Mistä uusi keskustelupalsta? Tämä vauva palsta on surullinen.
Olisi niin kivaa löytää uusi keskustelupalsta joka olisi miellyttävä. Ei ilkeyttä, ei r as ist juttuja, ei politiikka, ei maailman kauheudet vaa ihan perus arjen asiat.
Tää palsta on äärimmisen uuvuttavaa, tyhjää ja negatiivinen :(
Katellisena katson ulkomaan palstat jossa jaetaan ja jutellaan esim. Huoneiden sisustuksesta, ruuanlaitosta,kivoista asioista, jaetaan toisilleen vinkkejä, jaetaan inspiroivia juttuja.
Voi myös puhua sairauksista ja lääkkeistä.
Kaipaisin tänne Suomeen tota samaa! Antoisaa ja kiva palsta!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Täällä kun ei saa mitään sanoakaan enää. Just poistui yks ra i skausihmettelyketju mutta ihan turhaan. Ei ra is kaukset sillä vähene, ettei niistä puhuta.
Olen sitä sukupolvea, joka haluaisi nostaa kissan pöydälle ja puhua asioista suoraan.Tässä esimerkki siitä kuinka sekavaa porukka täällä käy!!! Tämä ei ole rikos ja politiikka palsta!
Mua ottaa niin päähän kun ei ole yhtäkään aktiivinen palsta jossa voisi puhua kodista, harrastuksista, dokumentteista, ruuasta, perheestä.
Perusta itse. Näinhän täällä hoetaan.
Olisin onnellinen kun loppuisi tuo sinkkujen ruikutus : miksi minä en saa koskaan piparia. Nämähän nykyään täyttäävät tämän palstan.
PITÄÄKÖ ELÄMÄSSÄ VAIN KÄSITELLÄ IKÄVIÄ ASIOITA VUODESTA TOISEEN?
ONKO R IKOS VÄLILLÄ LEVÄTÄ JA MIETTIÄ JOTAIN KIVAA KUTEN PERHE, KOTI JA RUOKA?
Että ootte sekasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Täällä kun ei saa mitään sanoakaan enää. Just poistui yks ra i skausihmettelyketju mutta ihan turhaan. Ei ra is kaukset sillä vähene, ettei niistä puhuta.
Olen sitä sukupolvea, joka haluaisi nostaa kissan pöydälle ja puhua asioista suoraan.Minkä takia haluat tulla juuri tälle palstalle keskustelemaan tuosta aiheesta?
Koska olen suurella todennäköisyydellä käynyt täällä jo ennen sinua. Täällä sai ennen keskustella ihan kaikesta. Eikä ihmiset sen pahemmiksi siitä silloinkaan tulleet.
Suomi24 ja Salkkari-osio. :)
M25 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä sukupolvea, joka haluaisi nostaa kissan pöydälle ja puhua asioista suoraan.Tässä esimerkki siitä kuinka sekavaa porukka täällä käy!!! Tämä ei ole rikos ja politiikka palsta!
Mua ottaa niin päähän kun ei ole yhtäkään aktiivinen palsta jossa voisi puhua kodista, harrastuksista, dokumentteista, ruuasta, perheestä.
Sä tässä sekava olet! Ei voi vaan elää pää pensaassa. Pidemmän päälle se ei onnistu.
Mitä pää pensaassa elämistä se on, että käyttää perhelehden palstaa keskusteluun perheasioista. Kyllä minä ainakin silti luen uutiset ainakin neljältä eri palstalta joka päivä (Yle, HS, IS ja IL). Mutta miksi keskustelisin niistä juuri täällä, vauvalehden keskustelupalstalla?
Suomalaiset rakastavat kurjuutta, siitä se on kiinni. Masentunut ja tyhjä kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä sukupolvea, joka haluaisi nostaa kissan pöydälle ja puhua asioista suoraan.Minkä takia haluat tulla juuri tälle palstalle keskustelemaan tuosta aiheesta?
