Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä seksiasentoja teillä käytetään?

Vierailija
07.03.2014 |

:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä, pelkästään tiluliluliitä eli nyt se on auki ( vaimoke herättää halut) ja samantien kuuluu nyt se on kii.

Vierailija
2/14 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä takaa päin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia mihin vain taivutaan (fyysisesti)

Vierailija
4/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia mihin taivutaan (psyykkisesti)

Vierailija
5/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparit 69 ja doggy style.

Vierailija
6/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaaja, lusikka, täytekakku, kuusysi, doggy

Vierailija
7/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastus on paras =)

Vierailija
8/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on täytekakku??

mä en tiedä kun nämä yleisimmät asentojen nimet, mutta meillä ollaan ihan missä asennossa vaan milloinkin mieli tekee.

Vierailija
9/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, meillä ei ole seksiä. Siihen tarvitaan avioero ja toinen kierros. Tällä kierroksella ei tärpännyt.

Vierailija
10/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten niin seksiasentoja? Onko niitä siis useampiakin? Me ollaan aina käytetty seksiasentoa.

Vierailija
11/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus, 69, lähetyssaarnaaja ja välillä niin että jalkani ovat miehen olkapäillä mutta lasketaanko tuo lähetyssaarnaajaksi? Muitakin on tullut satunnaisesti kokeiltua.

Vierailija
12/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia muita paitsi lähetyssaarnaajaa:) Sitä on kokeiltu 18 vuoden aikana max 5 min. Ei mun juttu

Vierailija
13/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:08"]

Ei seksiä, pelkästään tiluliluliitä eli nyt se on auki ( vaimoke herättää halut) ja samantien kuuluu nyt se on kii.

[/quote]

Sama täällä. Kyllä siinä seksihalut itseltäkin loppuu kun vaimo on sulkeutunut ja ahdistunut heti jos vähänkin puhun seksistä. Mitään vaihtelua vaimo ei tietenkään ehdota, koskaan. Jos minä ehdotan, niin vaimo tyrmää kaikki. Että näin mahtava seksielämä. Hyvää naisten päivää.

Vierailija
14/14 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:08"]

[/quote]

Sama täällä. Kyllä siinä seksihalut itseltäkin loppuu kun vaimo on sulkeutunut ja ahdistunut heti jos vähänkin puhun seksistä. Mitään vaihtelua vaimo ei tietenkään ehdota, koskaan. Jos minä ehdotan, niin vaimo tyrmää kaikki. Että näin mahtava seksielämä. Hyvää naisten päivää.

[/quote]

Meillä ensin oli 10 vuotta vain takaa päin, muu ei kuulemma tuntunut hyvältä. Sitten oli ensimmäisen lapsen synnytys ja sen jälkeen vain lähetyssaarnaajaa 10 vuotta. Kerran kuukaudessa korkeintaan. Suuseksiä vaimon pitää saada, mutta ei muista sitä itse antaa kuin muutaman vuoden välein. 69 ei kuulemma käy, hänen on keskityttävä siihen tyydytyksen saamiseen, eikä voi tehdä samaan aikaan mitään muuta. Jos kerran tai kaksi kuussa mainitsee jotakin seksiin liittyvää, siitä puhutaan kuulemma aina. Eli keskustelu loppuu joka kerta jo hänen väitteeseensä, että siitä puhutaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme