Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian vatsa palautuu synnytyksen jälkeen?

Vierailija
07.03.2014 |

Synnytin 2 viikkoa sitten ja enää on 5 ylimääräistä kiloa jäljellä, mutta mietin koska vatsa palautuu ennalleen? Kovasti se on tietysti jo pienentynyt, mutta sellainen pömppö tuossa on. Koska teillä on pömpöt kadonneet?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytyksestä reilu vuosi ja painan 10kg enemmän kuin ennen raskautta. Eikä siis vatsakaan ole todellakaan ennallaan, mutta eipä tästä voi syyttää kuin ylensyöntiä ja treenaamattomuutta. Mutta kuten todettu, kovin on yksilöllistä tämäkin, toisilla palautuu ennalleen vaikka eivät tekisi mitään asian hyväksi ja toisilla ei millään.

Vierailija
22/24 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt 26v ensimmäisestä synnytyksestä ja vielä ei ole palautunut, ennen raskautta painoin 52kg ja viikko synnytyksestä painoin 51kg, joku ihme nahkalortto jäi ja on pysynyt, ei kai sitä miksikään saisi kuin puukolla, mutta siihen en ole edes ajatellut lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotiaana, eka lapsi, maha palautui heti. Siis ihan muutamassa päivässä.

29 vuotiaana, toka lapsi. maha palautui 3kk kohdalla.

31 vuotiaana, kolmas lapsi, maha palautui 6kk kohdalla.

34 vuotiaana, neljäs lapsi, odotellaan mahan palautumista...7kk mennyt, mutta ei vielä hyvältä näytä :)

Vierailija
24/24 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5 raskautta, ekassa ja tokassa meni n. puoli vuotta, kolmannessa palautui heti, kahdessa viimeisessä ehkä 3 kk. Eli eri raskaudet samalla ihmisellä erilaisia. Nyt nuorin 4 ja maha sopiva. Aika hoikka olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan