Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee joulu

Vierailija
12.11.2020 |

Niin ihanaa kun saa olla kotona koko perheen kanssa eli kolmistaan. Viedä kynttilät haudoille, syödä hyvää ruokaa, jakaa lahjat, saunoa. Ei kiirettä kenelläkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Lomaa, rauhaa ja hyvää ruokaa. Mitä muuta rasittunut keski-ikäinen voisi toivoa?

Vierailija
2/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin perseestä. Esiintymistä ja teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen pääse koskaan joulutunnelmaan? Nyt olen lapsille pyrkinyt rakentamaan joulua, vaikka itseäni ei kiinnosta pätkääkään tontut, kuuset, kinkut tai lahjat.

Vierailija
4/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen pääse koskaan joulutunnelmaan? Nyt olen lapsille pyrkinyt rakentamaan joulua, vaikka itseäni ei kiinnosta pätkääkään tontut, kuuset, kinkut tai lahjat.

Koska joulu on vain mielen rakennelma joka ei todellakaan kuvaa jokaisen mielenmaisemaa.

Vierailija
5/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen joulu puolison kanssa kahdestaan ihan kotona. Viime vuonna oltiin matkoilla, sitä aiemmat joulut on vietetty erikseen. Matkoille olisi lähdetty tänäkin jouluna, joten ei tässä nyt oikein tunnelma ole korkealla. Mutta tehdään niin hyvä joulu kuin pystytään.

Vierailija
6/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joulu on vain mielen rakennelma joka ei todellakaan kuvaa jokaisen mielenmaisemaa.

Tämä! Osa joutuu sitten teeskentelemään ”ihanaa rauhaa ja yhdessäoloa” mukana, vaikka koko touhu oksettaa teennäisyydessään. Koko saatanan ydinperhe kuvottaa.

Vierailija
7/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on!

Pääsee töihin hiljaiseen yksikköön ottamaan chillisti, rentoutumaan ja syömään hyvin.

Tuplapalkalla ja yölisällä tietenkin.

Työjoulut on mahtavia. Ei kuluta mihinkään ja palkkaa pukkaa oikein pukinpussitolkulla!

Vierailija
8/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on!

Pääsee töihin hiljaiseen yksikköön ottamaan chillisti, rentoutumaan ja syömään hyvin.

Tuplapalkalla ja yölisällä tietenkin.

Työjoulut on mahtavia. Ei kuluta mihinkään ja palkkaa pukkaa oikein pukinpussitolkulla!

Tämä on ihan totta! Olen aina tykännyt tehdä pyhätyöpäiviä, koska ne ovat lähes poikkeuksetta leppoisia ja rauhallisia. Eli helpolla tulee tuplapalkka.

Vierailija
9/9 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Osa joutuu sitten teeskentelemään ”ihanaa rauhaa ja yhdessäoloa” mukana, vaikka koko touhu oksettaa teennäisyydessään. Koko saatanan ydinperhe kuvottaa.

Niin, mutta tuohan ei johdu joulusta vaan ihmisestä itsestään. Totta kai kiukkuisella ja katkeralla ihmisellä on hirveä joulu. Samoin kuin onnellisella ihmisellä on ihana joulu. Se juhlapäivä vain korostaa omaa mielentilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi