Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:D oisittepa nähnyt tuttuni ilmeen, kun

Vierailija
08.03.2014 |

Hän valitti mulle siitä ettei miehet vilkaisekaan häntä. Katselin häntä pitkään, ja totesin, että:

kokeile meikata, ei pelkkää mustaa kynsilakkaa ja mustaa silmien rajauskynää.

luovu goottivaatteista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+sanoin että ota silarit, noin pieniä rintoja ei kukaan katso! Hän katsoi minua ja jätti mut maksamaan kahvilalaskun! Törkeää!

Vierailija
2/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+sanoin, että jos se etsii heteroseuraa, niin pitäisi heti karistaa toi telaketjulepakon image. Yrittäisi edes näyttää naiselliselta. Pöyristyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan oli suora henkilökohtainen loukkaus. Miten siihen olisi mielestäsi pitänyt suhtautua?

Vierailija
4/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...olen itsekin gootti (ja vieläpä pienirintainen!) ja silti miehiä on aina pyörinyt ympärillä, välillä jopa ihan riesaksi asti. Ihan naimisiinkin asti päädyin.

Joten ehkäpä syy on jossakin ihan muussa kuin pukeutumisessa.

Vierailija
5/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:45"]Hmmm...olen itsekin gootti (ja vieläpä pienirintainen!) ja silti miehiä on aina pyörinyt ympärillä, välillä jopa ihan riesaksi asti. Ihan naimisiinkin asti päädyin.

Joten ehkäpä syy on jossakin ihan muussa kuin pukeutumisessa.

[/quote]hommaisi ne silarit niin miehiä tulisi.. Luonne... Positiivinen. Sanoo asioita suoraan, mutta varoo loukkaamasta. Lukee paljon kirjoja, koti on niitä täynnä. Vanhoja enimmäkseen, keräilee vanhoja esineitä, kai hän on muutenkin liian friikki.

Vierailija
6/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gootit tai muutkaan mustiinpukeutujat eivät ole viehättäviä minunkaan mielestäni, mutten kyllä kehtaisi heille sitä sanoa. Tänne kyllä kehtaan mielipiteeni ilmaista, koska AV:lla saa aina sanoa mielipiteensä eikä kukaan suutu tai tule aukomaan päätään <3

Vierailija
7/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Sinun sietääkin olla ylpeä itsestäsi. Naura vielä perään ja laita viesti, että vitun runkkari, et sinä niitä miehiä kuitenkaan saa. Oppiipahan jotain!

Vierailija
8/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha 75B, hahaha... Mitkä tissit ne muka on? :'D ap

Vierailija
9/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä paskojen provojen suoltajia oikein tulee?

Vierailija
10/10 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen kauta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi