilienssiä ja hyvä geeniperimä sen suhteen, että olen selvinnyt joten kuten ”voittajana”. Haaveena tällä hetkellä perhe, voin vuosi vuodelta pikkuhiljaa paremmin. Autan työkseni kaltaisiani, yritän laittaa saamaani hyvää eteenpäin.

Vierailija
22/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä, kun elämäni koostuu lähinnä nukkumisesta ja ruuan mättämisestä naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellane, et toteutus keskeytettäisiin, ku ketää ei kiinnostas kattoo sitä. :D M25

Vierailija
24/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelu rahan, lasten, työn ja sairauksien sekamelskassa. Nimeksi tulisi Miksi täällä ei tehdä lapsia?

Vierailija
25/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan sellainen dokumentti jossa kuvattaisiin selkääni tietokoneen äärellä. Palstalle tulvisi itkuvirtta näppäimistöltä, ja välistä minua haastateltaisiin erinäisten harrastusteni parissa ilman, että naamaani näkyisi. Ääneni olisi muunnettu ylimatalaksi kuin rikosohjelmissa konsanaan, kertoisin siitä miten olen ollut ilman ystäviä ja naisia vuosikaudet, siitä siirryttäisiin siihen miten löysin AV-palstan vuonna 2015 ja jäin kerrasta koukkuun vaikka olen välistä yrittänyt lopettaa käyttämisen. Palstailemalla olen yrittänyt täyttää tyhjiötä elämässäni.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
26/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahdin nauruun.

Vierailija kirjoitti:

2,5 tuntia kuvaa takaraivostani kun selailen nettiä. Huom, se mitä selaan ei näy, vain takaraivoni. 

Vierailija
27/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sallisi sellaista tehtävän. En ole kiinnostunut minkäänlaisesta julkisuudesta.

Vierailija
28/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipparit kannoilla-trilleri.

Vierailija
29/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, ettei kukaan uskoisi dokumentiksi. Ainakaan tällä palstalla ei ole uskottu, kun olen joskus salaisuuden verhoja vähän availlut. Pöyristyjiä ainakin riittäisi.

Vierailija
30/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-18, vaikka suurin osa näistä tapahtumista tapahtui ollessani alle 18-vuotias. Menoa ja meininkiä, ryhtiliike, parannus, sivistys, happy end.

Vierailija
31/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä seikkailtaisiin eksoottisissa maisemissa.

Hämyisiä baarikatuja, synkkiä kujia, ja tunnistamattomaksi blurrattuja kasvoja.

Vierailija
32/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alkaisi alkusanoilla. "Ensin kylältä lähti nuoret työn perässä ja sitten lähti työt nuoren perässä, mutta hän vain silti jäi sinne" Loppu olisi jurrista melankolista haastattelua siitä miten maaseutu autioituu ja välillä katsottaisi mm lätkäkulta uusintoja. Maailman ongelmista viisveisattaisi ja suuremman huolen aiheuttaa reikiintyvä kylänraitin asfaltti ja kyläkaupan loppuminen.

Vierailija
33/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja surkea.

Vierailija
34/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millaisia erilaisia vittumaisia oireita joudun kokemaan kun sairastan harvinaissairautta. Joka vuosi tulee joku uusi vaiva eri kohtaan kehoa.

Myös lääkäreiden hyvät ilmeet kun eivät ymmärrä mitä heille selitän.

Vierailija
35/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Annas kun arvaan, tässä dokumentissa vienti vetää...

Vierailija
36/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätisäkkiruhoisena noustaan nuoren naisen päälle nylkyttämään, oksettavaa!

Vierailija
37/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätisäkkiruhoisena noustaan nuoren naisen päälle nylkyttämään, oksettavaa!

Semmoista se on! Ihan normaalia!!

Vierailija
38/39 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina uskottomuudesta ja petturuudesta parisuhteessa, ja siitä hetkestä kun kulissit kaatuu.

Vierailija
39/39 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkofilmatisointi, ajoittain kafkamaisen painajaismainen  kerronta, ohjaus Stanley Kubrick.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä