Mies on miehelle paras kumppani
En muista enää, kuka antiikin filosofi noin totesi, mutta hän taisi olla aivan oikeassa. Antiikin Kreikassa toiset miehet olivat hauskanpitoa varten ja naiset lastentekoa varten. Kai se on niin, että naisista kannattaa pysyä kaukana, jos ei aio hankkia lapsia. 🤔
Kommentit (37)
Näin varmasti on. Ja luulen, että itsekin tulisin melkein kenen tahansa naisen kanssa paremmin toimeen saman katon alla kuin yhdenkään miehen.
Mutta paha kyllä kun ei noi naiset sytytä sängyssä. Oon kyllä ihan surkean umpihetero.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei mies kiihota seksuaalisesti?
Nyrkki. Arki on kuitenkin parasta miehissä.
Vain mies osaa tyydyttää miehen kokonaisvaltaisesti. Miehet ovat myös naisia parempia ottamaan suihin
Joo, itsekin naisena haluaisin asua naisen kanssa. Joku kiva siisti kodinhengetär ois mukava 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulle naisena nainen on paras :)
Tuo on vain aivopesun tuottamaa luuloa. Mies sopii parhaiten elämään toisen miehen kanssa, tai miesporukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain mies osaa tyydyttää miehen kokonaisvaltaisesti. Miehet ovat myös naisia parempia ottamaan suihin
Varmasti. Ja naiset tietää paremmin mitä klitoriksen kanssa tehdään.
Minä en kyllä sanonut, että haluaisin asua toisen miehen kanssa. Eihän pelkkään hauskanpitoon kuulu yhdessä asuminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, itsekin naisena haluaisin asua naisen kanssa. Joku kiva siisti kodinhengetär ois mukava 😁
Voin kertoa, että bi-naisena elin 20 vuotta heteroavioliitossa, ja nyt ihanan keski-ikäisen naiskumppanin kanssa. Saat arvata kumpi arki saa minut kukoistamaan. Valitsisin tämän myös ilman seksuaalisuutta.
Niin, jokainenhan voi toimia kuten parhaaksi tuntuu. Heterolle saman sukupuolen kanssa vehtailu ei vain onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain aivopesun tuottamaa luuloa. Mies sopii parhaiten elämään toisen miehen kanssa, tai miesporukkaan.
Huom. Naiselle nainen, ei miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Siis tehdään näin, miehet olkoot miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
Mutta kenes kanssa ne ulimiehet on? Jääkö ne taas yksin?
Ulinainen, sinua ei kaivata tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle. Elän kuitenkin elämäni parasta ja onnelisinta aikaa, mistä en heterosuhteessa edes osannut kuvitella. Olkoon vaikka lyhtypylvään tuottama luulo =)
Täällä ainakin on sellaisten miesten kirjoituksia paljon, joille saattaisi sopia tuo ratkaisu. Ei naiset jää mistään paitsi, jos heistä ei pidä, vaan se on win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tehdään näin, miehet olkoot miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
Mutta kenes kanssa ne ulimiehet on? Jääkö ne taas yksin?
Ulinamiehet laitetaan ulinayhteisöihin.
Se on yksi versio ap:n visiosta, että laitetaan samalla tavalla ajattelevat samaan laariin. Ovat siellä tyytyväisiä, samaa mieltä kaikesta ja erossa naisista, joista eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin on sellaisten miesten kirjoituksia paljon, joille saattaisi sopia tuo ratkaisu. Ei naiset jää mistään paitsi, jos heistä ei pidä, vaan se on win-win.
Pitääkö tätäkin ketjua käyttää miesten haukkumiseen?
Hyvä kun ymmärsit asian etkä ole enää kaapissa, sillä harva nainen haluaa suhteeseen homoseksuaalin miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ymmärsit asian etkä ole enää kaapissa, sillä harva nainen haluaa suhteeseen homoseksuaalin miehen kanssa.
Jos puhutaan rennosta ja mahtavasta arjesta, sopii miesyhteisö miehelle huomattavasti paremmin. Kassit voi käydä jossakin tyhjentämässä, mutta arki on arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tätäkin ketjua käyttää miesten haukkumiseen?
Mikä tuossa oli haukkumista? Toistettiin sama minkä ap sanoi. Kenen etu se olisi, jos oltaisiin kimpassa väärän sukupuolen kanssa eikä sen, josta tosiasiassa pitää.
Entä jos ei mies kiihota seksuaalisesti?