Koska olen suurella todennäköisyydellä käynyt täällä jo ennen sinua. Täällä sai ennen keskustella ihan kaikesta. Eikä ihmiset sen pahemmiksi siitä silloinkaan tulleet.
Minä olin täällä vuosituhannen vaihteessa. Silloin täällä oli hyvin vähän politiikkaa eikä todellakaan hekumoitu millään v ä k i v a l ta uutisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä sukupolvea, joka haluaisi nostaa kissan pöydälle ja puhua asioista suoraan.Juuri tämä taisi olla AP:n pointti. Hän haluaa palstan, jossa keskustellaan normaaleiden ihmisten asioista. Ei rai sk auksista, muista rikoksista tai politiikasta. Palstan, jossa olisi mukava keskustella.
Ei ummistetaan silmät elämän todellisuudelle. Kyllä ne rai ska ukset, rikokset ja politiikka ovat ihan normaaleiden ihmisten asioita.
Normaali ihminen voi joutua rais katuksi, mutta normaali ihminen ei halua puhua tai ajatella rais kaukseen liittyviä asioita viikon jokaisen päivänä.
Mistä sais tiekemman vastuksen jos tykkää väitellä asioista? Täältä saa aina vastaukseksi alapeukkua ja nönnönnöötä.
Onhan noita palstoja, mutta niissä ei kukaan vaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin täällä vuosituhannen vaihteessa. Silloin täällä oli hyvin vähän politiikkaa eikä todellakaan hekumoitu millään v ä k i v a l ta uutisilla.
Ehkä sä vaan skippasit ne?
2015 tapahtui järkyttävä käänne huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näitä alapeukuttajia vaivaa?! Kaikki asiallisin kommenteihin tulee eieiii.
Ovat eri mieltä kanssasi, menitkö hajalle?
Vierailija kirjoitti:
Ap tulee suomen suositummalle palstalle vaatimaan, että keskustelun pitää olla häntä miellyttävää :D
Ei taida olla vaan suosituin ;) joku ihan muu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tässä sekava olet! Ei voi vaan elää pää pensaassa. Pidemmän päälle se ei onnistu.
Mitä pää pensaassa elämistä se on, että käyttää perhelehden palstaa keskusteluun perheasioista. Kyllä minä ainakin silti luen uutiset ainakin neljältä eri palstalta joka päivä (Yle, HS, IS ja IL). Mutta miksi keskustelisin niistä juuri täällä, vauvalehden keskustelupalstalla?
Sinun uutisten lukeminen näyttäisi olevan omaehtoista aivopesua.
Palstalle on kopioitu Hymy-lehden keskustelupalstan vihan kulttuuri, jossa jotain julkimoa lyödään vuosikausia oikein nautiskellen. Tämä palsta on vain ehkä tuhatkertaisesti laajemmin luettu niin kaikki solvaukset leviävät paremmin kaikkien tietoon ja muut voivat yhtyä iloon. Tämä on niin hyvä konsepti, ettei tästä haluta palstalta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on oma osiona -perhe ja arki- mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun uutisten lukeminen näyttäisi olevan omaehtoista aivopesua.
Terveisiä sinne Pietariin.
Ap, sinä olet kirjoittanut jo varmaan parisataa aloitusta, ja niissä kaikissa on sisältönä vain se, että Suomi ja suomalaiset eivät miellytä sinua.
Viime viikolla kitisit siitä, että joo onhan Suomessa turvallista, mutta muuten kaikkialla muualla kaikki on paremmin. Olet kuitenkin asunut täällä jo pitkään, joten eiköhän olisi aika lähteä katsomaan, olisiko siellä kotimaassasi jo sen verran turvallista, että jaksaisit jatkaa elämistä siellä päin?
Ap tulee suomen suositummalle palstalle vaatimaan, että keskustelun pitää olla häntä miellyttävää :D