Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko olla kokouksissa aktiivinen?

Vierailija
12.11.2020 |

Kerro, millainen kokouksen osallistuja olet? Miten omaa toimintaa voi kehittää?

Oma ongelmani on se, että istun pääosin hiljaa kokouksissa, kun ei ole mitään sanottavaa. Varsinkin näin etätyöaikana, kun langoilla on helppo roikkua näkymättömänä. Välillä minusta tuntuu, että kokouksissa lauotaan päivänselvyyksiä, joihin ei kannattaisi edes käyttää puheenvuoroa. Hoidan työni kunnialla, mutta kokoustajana olen olematon. En saa niistä mitään irti. En osaa myöskään kehittää asioita kokouksissa, sillä se vaatisi syvällistä asiaan perehtymistä ja pohjustusta asiaan. Tällaiselle ei yleensä ole aikaa. Ahdistaa istua "turhissa" kokouksissa päivästä toiseen. Olen onneton myös small talkissa ulkomaalaisten ihmisten kanssa. En ole hiljainen ihminen, mutta yleensä puhun vain asiaa tai sitten tuttavien kesken voin olla rennompi jutuissani. Onko vinkkejä itsensä kehittämiseen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Etänä on helppo olla hiljaa. Äänekkäämmät johtavat kokousta.

Vierailija
2/2 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia hypätä keskusteluun videopalavereissa. Puhun aina jonkun päälle, jos yritän ottaa puheenvuoroa. Muuten en saa suunvuoroa, niin on pakko sanoa asia heti kun edellinen hlö hiljenee. Olenko ainoa? Vai miten te sen teette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan