venäjä
Kommentit (3)
Hei!!! Olen venäläinen,saanko nyt kertoa vähän teille. Minulla on venäläinen TV kotona ja katson ohjelmia ja uutisia sieltä jatkuvasti :). Ei missään tiedotusvälineesta eikä ohjelmassa IKINÄ puhuttuu tai mainittuu että Venäjää olisi ollut aloittamassa sodan Suomen kanssa!!!!! Ottakaa nyt rauhallisesti ihmiset hei oikeasti!!!!! Jos tarkoitatte Georgiaa,Chechenia,Tadjikistan,Ukraina niin nehan on ollu todella kauan Venäjän kanssa yhtää ja samaa-on yhteisia perheitä,siteitä,petettyä lupauksia ja keskeneräisiä asiota ja paljon sellaista mitä te ette pystytte käsitellä edes...Suomalaisten pitäisi luotta kykynsä ylläpitä rauhanomaisia ja rakentavia suhteita,mielistäni jos teitä oikeasti pelotta niin kannattaa kutsua tänne Venäjän Puolustusministeria ja ihan vaan keskustella. Anteeksi nyt suomalaiset käyttäyttyvät kun JUOPPHULLUTTA kärsinyt ihminen-kun jossain hirveässä kohtauksessa-joku on suistuttamassa Suomea NATOon joku Europpaan...teillä on hirveä pelko mutta jos käyttäydytte uhkavasti ja se NATO juttu on niin yliampuvaa-ensinnäkiin ei NATO edes auta! Venäjällä on huipputarkkoja aseita yhtä hyviä kun Jenkilla niin yhtä rumaa jälki saa kumpikiin:(((( Sitä paitsi jos itse olisin kokenut uhkan niin lähtisin Venäjälle takaisin,koska en mistään sodasta tykkää. Niin kai venäläiset saavat harjoitella siellä rajan toisella puolella...:) Sitä paitsi aina ennen sota maat käyvät pitkä neuvottelut jos jotain hiertää. Tiedäkseni mikään neuvottelua ei käydään paitsi kun Venäjä toivoisi suhdet jatkuvan. Kyllä te olette jo sanoneet miltä mieltä olette Ukrainasta ja se on mielistäni kunnioittava ja rohkea teko!!! Se oli oman selkärangan käyttäminen ja perjatteiden noudattaminen se oli hienoa. Mutta Venäjäkiin toivoa rauhanomaista ratkaisua Ukrainan suhteen tosissaan,jos te ette uskoo??? Kaikkennäköiset pakotteet ja uhittelut ja muuta tässä Ukrainaa auttako????? Ihmisia siellä kuolee joka päivä eikä siihen pakotteet autta. Venäläiset arvostavat auttamishaluu ja ystävällisyyttä-Putin ei ole HULLU ihan järkevä se on Ukrainassa tilanne on tosi vaikea.. EIHAN NE SOTILAAT siellä yhtäkään laukausta tehneet!!!!!!!!!! Pakkohan siellä joku olla-siellä on sisällissotaa-hyvät ihmiset. Nyt rauhoittukaa muuten täällä kaikki kohta hulluksi tulevat :).
Eilisen iltasanomissa.