Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkösopimus / mimmosia tarjouksia ootte saaneet ihan lähiaikoina?

Vierailija
12.11.2020 |

Helen tarjoo määräaikaista 24kk 4.49 c/kWh, oisko asiallinen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee lasku kahden kuukauden välein sekä sähköyhtiöltä että verkkoyhtiöltä. Maksan sitten pois sen summan mitä laskuilla lukee. Aikani on sen verran arvokasta etten viitsi kuluttaa sitä johonkin sähkön kilpailutukseen koska en saa sitä menetettyä aikaa koskaan takaisin ja se on arvokkaampaa kuin mikään raha.

Vierailija
2/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siihen kilpailutukseen menee max 5 minsaa ja säästöä on useita kymppejä niin kyllähän se on aivan saatananmoista typeryyttä olla kilpailuttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä että tuleeko lisäksi perusmaksu ja paljonko se on.

Vierailija
4/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siihen kilpailutukseen menee max 5 minsaa ja säästöä on useita kymppejä niin kyllähän se on aivan saatananmoista typeryyttä olla kilpailuttamatta.

5 minsassa ehtii tienaamaan useita tonneja joten onhan se aivan saatananmoista typeryyttä tuhlata se aika johonkin persaukisten puuhasteluun.

Vierailija
5/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmaksu 0 euroa. AP

Vierailija
6/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa nykyiseen laskuusi, niin näet onko hyvä vai huono diili.

Vierailija
7/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin verrata muiden saamiin tuoreisiin tarjouksiin enkä siihen mitä itse olen maksanut viimeiset 24kk. 

Vierailija
8/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heleniltä sain ensin tarjouksen perusmaksu 3 euroa ja kWt jotain, en muista nyt mitä. Mutta kun en siihen vastannut niin tuli pari viikkoa myöhemmin uusi parempi tarjous ilman perusmaksua.

Vierailija
9/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo on hyvä tarjous tällä hetkellä.. Mikäli historia toistaa itseään niin talvea kohden hinnat taas nousee.

Vierailija
10/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sähkönkilpailuttaja sivulle niin sieltä antaa halvimmat tarjoukset.

Tuo on kyllä ihan hyvä tuo 4,49 c ja 0e perusmaksu

Vierailija
11/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK thanks, katon vielä ton kilpailutus sivun. Mut muutens varmaan tartun tähän tarjoukseen.

Vierailija
12/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla hinnalla tein itse eilen sopimuksen Helenille kahdeksi vuodeksi.

Vierailija
13/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn saama tarjous on hyvä. Itselläni nyt Heleniltä perusmaksu 0 eur ja hinta 4,58 c/kWh. Otan aina sellaisen joka on ilman perusmaksua.

Vierailija
14/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihtamassa lokakuun alusta pois Heleniltä. Sain puhelimitssa Heleniltä tarjouksen 4,18 c/kWh 12 kk määräaikainen sopimus hiilidioksidivapaata sähköä ilma perusmaksua. Myyjä laski hintaa vielä puhelun aikanakin.

Vierailija
15/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vaihtamassa lokakuun alusta pois Heleniltä. Sain puhelimitssa Heleniltä tarjouksen 4,18 c/kWh 12 kk määräaikainen sopimus hiilidioksidivapaata sähköä ilma perusmaksua. Myyjä laski hintaa vielä puhelun aikanakin.

Ai hittolainen! Eli tässä siis pätee samat viidakon lait kuin puhelinliittymissäkin: oot vaihtavinasi muulle yhtiölle niin johan rupee vanhalta yhtiöltä tulemaan oikeesti hyviä tarjouksia.  Tää oliki hyvä tietää!

Vierailija
16/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on hyvä, itselläni on samanlainen -pääasia että perusmaksu on 0€, kun sähköä kuluu itselläni niin vähän.

T. Lidl-mies.

Vierailija
17/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solmisin sopparin ja katsoisin vielä muita tarjouksia, koska etämyynnissä pätee 14 päivän peruutusoikeus. Itse vaihdoin palveluntarjoajaa Helenille jo keväämmällä ja kahdesti ehti hinta laskea heillä kilpailutussivulla. Ei muuta kuin soittoa aspaan, että löytyi edullisempi hinta ja sopimukseni päivitettiin siihen samantien.

Vierailija
18/18 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein on VIIME AIKOINA! Se viittaa menneisyyteen.

LÄHIAIKOINA viittaa tulevaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän