Tutkitteko lastenne puhelimia?
Itse kävin juuri urkkimassa nelosluokkalaisen älypuhelimen, tuntui että on parempi saada tietää missä mennään. En ole ihan varma, onko se oikein vai väärin? Onneksi siellä ei ollut mitään "pahaa" tai huolestuttavaa. Muutama oikein söpö selfiekuva kyllä, mitä poika oli ottanut vessan peilistä tukka sievästi kammattuna :D Ja jonkun tytön lähettämä kysymys:"Oonko mä susta söpö" :D
Mutta mitä ajattelette asiasta?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:44"]
Toisen viestien lukeminen ilman lupaa on rikos! Alaikäisen lapsen ollessa kyseessä se sallitaan vain, jos on oikeasti syytä epäillä jostain sellaisesta, että lapsen henki tai terveys saattaa olla vaarassa. Kuten täällä joku mainitsi tuon huumediilerisopan. Toivottavasti lapsenne tajuavat tehdä teistä rikosilmoituksen.
Tuollaiset sopimukset ovat tietysti asia erikseen, silloin lapsi on antanut itse luvan.
[/quote]Kuinka aito tuollainen "sopimus" on jos siihen suostumus on ollut edyllytys kyseisen älypuhelimen hankintaan? Puhuisin ehkä ennemin kiristämisestä.
[/quote]
No, meillä "kiristäneillä" vanhemmilla kasvaa kunnon lapset ja teille muille voi joskus poliisi soittaa. Onnea, kunnioititte alaikäisen lapsenne yksityisyyttä, toivotttavasti kannatti.
Ei oo mitään syytä tutkia lasten puhelimia, tutkin vain miehen puhelimen.
Joo. Kikin, Whatsappin ja viestit. Saa hiukan tietoa päivän tapahtumista ym:)
Tutkisin kyllä, mutta en pääse, kun on salasanasuojattu :(
Ja kaikille niille,jotka vouhotatte täällä laista ja asetuksista, niin sanoisin vaan että haitakaa te pitkä pee.