Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulee todella paha mieli kun poikani nimeä on haukuttu netissä

Vierailija
12.11.2020 |

Poikani nimi on Veeti ja olen todella pahalla mielellä kun erehdyin lukemaan ketjuja, joissa haukutaan nimeä. Miksi haukutte nimiä? Itselläni on synnytyksen jälkeinen masennus ja haukkujen lukeminen satuttaa syvästi ja masentaa. Miksi haluatte loukata muita?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin, jotka pitävät Veeti-nimestä.

Kyllä, ja niitä jotka pitävät pepun nuolemisesta. Onkohan ne samat henkilöt?

Varmaan. Kuulostavat itänaapurin asukeilta.

Vierailija
22/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastahan tuossa säälitään nimi valinta jo viittaa äidin kyvyttömyyteen hoitaa tehtäviään. saatikka tuleva koulu kiusaaminen. nimestä se ensin alkaa ja johtaa useimmiten pahempaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nimi se on. Älä välitä, netti on täynnä joutavanpäiväistä kiusaamista. Eikä sitä paitsi kenellekään kuulu millaisen nimen lapselleen itse kukin antaa, niin kauan kuin pappi ja viranomaiset sen nimeksi hyväksyy.

Vierailija
24/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien nimiä haukutaan netissä. Minun ja tyttärenikin nimet on joidenkin mammojen mielestä rumia, vaikka ovat ihan perus tylsiä nimiä molemmat. Mullakin oli ihmeellisistä asioista ahdistusta synnytyksen jälkeen. Kannattaa hakea apua.

Vierailija
25/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit ja lävistykset kirjoitti:

lastahan tuossa säälitään nimi valinta jo viittaa äidin kyvyttömyyteen hoitaa tehtäviään. saatikka tuleva koulu kiusaaminen. nimestä se ensin alkaa ja johtaa useimmiten pahempaan

Veeti-nimisiä on sen verran paljon että tuskin nimestä kiusataan

Vierailija
26/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Veeti on kaunis nimi.

Niin minustakin.

Alä hämmästy ikinä neukuista. Ne häpäisevät meitä joka asiassa. Mielikuvitus ja ilkeys on saa tanallista suorastaan, olen itse sen livenä kokenut raskaimmin.

Ne ovat alinta Universumin pohjasakkaa.

Vierailija
27/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää Veeti-nimeä mukavana, eikä nimi miestä pahenna. Hieno nimi on. Minun isäni nimi on Jorma ja äitini Anneli ja näistä sitä vääntöä kuulee mukavasti.

Ei kannata masentua siitä, että joku dissaa antamaasi nimeä. Eivätpähän omaansakaan kerro. Omaa nimeäni on kuvailtu venäläisen ilotytön nimeksi, juntiksi jne. Vanhempani sen minulle rakkaudella ovat kuitenkin antaneet.

Vierailija
28/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni natalia.

Vierailija
29/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää Veeti-nimeä mukavana, eikä nimi miestä pahenna. Hieno nimi on. Minun isäni nimi on Jorma ja äitini Anneli ja näistä sitä vääntöä kuulee mukavasti.

Ei kannata masentua siitä, että joku dissaa antamaasi nimeä. Eivätpähän omaansakaan kerro. Omaa nimeäni on kuvailtu venäläisen ilotytön nimeksi, juntiksi jne. Vanhempani sen minulle rakkaudella ovat kuitenkin antaneet.

Jos sun nimi on natalia, ludmila tai muu itämaan nimi, häpeä. Vaihda nimesi heti.

Vierailija
30/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan tuppaa olemaan tyhmänpuoleisia. Siihen kun yhdistää elämän tynnyrissä, niin ei enempää selityksiä tarvita.

Vierailija
31/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeti-nimisiä on sen verran paljon että tuskin nimestä kiusataan

Kukaan muu ei Veeti-nimestä voi kiusata, paitsi neukku.

Vierailija
32/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kun täällä on niin ilkeitä ihmisiä. Taitaa oma elämä olla p”rseestä, ja sitten puretaan sitä täällä.

Vierailija
33/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun nimi on natalia, ludmila tai muu itämaan nimi, häpeä. Vaihda nimesi heti.

Ei ole noin venäläinen, mutta en vaihda kuitenkaan. Olen brändi tällä nimellä, mielestäni.

Vierailija
34/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta Jorma ja Annelihan ne yhteen soppii :D Ihana :) 

Vierailija
35/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tässä kerjussa nyt alettiin haukkumaan venäläisiä nimiä?

Vierailija
36/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetiä meilläkin mies ehdotti, mut mä tykkään tosta meidän Eetusta enemmän.

Vierailija
37/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noin venäläinen, mutta en vaihda kuitenkaan. Olen brändi tällä nimellä, mielestäni.

No jos se antaa mielleyhtymän hutsusta yleisesti, ehkä kannattaa vaihtaa. Minulle kaikki venäläiset naisten nimet edustavat kyseistä ammattikuntaa.

Vierailija
38/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tässä kerjussa nyt alettiin haukkumaan venäläisiä nimiä?

Älä kysele tyhmiä kysymyksiä. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Oletkos natalia koskaan kuullut? Suomal. sananlasku.

Vierailija
39/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea nimi. Olisit ennemmin antanut edes Jonnen. Kuitenkin viisaampaa olisi olla hakematta keskusteluja, joissa tästä nimihirviöstä keskustellaan.

Vierailija
40/51 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea nimi. Olisit ennemmin antanut edes Jonnen. Kuitenkin viisaampaa olisi olla hakematta keskusteluja, joissa tästä nimihirviöstä keskustellaan.

Montako ruplaa saat tästä?