Syöpä, hyviä hoitomuotoja!
Syöpä tuli ja rinta meni. Toivoa ei lääkäreiden mukaan ole. Kaipaisin nyt kipeästi homeopatiavinkkejä ja terapeuttien yhteystietoja Uudellamaalla.
Kommentit (29)
Hei!
Mulla on ongelma, olen kuolemansairas. Haluaisin nyt tietoa herra Kova Huijarin lääkesekoituksesta Ihmelääke (rekisteröity tavaramerkki). Oliskohan jollain tietoa antaa.
Herran siunausta!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:29"]
Miksi hoidot lopetettu?
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää tuon. Ystävälläni on myös rintasyöpä ja ihan viimeiseen asti hoidetaan.
Harkitsen kyllä vakavasti Kärkkäisen boikotointia kaiken tämän huijauksen ja sumutuksen takia.
Graviola-hedelmä? Entä noni-hedelmä, se ainakin on aika moneen vaivaan hyväksi. Siis googlettele lisäinfoa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:45"]
Kiitos vinkeistä. Nyt vielä iltarukouksessa toive parantumisesta ja nukkumaan! Harkitsen kaikkea täällä annettua, paitsi marihuanaa.
[/quote]
Äsken olit valmis kokeilemaan vielä kaikkea? Kannattaa oikeasti googlettaa se marihuana, netti on pullollaan kertomuksia ihmisistä, joita se on pelastanut toivottomissakin tilanteissa. Ja tietääkseni siinä käytetään öljyä tms. valmistetta, eikä pössytellä... Ei minua kyllä sinun tilanteessasi kiinnostaisi paskan vertaa Suomen lait ja ihmisten "huumeet tappaa"- pelottelut. Tai jos haluat kuitenkin noudattaa lakia, niin voit aina matkustaa vaikka Amsterdamiin.
Siis eihän tässä ole kukaan suositellut mitään homeopaattista, vaan lähinnä mahdollisimman ravinteikasta ruokaa ja stressitöntä elämää toipumismahdollisuuksia parantamaan. Toivoa on niin kauan kuin on elämää, joten miksi ap ei saisi vielä yrittää muita keinoja jos lääkärit ovat luovuttaneet?