Tulee todella paha mieli kun poikani nimeä on haukuttu netissä
Poikani nimi on Veeti ja olen todella pahalla mielellä kun erehdyin lukemaan ketjuja, joissa haukutaan nimeä. Miksi haukutte nimiä? Itselläni on synnytyksen jälkeinen masennus ja haukkujen lukeminen satuttaa syvästi ja masentaa. Miksi haluatte loukata muita?
Kommentit (51)
Kannattaa puhua asiasta neuvolassa. Tuosta masennuksesta.
Tuskin kukaan haluaa loukata. Kyse on ennemmin ihmettelystä, että miten ko. nimi voi olla kenenkään mielestä kaunis.
Minun lapsellani on erikoinen nimi, josta olen saanut kommentteja. Niin kauan kun kukaan ei hauku lapselleni nimeä päin naamaa, minulle on aivan sama vaikka haukkuisivat sitä netissä.
Silloin kannattaa jättää turhat höpinät lukematta. Maailma tapahtuu netin ulkopuolella.
On niitäkin, jotka pitävät Veeti-nimestä.
Olisit nimennyt hänet jollain trendikkäällä nimellä, kuten mohamed, nasu-orvokki, luoto, Matti tai nalle-karhu. Nyt annoit kunnon jonne-nimen, sillä on pitkät seuraukset.
Ei ole Veeti ruma nimi, ihan perus tavallinen nimi se on. Rumia nimiä ovat esim Jorma ja Naimi/Naima. Ja typeriä nimiä ovat sarjakuvahahmojen nimet paitsi Aku.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan haluaa loukata. Kyse on ennemmin ihmettelystä, että miten ko. nimi voi olla kenenkään mielestä kaunis.
Minun lapsellani on erikoinen nimi, josta olen saanut kommentteja. Niin kauan kun kukaan ei hauku lapselleni nimeä päin naamaa, minulle on aivan sama vaikka haukkuisivat sitä netissä.
Et ole ilmeisesti näitä nimi-ketjuja täällä lukenut? Kyllä niissä ketjuissa haukkuvat haluavat tasan tarkkaan loukata.
Älä usko itämaan natalioiden ja vanjojen herjoja. Ne häpäisevät täällä suomalaisia jatkuvasti.
Kiusaajat tykkää kiusata
Ne on vaan mielipiteitä, ja tällaisessa asiassa merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa puhua asiasta neuvolassa. Tuosta masennuksesta.
Montako ruplaa on päiväpalkkasi?
Mun mielestä Veeti on ihan perusnimi. Ja vissiin aika yleinen. Oman lapseni luokalla on kaksi Veetiä. Parempi se on kuin Nicot tai tyttöjen Janiciellat yms. Hyvä nimi.
Sellaista nimeä ei ole, joka ei jonkun mielestä olis ruma.
Hirveitä nuo itämaan nimet. Nataliasta tulee mieleen makaroni tai hutsu. Vanjasta tulee mieleen vainaja.
Ludmilasta ja vastaavista tulee mieleen maksullinen nainen...
Ei niistä kannata loukkaantua. Mä otan ihan huumorilla sen, että olen Jonnen mummu.
Älä ap inise. Jonneja vasta onkin haukutta Es-Jonneiksi ja ylisJonneiksi.
Vierailija kirjoitti:
On niitäkin, jotka pitävät Veeti-nimestä.
Kyllä, ja niitä jotka pitävät pepun nuolemisesta. Onkohan ne samat henkilöt?
Igorista tulee mieleen karvainen ja väkivaltainen ukko.
Ivanista tulee mieleen kasakka, kiero rosvo.
Jne.
Jatkakaa suomalaiset.
Veeti on ihana nimi <3 annoin lapsena kissalleni nimeksi Veeti. Ja naapurissani asuu pieni suloinen taapero nimeltään Veeti :)
Suojele itseäsi, älä lue.
Haukkujilla on aina jotain omassa päässä vikaa, joten yritä olla ottamatta itseesi nettihaukkumisia.