G: Laske cd- kokoelmasi.
Meillä hyllyssä 89 ja autossa 1. (muksuilla kyllä omansa, mutta niitä en ottanut laskuihin mukaan)
Mites teillä kuunnellaan musiikkia?
Kommentit (10)
Mitähän meillä oli, ehkä reilu 700? Mies laski just vähän aikaa sitten mutta en painanut mieleen. Tykätään levyistä vaikka nykyään tuleekin kuunneltua aika paljon Spotifyta.
Yksi. Minulla on yksi cd-kokoelma.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 00:26"]
Yksi. Minulla on yksi cd-kokoelma.
[/quote]
Arvasin, että tuo kommentti tulee kun luin aloitukseni lähettämisen jälkeen uudelleen.
Tajusit kuitenkin pointtini? =)
-ap
Nolla. Vielä noin neljä vuotta sitten ehkä 1500. Käytetään nykyään Spotifya ja iTunesia. Cd:t vei ihan liikaa tilaa.
Noin 140. Enkä luovu niistä, koska minulle tulleet maksamaan ja ovat yhä sell. joita haluan kuunnella ja kukaan ei niistä maksaisi niin kaatikselle joutuisivat.
Vinyylejä on n. 1800, cdtä tuhannen verran.. Pitäis käydä läpi ja karsia rankalla kädellä. Melkoista hommaa.. Niin paljon muistoja turhistakin ralleista.
Viimeiset viisi vuotta ollaan ostettu digimuodossa lähes kaikki. Tai mies vielä vinyylejä työnsä takia, satunnaisesti vielä keikkailee DJ:na.
Mulla on kaikki cd:t pahvilaatikossa varastossa. Ei ole hajuakaan, kuinka paljon niitä on.
Nykyään lataan kaiken musiikin suoraan koneelle.