Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö sympaattisen näköisinä ihmisiä, jotka näyttävät siltä, etteivät ole miettineet ulkonäköään ulos lähtiessään?

Vierailija
12.11.2020 |

Minusta on jotenkin "virkistävää" nähdä sellaisia ihmisiä. Ovat vaan niin paljon aidompia kuin viimeisen päälle pynttäytyneet. ☺

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi voi pudota.

Vierailija
42/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappi voi pudota.

Kyllä jokaisella pitää olla aina varanappi ja lankaa + neula mukana. AV:n muotipoliisi voi vaikka tulla vastaan :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa ihmistä joka ”uskaltaa” näyttäytyä myös ilman meikkiä/laittautumista ja rennoissa vaatteissa (huom! puhdas pitää olla) sellaiseen joka ei voi edes viedä roskia tai pistäytyä lähikaupassa ilman että on sitä varten meikattava, laitettava hiukset ja pukeuduttava muuhun kuin collareihin tms. niin kyllä kaikin puolin pidän sympaattisempana ja jopa mieleltään terveempänä sitä jolla itsetunto riittää olla ihmisten ilmoilla vaikkei itseään olekaan maskeerannut eri näköiseksi.

Laittautuminen on ok, mutta pidän outona jos joka hetki on oltava paksussa meikissä ja epämukavissa tai epäkäytännöllisissä vaatteissa.

Miksi pitää olla puhdas jos ei esim haise eikä hiero itseään mihinkään?

Harvoin peseytyvä ihminen yleensä haisee. Liian pitkään ilman pesua pidetyt vaatteet myös haisevat. Likainen ihminen likaisissa/tahraisissa vaatteissa ei näytä sympaattiselta vaan siltä että elämänhallinnan kanssa on ongelmia.

Tässä ketjussa puhutaan sympaattisesta vaikutelmasta. Minulle sellainen vaikutelma tulee ihmisestä, joka on rento ulkonäkönsä suhteen, pystyy olemaan ilman meikkiä yms. mutta kuitenkin huolehtii perushygieniastaan hyvin.

On monenlaista likaa ja tahraa. Kaikki tahrat eivät haise ja osa ei lähde edes pesussa. Likaiset hiukset eivät ala heti haisemaan. Tuhraantunut eilinen meikki ei haise, jne.

Etkö tunne sympatiaa uusia äitejä kohtaan, joilla on vauvan puklua rinnuksilla ja hiukset on pesty toissa päivänä? Minulla on erityisantenni sanaan "pitää" ja yleensä haastan sen sanojan vaikka olisin jopa (tavallaan) samaa mieltä ja ymmärtäisin pointin.

Ilmeisesti haluat tahallasi olla ymmärtämättä mitä tässä sanotaan.

Tunnen sympatiaa väsynyttä äitiä kohtaan riippumatta siitä paljonko puklua on rinnuksilla. Tiedän minkälaista on olla pienen lapsen äiti.

Likainen ja hoitamaton ihminen ei silti ulkonäkönsä puolesta vaikuta sympaattiselta, ainoastaan siltä ettei jostain syystä jaksa tai pysty huolehtimaan itsestään. Jos on tiedossa syy, miksi on likaisissa vaatteissa liikkeellä (on tulossa ruumiillisista töistä, kaatui lätäkköön, tai lapsi oksensi päälle), niin se on ok. Se on ihan eri asia kuin se ettei ole viikkoihin käynyt suihkussa tai pessyt vaatteitaan.

Kovin ulkonäkökeskeiset ja arkena vahvasti ja epäluonnollisesti meikatut ja laitetut ihmiset antavat minulle huonomman vaikutelman kuin rennommin ulkonäköönsä suhtautuvat ihmiset. Tunnen monenlaisia ihmisiä ja pidän ylivoimaisesti eniten niistä jotka ovat rentoja tyyppejä kaikella tavalla. Nämä oman ulkonäkönsä ympärillä pyörivät ihmiset eivät ole minun ihmistyyppiäni. Laittaudun itse tilanteen mukaan. Kotona olen yleensä ilman meikkiä ja collarit päällä, töihin meikkaan kevyesti ja pukeudun esim. farkkuihin ja neuleeseen. Juhliin sitten panostan enemmän.

Vierailija
44/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattele toisten ulkonäköä noin paljon. 

Vierailija
45/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks vaan mutta mitä "aitoa" siinä on että pitää yrittää näyttää joltain muulta mitä oikeasti on?

Vedän farkut jalkaan ja paidan päälle, jos ns päivystän menen niin aiksisin töihin että laitan myös pitkän takin ja pipon. Jotta en kylmety.

Hiukset pesen joka aamu, mutta littaan saattavat pipon alla mennä.

Miten tässä yritän näyttää joltain muulta kuin olen?

Väitteeseesi sisältyy oletus että sinä tiedät parhaiten minkälainen joku oikeasti on. Aika erikoista.

Vierailija
46/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vääntelehtimistä koko ketju. Mitä jos rentoutuisitte vähän?

Naisten oikeus näyttää Boris Johnsonilta on tärkeä etu, josta joutuu jokainen sukupolvi taistelemaan. Älkää kampittako tämän oikeuden puolustajia vaikka itse haluattekin esiintyä eduksenne.

Vierailija
47/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä suurin osa näyttää siltä, etenkin muulloin kuin kesällä.

Vierailija
48/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kavereitani on sellaisia, ja myös minä itse. 

Vierailija
49/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe sympaattisuuden liittyvän vaateisiin, lähinnä kasvojen ilmeisiin ja eleisiin sekä käytökseen. Ehkä myös äänenkäyttöön siis puhetapaan