Ehdotin vaimolle että voisin kasvattaa taloutemme tuloja kokonaisen palkan verran ja puolittaa hänen kotityörasituksensa mutta ei kelvannut, järkyttyi ja itkee nyt vain
En vain käsitä vaikka kuinka hyvää tarkoitin. Toisen naisen ottaminen olisi kaikille pelkkää voittoa.
Kommentit (31)
Mieti, kun niillä olisi koko ajan "puolukkapäivät".
Vierailija kirjoitti:
Tuplakulut tuosta olisi myös.
Tämä toinen on ammatiltaan sairaanhoitaja ja tekee paljon yövuoroja, ei näiden toisiaan tarvisi paljoa katsella.
Ootko seurannut sarjaa Sisarvaimot vai mikä se nyt onkaan?
Ehdota että vaimo ottaa toisen miehen, tulot lisääntyy siinäkin ja sinun työtaakkasi vähenee.
Joo, palkkaa vaan kotiapua. Mutta ensiksi ostat vaimo-kullallesi ison kukkakimpun hänen mielikukkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota että vaimo ottaa toisen miehen, tulot lisääntyy siinäkin ja sinun työtaakkasi vähenee.
Minä saan kyllä hoidettua miesten työt tässä huushollissa, en ole koskaan valittanut niiden määrästä. Toisin kuin tuo toinen omistaan.
Toinen mies taloon tienaamaan! Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Mielellään varakkaamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kyllä hoidettua miesten työt tässä huushollissa, en ole koskaan valittanut niiden määrästä. Toisin kuin tuo toinen omistaan.
Kyllä kai mieskin voi imuroida ja pestä pyykit.
Miks ei myös mies "miestentöihin ". Winwin. Mitäpä mies ei tekisi vaimonsa hyvinvoinnin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten älyä tehdä osaasi kotitöistä?
Mulle olis kelvannut. Jouduin sitten laittamaan ukonkin pihalle.
Mä ottaisin heti toisen naisen taloon, ei tarvitsisi yksin olla projektinjohtaja, suunnittelija ja täytäntööpanon valvoja. Joku ihana kodinhengetär olisi tervetullut. Toista miestä en ottaisi.
Miehillä on keskimäärin parempi palkka,joten eikö sinne huusholliin kannata hankkia toinen mies? Mielellään sellainen, että on varaa palkata myös kodinhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Ootko seurannut sarjaa Sisarvaimot vai mikä se nyt onkaan?
En ole, en. En katso juuri televisiota.
Siis paljon kannattavampaahan olisi hankkia toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa meillä on tarpeeksi, pelkästään sen takia en näe suurta hyötyä.
Nyt mee hippi myymään kitaras ja mee parturiin
Ja osta kukkia vaimolles kitararahoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa meillä on tarpeeksi, pelkästään sen takia en näe suurta hyötyä.
Jos kerran rahaa on, palkkaat tietenkin siivoajan(tai mitä ne "naistentyöt" teidän huushollissa pitävätkään sisällään.) Tosin vaimon työtaakka varmasti vähenisi hurjasti jos älyäisi erota, olisi vaan omat sotkut, tiskit, pyykit yms.
Tuplakulut tuosta olisi myös.