Tulee todella paha mieli kun poikani nimeä on haukuttu netissä
Poikani nimi on Veeti ja olen todella pahalla mielellä kun erehdyin lukemaan ketjuja, joissa haukutaan nimeä. Miksi haukutte nimiä? Itselläni on synnytyksen jälkeinen masennus ja haukkujen lukeminen satuttaa syvästi ja masentaa. Miksi haluatte loukata muita?
Kommentit (51)
lastahan tuossa säälitään nimi valinta jo viittaa äidin kyvyttömyyteen hoitaa tehtäviään. saatikka tuleva koulu kiusaaminen. nimestä se ensin alkaa ja johtaa useimmiten pahempaan
Hyvä nimi se on. Älä välitä, netti on täynnä joutavanpäiväistä kiusaamista. Eikä sitä paitsi kenellekään kuulu millaisen nimen lapselleen itse kukin antaa, niin kauan kuin pappi ja viranomaiset sen nimeksi hyväksyy.
Kaikkien nimiä haukutaan netissä. Minun ja tyttärenikin nimet on joidenkin mammojen mielestä rumia, vaikka ovat ihan perus tylsiä nimiä molemmat. Mullakin oli ihmeellisistä asioista ahdistusta synnytyksen jälkeen. Kannattaa hakea apua.
tatuoinnit ja lävistykset kirjoitti:
lastahan tuossa säälitään nimi valinta jo viittaa äidin kyvyttömyyteen hoitaa tehtäviään. saatikka tuleva koulu kiusaaminen. nimestä se ensin alkaa ja johtaa useimmiten pahempaan
Veeti-nimisiä on sen verran paljon että tuskin nimestä kiusataan
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Veeti on kaunis nimi.
Niin minustakin.
Alä hämmästy ikinä neukuista. Ne häpäisevät meitä joka asiassa. Mielikuvitus ja ilkeys on saa tanallista suorastaan, olen itse sen livenä kokenut raskaimmin.
Ne ovat alinta Universumin pohjasakkaa.
Moni pitää Veeti-nimeä mukavana, eikä nimi miestä pahenna. Hieno nimi on. Minun isäni nimi on Jorma ja äitini Anneli ja näistä sitä vääntöä kuulee mukavasti.
Ei kannata masentua siitä, että joku dissaa antamaasi nimeä. Eivätpähän omaansakaan kerro. Omaa nimeäni on kuvailtu venäläisen ilotytön nimeksi, juntiksi jne. Vanhempani sen minulle rakkaudella ovat kuitenkin antaneet.
Turpa kiinni natalia.
Vierailija kirjoitti:
Moni pitää Veeti-nimeä mukavana, eikä nimi miestä pahenna. Hieno nimi on. Minun isäni nimi on Jorma ja äitini Anneli ja näistä sitä vääntöä kuulee mukavasti.
Ei kannata masentua siitä, että joku dissaa antamaasi nimeä. Eivätpähän omaansakaan kerro. Omaa nimeäni on kuvailtu venäläisen ilotytön nimeksi, juntiksi jne. Vanhempani sen minulle rakkaudella ovat kuitenkin antaneet.
Jos sun nimi on natalia, ludmila tai muu itämaan nimi, häpeä. Vaihda nimesi heti.
Ihmiset nyt vaan tuppaa olemaan tyhmänpuoleisia. Siihen kun yhdistää elämän tynnyrissä, niin ei enempää selityksiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Veeti-nimisiä on sen verran paljon että tuskin nimestä kiusataan
Kukaan muu ei Veeti-nimestä voi kiusata, paitsi neukku.
Hyi, kun täällä on niin ilkeitä ihmisiä. Taitaa oma elämä olla p”rseestä, ja sitten puretaan sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun nimi on natalia, ludmila tai muu itämaan nimi, häpeä. Vaihda nimesi heti.
Ei ole noin venäläinen, mutta en vaihda kuitenkaan. Olen brändi tällä nimellä, mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
No mutta Jorma ja Annelihan ne yhteen soppii :D Ihana :)
Miksi ihmeessä tässä kerjussa nyt alettiin haukkumaan venäläisiä nimiä?
Veetiä meilläkin mies ehdotti, mut mä tykkään tosta meidän Eetusta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin venäläinen, mutta en vaihda kuitenkaan. Olen brändi tällä nimellä, mielestäni.
No jos se antaa mielleyhtymän hutsusta yleisesti, ehkä kannattaa vaihtaa. Minulle kaikki venäläiset naisten nimet edustavat kyseistä ammattikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tässä kerjussa nyt alettiin haukkumaan venäläisiä nimiä?
Älä kysele tyhmiä kysymyksiä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Oletkos natalia koskaan kuullut? Suomal. sananlasku.
Kauhea nimi. Olisit ennemmin antanut edes Jonnen. Kuitenkin viisaampaa olisi olla hakematta keskusteluja, joissa tästä nimihirviöstä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea nimi. Olisit ennemmin antanut edes Jonnen. Kuitenkin viisaampaa olisi olla hakematta keskusteluja, joissa tästä nimihirviöstä keskustellaan.
Montako ruplaa saat tästä?
Varmaan. Kuulostavat itänaapurin asukeilta.