Mitä mieltä olette nimestä Nora?
Olisin esikoistytölle tuota nimeä miettimässä. Mielestäni on kauniimpi kuin Noora. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (18)
Mun mielestä taas toi Nora on astetta erikoisempi joten parempi :) Kummityttö on Nora, kaunis nimi kyllä :)
Nukkekodin Nora tulee mieleen. Vähän hienosteleva, bättretalande. Ruotsalaisen sukunimen kanssa tietysti sopii.
Mun paras koulukaveri 80-luvulla oli Nora, mutta se kyllä äännettiin Noora.
Jos Noran osaa lausua oikein (95% tässä maassa ei sitten osaa) se on kaunis eikä yhtä brutaali kuin Noora.
Brutaalille väestönosalle tiedoksi: Nora lausutaan "Noora" - kuitenkin siten että sitä ooooota ei tarvitse ihan yhtä pitkästi venyttää - en kuitenkaan olettaisi että Suomessa tuo lausuttaisiin "noura".
Mietin juuri, että se lausuttaisiin "yhdellä ja puolella" oolla. Ei siis niin venyttäen kuin Noora-nimen kanssa usein tehdään.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:17"]Nora on miniä portugaliksi.
[/quote]
Tiedän kyllä. :-)
ap
No noralta katkaistaan napanora niin sitten tiedät
Tässä keskustelussa heitetyt väännökset tuosta nimestä osoittavat vaan mammojen lapsellisuuden. Ei, en ole ap. Nora on mielestäni kaunis nimi, anna vain nimeksi. :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:24"]Tässä keskustelussa heitetyt väännökset tuosta nimestä osoittavat vaan mammojen lapsellisuuden. Ei, en ole ap. Nora on mielestäni kaunis nimi, anna vain nimeksi. :)
[/quote]
Kiitos, samaa mieltä olen. :-)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:24"]Tässä keskustelussa heitetyt väännökset tuosta nimestä osoittavat vaan mammojen lapsellisuuden. Ei, en ole ap. Nora on mielestäni kaunis nimi, anna vain nimeksi. :)
[/quote]
Kiitos, samaa mieltä olen. :-)
ap
Jos olet valmis selittämään ihmisille, että se nimi on tosiaan Nora eikä Noora, niin anna vain nimi lapsellesi. Muutama jääräpää lausuu sen kuitenkin erityisesti venyttäen, mutta sille nyt ei voi mitään.
Minun nimeni on Noora ja välillä kysytään kirjoitetaanko se yhdellä vai kahdella oolla:D
Mustakin Nora kuulostaa nätimmältä kuin Noora :)
Varaudu siihen että sua katsotaan pikkusen hitaasti, kun ohjeistat ihmisiä tuosta puolestatoista oosta...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 14:08"]
Minun nimeni on Noora ja välillä kysytään kirjoitetaanko se yhdellä vai kahdella oolla:D
[/quote]
MInun nimeni on Juulia ja jotkut sanoo silti sinnikkäästi Julia.
Noora on kauniimpi.