Maryam ja Leo ero
Miten ihmeessä pienen vauvan vanhemmat päätyvät heti eroon?
Kommentit (65)
Jospa Maryam tahtoi vaan lapsen, kun biologinen kello tikitti. Eikä Leo varmaan mikään ihannekumppani ole menemisineen ja sekoiluineen.
Vauva-aika on yllättävän raskasta. Usein mies ei osaa kasvaa vastuulliseksi samalla tavalla kuin äiti. Moni suhde kaatuu vauvan tulemiseen. On myös ihmisiä, jotka eivät kestä vauvan itkua.
Nuori poika vielä. Harmi lapsen kannalta, mutta kyllähän eroja tulee pitkissäkin suhteissa vauva-aikana.
Ei yllätä. Arvasin, ettei tuosta ole vastuulliseksi isäksi.
Leo jatkaa bailuja Martinan ja Saran kaa.
Olisiko nyt Leppilammella saumaa Maryamin kanssa?
Leo ei ymmärtänyt, että perheessä on vain yksi lapsi eikä se ole hän itse.
tuota.. eikös se leo ollut bailaamassa yksin Sara Siepin ja Marttiinan kanssa halloween juhlissa juuri? miten vastuullinen isä bailaa yksin tuolla?
-mies
Ei kai se Leo mikään mies ole, joku kutlakekasa, sopii hyvin Martti aitolehmälle pariksi. Kaksi miestä, juu nou.
Ovatko he eronneet? Hehän hehkuttivat onneaan lehdissä.
Eipä tuokaan onni-ihanainen kestänyt kauan. Nuori mies.
Huh huh...mä nimittäin mietin noita kahta, kun näin Leon siinä All together-ohjelmassa.
Ihan kamalaa, mutta mä ajattelin, että tuosta ei taida olla isäksi eikä puolisoksi vielä. Ja että milloin ilmoittavat erosta....
Leppilampi ei saanut Mirjamia raskaaksi, joten oli vaihdettava Leonidiin.
Nyt, kun vauva tehty, Leonid jouti lähteä.
Naapurit ilmoittaneet seiskaan, että Maryam muuttaa kamoja yksin. Lieneekö edes totta.
Tämä uutinen ei kyllä yllättänyt yhtään
Eivät asu enää yhdessä. Erosivat jo kertaalleen aiemmin ja sen jälkeen ilmoittivat, että vauva tulossa ja palasivat yhteen. Leo ei liiemmin syttynyt lapsiperhearkeen ja nähty jo tällä viikolla tuntemattomaksi jääneen toisen naisen kanssa.
Häh? Vitsi: Maryam näki BB-talon Vilin? Tai Leo jatkoi bilettämistä?
Jospa Maryam tahtoi vaan lapsen, kun biologinen kello tikitti. Eikä Leo varmaan oo ihan paras puoliso menemisineen ja sekoiluineen.