Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokemuksia vakipano järjestelystä?

Vierailija
07.03.2014 |

Kuinka toimivaa tällänen systeemi ylipäätään on? Sinkkuna olis tietty mukavaa et olis ns. vakkari.. :) Mies jonka kanssa seurustelu ei sinäänsä kiinnosta, mutta seksi toimii, ehdotti tätä.. Voisko se toimia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin aluksi....sitten yläänsä jompikumpi rakastuu ja homma levii käsiin.....

Vierailija
2/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta toimi työkaverin kanssa. Mies lääkäri, minä hoitaja. Pieleen menee, kun tunteita tulee mukaan ystävyyden, huumorin ja kunnioittamisen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi hetken :) Viimeistään siinä vaiheessa kun mies alkoi kokkailemaan mulle, katseltiin leffoja, jäin aina yöksi ja oltiin koko ajan yhteydessä tajuttiin, että ei meillä ehkä ole mikään seksisuhde pelkästään.

Vierailija
4/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä siis tunteet oli ja on molemminpuolisia, eli ei haittaa, vaikka meni pieleen.

4

Vierailija
5/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja! Tiedän että miehellä on muitakin naisia joita se tapailee samoissa merkeissä, et itellä ehkä voi nousta mustasukkasuuden tunteita, ehkä. Hitto kai tämäkin pitää ite kokeilla ennen kun tietää.. ;)

-ap

Vierailija
6/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli näin, MUTTA tunteet tuli mukaan hommaan. Nyt ollaan sit yhdessä

Vierailija
7/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kaksi tälläistä järjestelyä, ja toinen näistä meneillään parasta aikaa.

Sinkkuaikana tapailin erästä sinkkumiestä vain seksin merkeissä ja kivaa oli, molemmat tiesi missä mennään. Öitä saatettiin nukkua vierekkäin, mutta sitten kun minä löysin miehen jonka kanssa halusin seurustella, jätettiin tämä kuvio yhteisymmärryksessä taakse. Hauskaa oli ja hyvät kokemukset jäi, tätä jatkui melkein vuoden verran. Hymyillään ja vaihdetaan kuulumisia jos sattumalta törmätään, ei muuta.

Nykyään tapailen samoissa merkeissä työkaveriani. Tätä jatkunut noin 4kk, ja tämäkin olisi vallan mahtavaa ellei molemmat oltaisi tahollamme naimisissa. Seksi on silti loistavaa, ja ollaan sovittu pelisäännöistä. Vielä meistä kumpikaan ei ole halunnut/tajunnut/kyennyt viheltämään peliä poikki, eli saa nähdä kuinka tämä sitten aikanaan päättyy...

Suosittelen ap:ta kokeilemaan, mutta kannustan toki harjoittamaan tätä sinkkujen kesken. Yksinkertaisempaa.

Vierailija
8/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanosuhteeni loppui oman mielenkiintoni lopahtamiseen. Aluksi olin kiinnostunut mahdollisesti vakavammastakin, mutta enemmän silti vain seksistä, pidin tilanteen avoinna. Näimme noin kaksi kertaa viikossa, emmekä pitäneet yhteyttä muuten. Emme olleet kovin läheisiä minun mielestäni tai jutelleet syvällisiä. Seksi ei mielestäni ollut edes kovin hyvää, mutta hain läheisyyttä. Jossakin vaiheessa en enää nähnyt syytä jatkaa, yhteydenpito loppui, mutta olin ottanut puheeksi, että emme enää jatkaisi tapaamisia. Mies oli kiinnostunut enemmän ja hänellä taisi olla tunteitakin. Turha kuvio.Sain paljon enemmän mieheltä, jonka kanssa olime henkisesti erittäin avoimia ja meillä oli paljon myös fyysistä läheisyyttä, muttei seksiä.