Mies on miehelle paras kumppani
En muista enää, kuka antiikin filosofi noin totesi, mutta hän taisi olla aivan oikeassa. Antiikin Kreikassa toiset miehet olivat hauskanpitoa varten ja naiset lastentekoa varten. Kai se on niin, että naisista kannattaa pysyä kaukana, jos ei aio hankkia lapsia. 🤔
Kommentit (37)
Silloin kun miehet rakastelee on naiset vaan tiellä.
pride friendly kirjoitti:
Homot pelastaisivat planeetan.
Kyse ei ole seksuaalisuudesta. Ne hommat voi hoitaa muualla. Mies sopii parhaiten miehelle _elinkumppaniksi_.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun miehet rakastelee on naiset vaan tiellä.
Näin on.
Ja ei sitä muuten lasten hankkimiseenkaan tarvitse naisen kanssa sillai olla. Jos löytyy lesbonainen, joka käyttää muumimukimenetelmää ja kelpuuttaa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle hin tt i !!
Lisää homomiehiä tänne kaivataan auttamaan palstan miehiä.
Näinhän se on parhaat suikkarit olen saanut miehiltä, naiset ei oikein osaa.
Ja ei ole homoa kun se on silleen kavereitten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle hin tt i !!
Meneepä sinulla oma seksuaalisuutesi tunteisiin. ;D
Runoilija Ressu Koiraa (huom. suomennos vapaa) siteeratakseni:
Narttu on narttu mutta koira on miehen paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Natsithan myös pitivät naisia lastentekokoneina kuten aloituksessa ja miesten piti olla paljon miesyhteisössä pikkupojista alkaen. Antiikkia myös ihailtiin, joten ap:n kirjoituksessa on paljon samaa.
Lääkkeet.
Jossain kulttuureissa on edelleen tämä käytäntö voimakkaasti. Naiset jeesaa sitten toisiaan lasten hoidossa ja kodin hommissa, miehet on jossain keskenään. Ihannointi tällaista meininkiä siis todella?
Suomessa onneksi valtakulttuurissa (ja vähitellen muutkin) on vähemmän painoarvoa ihmisen sukupuolella, ja kunnioitetaan ihmisen itsemääräämisoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
pride friendly kirjoitti:
Homot pelastaisivat planeetan.
Kyse ei ole seksuaalisuudesta. Ne hommat voi hoitaa muualla. Mies sopii parhaiten miehelle _elinkumppaniksi_.
Elinkumppaniksi? Vai tarkoititko sittenkin elämänkumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi hyvin semmoinen heterosuhde, missä ei asuta yhdessä.
Mutta miksi oi miksi miehet aina haluaa kiikuttaa hammasharjansa, sukkansa ja kalsarinsa ja sitten vielä sen kuhmuisen kattilansa ja pelikonsolinsa mun kotiin? En halua miestä kämppääni asumaan. Miehet pilaa kaiken, ei sovi sisustukseen, haisevat, pitävät ääntä, pesevät pyykkiä väärin, hukkaavat tavaroita ja likaavat ja sekoittavat paikat eivätkä ikinä siivoa jälkiään.
Voi, tämä on niin totta!
Meillä on teinityttö ja poika, eikä millään jälkimmäiselle mene kaaliin että omat tuhnut on itse siivottava, kengät jalassa ei lampsita keittiöön, tiskit pistetään koneeseen, pöntön ympäri ei kuseksita ja kun muut nukkuvat ollaan hiljaa.
Noh, onneksi miestä ei ole eikä tule ja teinitkin muuttavat ennenpitkää omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi oi miksi miehet aina haluaa kiikuttaa hammasharjansa, sukkansa ja kalsarinsa ja sitten vielä sen kuhmuisen kattilansa ja pelikonsolinsa mun kotiin? En halua miestä kämppääni asumaan. Miehet pilaa kaiken, ei sovi sisustukseen, haisevat, pitävät ääntä, pesevät pyykkiä väärin, hukkaavat tavaroita ja likaavat ja sekoittavat paikat eivätkä ikinä siivoa jälkiään.
Luulen, että ne miehet kiikuttaa ne tavaransa sun kotiin ihan vain siitä syystä, että luulivat sinun tahtovan niin. Suurimmalle osasta miehiä "omat kämpät"-suhde sopisi ihan mainiosti, tosin monelle on toitotettu tuota naisten pesänrakennusviettiä ja jos se puuttuu, on tilanne, vähintäänkin alitajuisesti, epäilyttävä.
Luulen, että sinun pitää vain istua alas sen miesystäväsi kanssa. Sopia suhteenne pelisäännöistä ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ne miehet kiikuttaa ne tavaransa sun kotiin ihan vain siitä syystä, että luulivat sinun tahtovan niin. Suurimmalle osasta miehiä "omat kämpät"-suhde sopisi ihan mainiosti, tosin monelle on toitotettu tuota naisten pesänrakennusviettiä ja jos se puuttuu, on tilanne, vähintäänkin alitajuisesti, epäilyttävä.
Luulen, että sinun pitää vain istua alas sen miesystäväsi kanssa. Sopia suhteenne pelisäännöistä ja sitä rataa.
...jatkan vielä. Naisena sinulla on tuossa hieman paremmat neuvotteluasemat. Kukaan ei lopulta epäile sitoutuneisuuttasi, vaikka haluatkin erilliset asunnot. Jos mies "alkaa vitkuttelemaan" yhteenmuuton kanssa, alkaa monen naisen hälytyskellot soida...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulle 2 viimeisintä miestäni on sanoneet, että jos ei yhteen muuteta niin seurustelu oli tässä. Olisiko se pitänyt tajuta joksikin muuksi? Sama avioliiton kanssa. Miehet on kovia painostamaan siihenkin. Nainen haluaisi aikaa ja etäisyyttä, mutta mies puskee asioita eteenpäin väkisin ja asettelee ukaaseja matkan varrella. Yleensä jos ei johonkin suostu niin siitä aina seuraa ero.